Jump to content
kyryl

проблем със спирачките

Recommended Posts

Здравейте , днес си карам с около 70 км и при опит да намаля колата ми поднесе на една страна . Помислих , че съм спукал гума но гумите са си добре. След това установих, че задно дясно колело блокира . Джантата не се беше нагряла въобще . Някой има ли идея от какво може да се е получило , дали не е влязло нещо вътре /вода и боклук / и затова да прави мизерия или пък да се прецакало нещо друго. Моля ако някой е имал подобен проблем да сподели .Благодаря !пс колата е сивик 6 г хечбек

Редактирано от kyryl

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest chopper1969

Най-вероятно са ти износени много задните накладки и буталцата на цилиндърчето ти са излезли много и са блокирали. Ако съм прав, ще си решиш проблема с прибиране на буталцата и нови накладки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Снощи след като си тръгнах от работа реших да пробвам да покарам с леко дръпната ръчна, за да мога да махна ако има ръжда и боклуци за , които предполагах , че може да са причината . Докато карах така от проблемното колело се чуваше глухо стържене , точно същия звук се чува когато са ми ръждясали дисковете .След 100 метра и проблема изчезна :D . Колата започна да си спира нормално , но ме притеснява факта , че незмнам как се е случило това и дали няма пак да се случи :D . Та въпроса ми е каква може да е причината да ми ръждяса само единия барабан при положение , че колата се ката всеки ден/предния ден съм минал 200 км / .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Причината че ти ръждясва само единия диск е че преди на това колело накладката се е била износела до нула а като използваш спирачка без феродо ...........лошо...........имаш триене на желязо в желязо.....и накрая е надрала диска (после ти си сменил накладките но диска си остава пак надран)! А щом ти се е износела по бързо от другите означава че буталцето ти не се пребира както трябва (може би задържа както каза колегата по-горе)! Аз имах такъв проблем с буталцето. Разглобяваш спирачния апарат и смазваш буталцето като внимаваш да не скъсаш уплатнителната гума!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета след преглед при чичо доктор се оказа че всичко вътре е клеясало, но накладките са си добре . Момчетата са почисити и раздвижили всичко и сега всичко е наред :dry: .Мерси на всички които изказаха мнение ! :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имах подобен проблем.Причината беше скъсано гумено уплътнение и беше така клеясало буталцето че как не се счупи при зверското напъване просто не знам.И WD 40 не помогна.Слага се силиконова смазка и ново гумено уплътнение /сложихме от Ауди на Лукас/ и няма проблеми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...