ivorpetkov 16 #1 Публикувано 7 Януари, 2008 (Редактирано) От около месец съм с нов съединител. Би трябвало да е сменен комплект - Дайкин. Така твърди сервиза.От всички досегашни теми за въпросната марка съм чел само суперлативи.Първите ЕДИН ДВА ДНИ беше идеален.След това взе да тресе при потегляне с по-ниски обороти.Постепенно явлението намаля, но за съжаление не изчезна напълно. Бях в сервиза (знеате какво е "генералски ефект" ) работи си идеално.Когато автомобилът се покара по-дълго съдинителят работи идеално, но при студен автомобил - все още се случва да притресе на полусъединител, та се налага да вдигна оборотите за да спре. Дори и при напълно загряло състояние при много леко зацепен полусъединител се усеща неравномерно зацепване. Това според Вас нормално ли е? Аз се сблъсквам за пръв път с такова нещо.Други казаха, че би твърд и затова. Ми аз си препочитах мекия. Има ли друг с подобно явление. Дали това положение може да доведе до повреди? Редактирано 7 Януари, 2008 от Ивайло Петков Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivorpetkov 16 #2 Отговорено 8 Януари, 2008 Да допълня, че при по-спортно потегляне съединителя се държи без забележки, независимо дали е студен или загрял. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nnzz 0 #3 Отговорено 11 Февруари, 2008 Да допълня, че при по-спортно потегляне съединителя се държи без забележки, независимо дали е студен или загрял.Аз съм със сивик CTDI, с исузу мотора и имам същия проблем. Ще бъде интересно, ако някой сподели да е имал такъв проблем и как го е разрешил.Аз лично ходих при т..н. Омбре и той вдигна рамене и ми каза, че съединителят ми е тръгнал, но понеже на сегашния му остава още доста живот не ме съветва да го сменям още. А при мен така вибрира, че чак предната част на таблото ми подскача. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
323f-fan 4 #4 Отговорено 11 Февруари, 2008 Аз продавам и монтирвам ЕКСЕДИ(ДАЙКИН корпорейшън) и личната ми кола е с такъ,засега по-добро качество според мен няма,не съм имал и рекламации.Ако не са ти сменили притискателният диск и аксиалният лагер е възможно да го има този ефект,още повече че говориш за твърд педал.Ако е така,явно като са видяли че притискателният и аксиалният лагер имат още живот,са ти сменили само феродовият диск.Знае ли човек! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest sjekov #5 Отговорено 11 Февруари, 2008 Преди 2 седмици смениха съединителя на хондата с Valeo. Качих се на нея да я покарам малко (понеже жена ми я кара). Няма по женски съединител и дума не може да става за "твърд педал". При мен смяната стана с цял SET и според мен нещо от сервиза или не са ти го монтирали както трябва или не са ти сменили лагера и притискателя. Това е мое мнение. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Stefan Milev #6 Отговорено 11 Февруари, 2008 За мен Валео са най-добре. Съединителят не е монтиран като света. Друга причина няма. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivorpetkov 16 #7 Отговорено 13 Февруари, 2008 Да допълня, че вибрациите постепенно изчезнаха и вече всичко е наред.Всъщност все още се усещат при съвсем леко зацепен съединител с много малко газ, но не са вече проблем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #8 Отговорено 14 Февруари, 2008 Да допълня, че вибрациите постепенно изчезнаха и вече всичко е наред.Всъщност все още се усещат при съвсем леко зацепен съединител с много малко газ, но не са вече проблем.е скоро ще видиш 4е ще из4езнат покараи още 200-300 км и няма да ги има според мен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Ombre #9 Отговорено 15 Февруари, 2008 Значи тия копелета все пак са сменили всичко а?Даже е монтиран правилно май.Желая много безаварийни километри!!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pepi 1 #10 Отговорено 15 Февруари, 2008 Като вземах колата не беше така, но след първата смяна на съединителя се появи този проблем и нема управия. Смених всичко втори път няма разлика сега съм с валео. Стигнах до единственното заключение може да не е така , но просто не виждам друго. Установих, че аксиалния лагер мърда странично в шииката, тоест диаметърът на лагера е по голям от шииката. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivorpetkov 16 #11 Отговорено 16 Февруари, 2008 (Редактирано) Даже е монтиран правилно май.И да не е бил вече се е наместил. Желая много безаварийни километриБлагодаря. П.П. Не бях споменал кой е сервиза. Редактирано 16 Февруари, 2008 от Ивайло Петков Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове