Guest Stef #1 Публикувано 13 Януари, 2005 Та значи ситуацията е следната:карам си аз и решавам че бързо ще я настъпя на втора до дупка на 2500 rpm да кажем. Дигна например към 5000 rpm и като реших че е време за трета с натискането на съединителя стрелката на оборотите отиде доколкото може в червеното - 8500 сигурно...(D13b2!!!). Съответно веднага отбивайки изключих мотора... Запалих след 30s и всичко точно. По-късно реших да пробвам дали е случайно и пак ставаше подобно скачане на оборотите при рязко настъпване до ламарината и последващо натискане на съединителя за смяна на предавката..., но не така мощно вече - от 3000 на 4000 да кажем и после спаднаха както си трябва...Някакви идеи от какво става това - само ще добавя, че изглежда не заяжда жилото или пружината, която го връща, защото мисля, че педала си оставаше твърд... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest 1net #2 Отговорено 13 Януари, 2005 без да съм експерт.......При пуснат пердал, респективно - затворена дроселова клапа, двигателя ти посмъртно неможе да дигне 6000+ оборота, така че според мен, колкото и да не ти се иска, проблемът е в педал/жило/длосел/пружина. Факта че се пооправя след време или едно-две натискания на педала ме навява на мисълта че нещо заяжда и то около положението с макс отворен дросел..... Ако рядко си я натискал до дупка, може част от жилото или оста на дросела да са ръждясали и като минеш през тази част, да блокират или да почват да се връщат много бавно.... и тъй като тогава вече двигателя е без товар, може да се форсира много и на наполовина отворена клапа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest HONDA-CRX #3 Отговорено 13 Януари, 2005 Hm,bratle.Saglasen sam s kolegata.Vij ne6to po jilata.Mene mi be6e garmial CIVIC na gas i izkrivi klapa na injekciona,i kato q izru4ka6 blokira i si e**va maikata.6teh da se pre4ukam edin put Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Didko #4 Отговорено 13 Януари, 2005 Та значи ситуацията е следната:карам си аз и решавам че бързо ще я настъпя на втора до дупка на 2500 rpm да кажем. Дигна например към 5000 rpm и като реших че е време за трета с натискането на съединителя стрелката на оборотите отиде доколкото може в червеното - 8500 сигурно...(D13b2!!!).А вдигна ли си крака от педала на газта или реши да я държиш в оборот да е готова да те "срита" като отпуснеш съединителя в следващата предавка?! Аз съм със същата кола и мога да кажа, че има адски малък ход на газта. За щастие обаче кубиците и кончетата са малко, та не се получават гаври с гумите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Stef #5 Отговорено 13 Януари, 2005 е не може всички да сме като шумахер и да се сещаме да си дигаме педала от газта като превключваме предавките...все пак единици са подобни виртуози Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest 1net #6 Отговорено 13 Януари, 2005 не се пали толказ бе приятелю, какво лошо виждаш да се побъзика някой с тебе живота е по яко като се смеем от време на времекажи в последствие какво се е оказало проблема, виж и в спряло положение, изключена от скорост да я форсираш и бързо си махни крака от педала, ама я натисни до ламарината. Би трябвало пак да стане така. Май просто дроселовата ти клапа се затваря бавно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Stef #7 Отговорено 13 Януари, 2005 Ами не се получи в спряло положение ама тогава много бързо вдига обороти и малко ме притеснява да я настъпя докрай дори за малко...Иначе не връща бавно...връща си нормално бързо оборотите, но просто явно понякога се закача някъде и веднъж бързо се откача и само малко вдига обороти и пуска веднага, а веднъж изобщо не се откача и се разхвърчат клапани през капака Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове