Jump to content
Guest d15b2

Engine Cleaning Tips

Recommended Posts

Guest d15b2

това на мен ми се видя интересно

мисля да пробвам да го направя няклой път

 

преди:

Публикувано изображение

след:

Публикувано изображение

 

This is what i removed

Ripped out the AC system. pump, condenser, lines ect. everythings gotta come out.

Heat shields on the exhaust manifold

intake resonator

 

Wiring that was re routed. No wires were shortened or lenghtened. when extending or shortening wiring you can effect the resistance in that line. and could affect how your engine performs

 

Passanger side Headlight, horn, turn signal, ground box harness was taken and ran in the inner fenderwell gound box was hooked up to the 10mm bolt that held on the intake resonator.

 

Driver side headlight turn signal ground box harness was ran through the fenderwell and held up with a open 10mm spot by the windshield washer fluid resivoir.

 

Distributor wiring was taken off the clip and hide under the intake manifold

 

Driver side harness was removed and tucked underneath the battery/fuse box. and no i did not extend any of the wiring.

 

Passanger side harness was removed off the clips and tucked in the corner under the Slave cylinder and zip tied down

 

Fuel injector wiring. the box was removed off of the injector harness. the heat shrink was removed off of the wires. becareful doing this not to cut the wires. and the clips were ran up through the gaps in the intake manifold runners.

 

Cleaning

removed battery and covered all electronics.... dizzy, alternator, Harness clips with bags and zip tied them.

Sprayed the entire engine bay, engine, firewall with simple green 75 SG/25 H20. let it sit for 5-10 mins and rinsed off with garden hose. dry the engine bay with shop towels or shop rags.

 

i used 2 cans of gunk for the engine and transmission for the heavy grease. do the same steps as i did with simple green.

 

за повече снимки и информация :

http://honda-tech.com/zerothread?id=1062996

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Двигателя много добре го е излъскал наистина!Ама коша с какво го е излъскал така, май и фотошопа е помогнал да подсили ефекта. :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest dimodi

Тия от Горубляне постигат същия ефект, но много по-джаста-праста го дават с маркуча :rolleyes: А между другото така грубо като се мие двигателя и около него с маркуч под налягане, не може ли да се повреди нещо, особено що се касае до електрическата система? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Horse

И нежно да е пак може... особено на по-стара кола

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Maina 6th gen

горкият,чак климатика му е паднал ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon
;);););););) И климатика е почистил, и коша е като нов, а на горната снимка определено беше за правене коша и задната му кора беше черна. Добър препарад, ама не се препоръчва за коли с климатици! ;)Междо другото може да се поинтересувам за подобни препарати и май верно лъскат много. Един приятел ми беше споменал преди време, че бил ползвал.......

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest MIYAMOTO

MAFRA е тва което ви трябва. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ALEXANDER 1

Не ви ли се струва че има мънички разлики м/у 2-те снимки Абе 100% тоя оавен че си е измил двигателя го е напръскал със спреи за табло или нещо аналогично(и аз така си подготвям колите)-дето е долната снимка или си е ревизирал двигателя основноЯ го вижте като облизан от крава е даже и изпускателните колектори.Ако е същия двигателИли е направил снимката на фотошоп.отрийте 200-те разлики

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Didko

горкият,чак климатика му е паднал ;)

Е майната май е открил най-голямата разлика и доказателство, че това май не е една и съща кола ;);););)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dominic

Момчета, ъм..... бъркате!Той човека е написал под снимката че:"This is what i removedRipped out the AC system. pump, condenser, lines ect. everythings gotta come out.Heat shields on the exhaust manifoldintake resonator"т.е. той сам си казва, че е свалил климатика, резонатора на колектора и т.н.Аз също се пулих и гледах, ама наистина си е играл човека. Друг е въпроса дали има смисъл или може да направи по по-лесен начин. И защо ги е смъкнал тея работи - хахава история. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest d15b2

вие пропускате основната разлика че освен че го е измил е скрил и половинта кабели.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Това аз не го пропуснах, но определено повече ме интересуваше с какво си е лъснал така мотора!? ;) Лошото е, че си е махнал и щита на колекторите, все пак малко намалява от температурата в коша този щит, колкото и да звучи невероятно за някой. Определено е голям маняк, за да си направи този труд да махне всичко и да почиститака ;);) Щом, чак не му повярвахме на пръв поглед ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Iltcho

И нежно да е пак може... особено на по-стара кола

Мхм, на мен така ми замина първата аларма, като тиквеника на мивката пръсна с пароструйката точно в сирената, даде на късо, запуши ... ;) лев не видях от тях после, ма няма значение ... ;) съвет Внимавайте като си миете двигателите на колите ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Didko

Мхм, на мен така ми замина първата аларма, като тиквеника на мивката пръсна с пароструйката точно в сирената, даде на късо, запуши ...  ;) лев не видях от тях после, ма няма значение ...  ;) съвет Внимавайте като си миете двигателите на колите  ;)

В упътването на алармата си пише - при миене на двигателя с пароструйка, сирената да се увие в найлонов плик!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Honda-Z

Аха, не само сирените. На една автомивка уж само да изпръскат (а не да измият) двигателя на Сивикчето и оня като е напръскал тия ми ти фарове с водоструйката...;)Резултат: Явно е влязла вода през уплътненията и в двата фара има конденз, мръсни и мътни са; лепенката на единия фар е хвръкнала някъде си; и най важното: едното моторче за ел. регулировката отказа (и се наложи интервенция са се оправи после).;) Много да внимавате с фаровете като ходите да ви мият под капака Хондичките ;););)

Редактирано от Jackal

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest dimodi

Е добре де, тия от Горубляне какво правят с тези водоструйки при това положение.......... ;) Още една допълнителна черна точка за тях, да не говорим за набора им от други хитрини да накарат една кола да изглежда по-добра, отколкото е ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Iltcho

Мхм, на мен така ми замина първата аларма, като тиквеника на мивката пръсна с пароструйката точно в сирената, даде на късо, запуши ...  :blink: лев не видях от тях после, ма няма значение ...  :P съвет Внимавайте като си миете двигателите на колите   ;)

В упътването на алармата си пише - при миене на двигателя с пароструйка, сирената да се увие в найлонов плик!!!
:unsure: № 2 - кажи го на тиквеника, на който дадох да вкара колата в клетката за миене, а аз отидох да плащам :ppp Е платих ... друг път ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...