Jump to content
razbiv

Въпрос за гарнитура

Recommended Posts

Здравейте колеги.Преди месец и половина смених гарнитурата на главата на двигател д15б7.Гарнитурата която ми сложиха беше марка BGA(Англия).Вчера имах път към софия,и ми направи впечатление това че почти през целия път датчикът за температура отчиташе нула,а парното почти никакво го нямаше.На допир двигателят или по точно кутията на распределителния вал беше около 30 градуса.Нормално ли е това?. По принцип колата не я бях ръчкал на високи обороти,но с един приятел решихме да видим какви са и възможностите ,понеже я имам отскоро.Та колицата беше испробвана няколко пъти до към 5-6 хил оборота без да се изпада в някакви краиности,само дето малко след това започна да мирише на изгорял антифриз.Изгасихме я и погледнахме за евентуални течове ,не открихме такива,нивото на антифриза в радиатора поне тогава беше нормално.След като я запалихме започна доста да пуши от ауспуха,но след няколко минути каране се оправи. :dry: Прибрах я за вечерта и днес патувах обратно за Шумен,само дето трябваше да доливам по 300 грама антифриз на всеки 150км,и колицата когато се загаси и се запали отново почва да пуши отзад за известно време.Когато се развие капачката на радиатора оттам почва да излиза антифриз които е под налягане,а след като излезе известно количество се вижда как антифриза кйто е вътре балбука.Парното все така го нямаше а датчика за температурата мръдна нагоре само няколко пъти и то когато колицата е работила на място,през останалото време пак си беше на нулата.Поне аз си мисля и почти съм сигурен че гарнитурата на главата е здала багажа.Та вапроса ми е вазможно ли е гарнитурата да се пробие поради повреден термостат,или е в резултат на няколкото изръчквания на високи обороти.Или тази марка гарнитури са някакви ментета.Просто днеска цял ден си мисля каква може да е причината защото гарнитурата е нова все пак,главата преди това е шлайфана, а от няколко изръчквания да се получи такава мизерия. :unsure: Ще се радвам да споделите някакви мнения.И евентуално да ми препоръчате някаква марка гарнитури от които сте доволни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега преди вси4ко си смени термостата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със сигурност ще го направя,но май това ще е по малкия проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest assfull

значи колега,доколкото разбрах мирише на ''сладко'' и пуши,което м навежда на мисълта,че със сигурност си за гарнитура.за тази марка честно не съм чувал,но така и така ще сваляш главата,занеси я някъде където могат да я надуят,освен меренето.за термостата според мен мисли след като събереш мотора.като фирма от мой си опит мога да ти кажа,че ГЕЙЦ стават.дано съм ти помогнал

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

вкарвай я в бокса и сменяй гарнитура и термостат + отново шлайф на главатамоторът ти е студена заради термостат-а.след това си издухал гарнитура най-вероятно заради кофти сложена гарнитура или кофти гарнитура, за което пък свидетелства ппушенето от ауспуха. някой цилиндър се пълни с антифриз, антифриза пуши, а като запалиш вече изгорелите газове влизат в антифриза.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за препоръките.Колата ще я отворят тия дни.Днеска майстора я прегледа и няма съмнение че гарнитурата е заминала,недаи си боже главата да е спукана,но това е доста по малко вероятно. И той се чуди от какво може да се е издухала при положение че двигателят не е прегрявал,дори не е загрявал като хората.Свеща на трети цилиндър беше мокра.Когато автомобила работи по дълго време не смуче много антифриз,но ако се спре при загрял двигател и се запали отново, почва да работи на три цилиндъра за известно време и става голяма пушилка отзад.предния път като сменяхме гарнитурата не сме сменяли болтовете на главата понеже не можахме да намерим такива в Шумен.Може би проблема да е от там,но най сигурно ще се разбере когато се отвори.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като я отворите вижте да не е с ризи.Ако е някоя да не е по високо и от там да премазва гарнитурите.Проверете и лицето на блока.

Редактирано от Zenko

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest manniakk

Добре и мойта пуши зимно време само като е студена. Загрява си нормално и не ми гори антифриз. Не е ли това конденз бялото което пуши?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...