B E X 3 M 979 #1 Публикувано 31 Декември, 2007 Решил съм да слагам турбо на мойта красавица.(Honda civic 5 gen hachback 92 D15Z1 Vtec-E) малко не разбирам от тези неща и искам да ви попитам дали този проект е възможен???Един приятел ми каза че ако искам да сложа турбо трябва да съм с поне 1.8 двигател иначе ще си прецакам двигателя.Какво ще ме посъветвате ако може ми кажете къде да отида и колко парички да приготвя.Благодаря ви колеги Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ShEfA 70 #2 Отговорено 31 Декември, 2007 Приятеля ти е много некомпетентен! Щял си да си прецакаш двигателя?!?!? Кажи му да се пообразова малко преди да дава съвети! турбо можеш да сложиш и на 1 литър двигател, друг е въпроса колко ще е ефективно! Но на тези двигатели се е доказало, че може да се прави и то с голям ефект. За икономичния не знам, за него можеш да разговаряш с misho, той направи от икономика бегачка но много се постара. Та, възможно е! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Iceman 40 #3 Отговорено 31 Декември, 2007 Ами може да пратиш много поздрави на твоя "разбиращ" приятел. С примери като Рено 5 - 1,4 турбо или Фиат Уно 1,3 турбо, а най-вече с Дайхатсу Шарад 1,0 турбо: http://www.autospeed.com/cms/A_1126/articl...?popularArticle А иначе незнам каква ти е идеята, но ако ще гониш някакви луди мошности - първо си вземи едно Д16 или направо Б16 двигателче за база и от там на сетне помпи. А ако просто искаш малко повече динамика и твоя ще стане. Вече си имаме в клуба една бегачка с такъв мотор, макар и атмосферна се справя забележително с покоряването на стълбичките на победителите! малко офф топик, но: Поздрави на бат Мишо с това де, ще го видим къде ще скокне с новия звяр! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hondarules 0 #4 Отговорено 31 Декември, 2007 Абе ако ще се праскат толкова пари за турбо, поне да е на B16. От магаре кон не става)) Така баба ми казваше Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest NASAKOTO.YAKATA #5 Отговорено 31 Декември, 2007 Аз съм с такъв двигател и последното нещо което ми е идвало през акъла ако реша да я правя да върви по добре е турбо Има други неща които трябва да пипнеш преди това. Ако си обърнал внимание жапонеца е сложил "градински маркуч" от филтъра до дросела Ако решиш да пипнеш ЕКУ-то почти е сигурно че няма да можеш да го направиш заради широколентовата ламбда и трябва да си търсиш ново +нова ламбда. Сметни само последните 2 колко пари са и ще се сетиш дали си струва. Този двигател е правен да харчи малко и се справя доста добре. Съветът ми е ако не ти стигат 90 катъра се мятай на нещо друго и остави някой друг да се радва на колицатаВесели празници на всички и умната (стига с тези от руси) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
r2d2 6 #6 Отговорено 31 Декември, 2007 Няма нищо невъзможно! Въпроса е колко пари си приготвил!Имай в предвид 4е мотовилките за д15 двигателя са скъпи, ако си се навил за пове4е от 0,6атм. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #7 Отговорено 31 Декември, 2007 Решил съм да слагам турбо на мойта красавица.(Honda civic 5 gen hachback 92 D15Z1 Vtec-E) малко не разбирам от тези неща и искам да ви попитам дали този проект е възможен???Един приятел ми каза че ако искам да сложа турбо трябва да съм с поне 1.8 двигател иначе ще си прецакам двигателя.Какво ще ме посъветвате ако може ми кажете къде да отида и колко парички да приготвя.Благодаря ви колегиАз не бих се занимавал с този проект,освен ако 6е доказва6 не6то на себе си.Ела 6ти дам мотор с пове4е коне от колкото би изкарал с турбото Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ripper 0 #8 Отговорено 2 Януари, 2008 Да ти кажа ако парите са накуп бих се метнал от Д15 на Н22 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
misho 49 #9 Отговорено 3 Януари, 2008 Няма невъзможни неща. Въпросът е дали си заслужава!2 години правих "икономик", ефект имаше, вдигна се мощността, пъргавината също и накрая познай какво направих?Купих си B16-ка. В икономиката ще налееш бая парици за да си над 100-те к.с. Аз се заех , защото тогава всеки ми казваше - "не става за нищо тоя двигател", заинатих се и повярвай ми изкарах максимума от него като атмосферен с много кинти, приятелска помощ, съвети.Остана ми само едно нещо, но няма да го направя,защото ще я продавам сегаОтносно турбо на икономик - ами има такива по света, разрови из нета, но цената на колата ти + турбо кит + още малко пари, а може би и никакви още пари, купуваш готова, заводска по-мощнаАко искаш да си първият с турбо на икономик в България - действай, аз с каквото мога ще помагам (с акъл )Смяната на компютъра ти е най-малкият проблем, но под капака, бая работа ще хвърлиш.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове