Jump to content
Guest VTEC-power

аванс на D15b2

Recommended Posts

Guest VTEC-power

Знае ли някой един изпуснат зъб на разпределителния вал на какъв ъгъл на коляновия отговаря? (Гледам че аванса ми е 14 градуса, вместо 16, а делкото е завъртяно до край, та се чудя дали не ми е презацепен ремъка)Колко градуса могат да се компенсират с въртене на делкото? Не мога да го видя опитно щото колата гасне преди да съм стигнал ограничението.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dobromirski

Раздели 360' на броя на зъбите на зъбното колело на разпределителният вал и ще разбереш с колко градуса измества един зъб :confused:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest VTEC-power

... 360' на броя на зъбите и умножавам по 2 - щото на коляновия вал ме интересува.Ама ми се искаше някой да каже дали един изпуснат зъб и завъртяно до край делко обяснявят точно 2' разлика в аванса която меря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dobromirski

Неееее, идеята ми беше че като измериш дължината на дъгата на която се завърта делкото и радиуса по който я мериш, можеш да намериш колко градуса компенсираш чрез въртене на делкото.И ако стойността е по-голяма от 360/Z означава, че ако прехвърлиш с един зъб ще се получи.Говоря за запалването а не за газоразпределението :confused: Знаеш ли имах същият проблем! Когато смених ангренажа се получи така, че когато На коляновият вал белега съвпада, на разпределителният е точно"между зъб" и можеш да го зацепиш или от ляво или от дясно !!!!Аз си избрах от ляво защото това беше по-близко до момента на запалване!След това забелязах странен шум от мотора който съм описвал в друга тема......та разгалбях на ново и го преместих с един зъб "настрани"(всъщност полвин от белега), но шумът си остана, а запалването отиде почти в края на делкото в посока аванс! (предполагам както сега е при теб.)Следваше пак разглабяне и връщане както преди.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest VTEC-power

OK, разбрах те :confused:. Ще я отварям да видим какво ще излезе. Има едни настройваеми зъбни колела за разпределителен валhttp://www.modacar.com/products/Honda/Civic/MODACAG/биха спестили доста неприятности.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...