CryoGen 29 #1 Публикувано 25 Декември, 2007 преди 2 дни същото ми се случи, мисля че е от гъстата течност, помпата се затормозява и ремъка превърта/свисти леко ... докато разбърка и затопли маслото Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Preludisimo 1 #2 Отговорено 26 Декември, 2007 И аз имах същия проблем със старата ми 5 ген. Д15Б2 ,които така и не разрешихпри мен го правеше и при топло време, но много рядко и се чуваше доста леко Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
krasio 0 #3 Отговорено 26 Декември, 2007 При мен също го има този проблем , но постепенно изчезва като позагрява колата , лятото го нямаше това и наистина мисля че комбинация от стидено време, гъсто хидравлично масло и недостатъчно зацепване на хидравличната помпа от страна на ремъка , прави това свистене, но задължително ще се гледа скоро този проблем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
toni_dogg 0 #4 Отговорено 2 Януари, 2008 Иииии решихте ли го този проблем? че и аз го имам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARBON 0 #5 Отговорено 2 Януари, 2008 и аз го имам този проблем с поскръцването от време на време и се консултирах с един мой роднина автомонтиор и каза че е от студа и наистина като загрее колата няма проблеми така че несе притеснявайте за това поскръцване в студено време Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nikolai_fox 2 #6 Отговорено 2 Януари, 2008 колеги и аз мисля че е от студа - но не болка за умиране - всички хидравлични помпи се тормозят при студено време Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Пешо #7 Отговорено 2 Януари, 2008 В някои статии шумовете в кормилната уредба се споменават като недостатък при Акорд от 6-та генерация. Пръсках със спрей, но нямаше (дълготраен) ефект. Трябва да се махнат пластмасите, за да се установи къде точно скърца и да се пръсне там. До следващата поява... Казаха ми, че не е опасно, освен за нервите, така че съм се примирил и нямам намерение да му отделям повече време и внимание. Чува се и друг шум (р-р-р-ъ-т), отдолу около лявата част на предния мост (без диагностируема причина - в няколко сервиза съм бил). Усеща се най-често при въртене на волана при потегляне, но ако завъртите волана на място от крайно ляво положение до крайно дясно, също се появява от време на време. А течността на сервото помътнява ли? Не познавам някой да се е справил с тези два проблема, които изглежда са си фабрични дефекти. Ако успееш, пиши на производителя - може и да получиш награда ;-) TypeR или S2000, например. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ КЕФ ЦЕНА НЯМА! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове