Jump to content
Guest Patrik

тая хонда варвяла :)

Recommended Posts

Guest Patrik

като дойде зимата тоест първите големи студове и аз реших да я жаля малко колицата да не я юркам студена ама то пък това означаваше да не я юркам изобщо щото аз докато загрее и спирам на крайната спирка ;) та хондичката взе много да изнемогва и аз си помислих че и е дошло времето :plane: и съответно (от яд) почнах да я настъпвам до дупка на всеки светофар дори и не напълно загряла ( ми тай де това хонда ли е или кучешки впряг) и зе че се отпуши и сега си върви ИЗВОД юркайте хондите за да са добре, те от това имат нужда :):D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest F18 Hornet
:plane: И аз не я чакам-ама гледам да съм под 5000 об.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon
:plane::):D;) Леле какви сте душевадци, аз моята я чакам да загрее и после ако ще ръчкам я ръчкам и пак си върви. Колеги, не е хубаво да се ръчка суден двигател, няма да обяснявам защо предполагам, че ще повторя нещо което знаете и което сте чели вече ;) В крайна сметка колите са си ваши де....... ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

Абе вървят си да му се невиди ;) Аз вече и имах удоволствието да я покарам офф роуд с мазно яко сняг ;):plane: направо се разцепих един следобед , отиде към 10 лв бензин , ама карай , а за зимни условия в града :) пустия му сняг не ще да пада в Пловдив , а и сега с тези 10+ температури още по-малко :D само дето и сложихме зимни гуми да се хабят на асфалта ;) Но и аз ви казвам недейте я ръчка студена , че може може , както знаем всички караме Хонда , ама след това й се отразява ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Ceko

Хм едно бързо въпросче, ама без да се хилите :) Какво ще рече студен двигател? Примерно стрелката като е на 1/4 от скалата двигателят загрял ли е? Защото тя се качва до кажи-речи половината и там си стои. Считам двигателят за загрял като почне да грее парното, има ли нещо вярно? :plane:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Rebel

като дойде зимата тоест първите големи студове и аз реших да я жаля малко колицата да не я юркам студена ама то пък това означаваше да не я юркам изобщо щото аз докато загрее и спирам на крайната спирка ;) та хондичката взе много да изнемогва и аз си помислих че и е дошло времето ;) и съответно (от яд) почнах да я настъпвам до дупка на всеки светофар дори и не напълно загряла ( ми тай де това хонда ли е или кучешки впряг) и зе че се отпуши и сега си върви ИЗВОД юркайте хондите за да са добре, те от това имат нужда ;);)

Едно от най-компетентните мнения по въпроса, може да даде колегата "Майна 6-та генерация" ;):plane::):D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest HONDA-CRX

CEKO , brat 4aka6 dokato ti svali oborotite na 1000 i s4itai 4e e zagriala.A poprincip az po4vam da q ru4kam kato otlepi strelkata i padnat na 1400-1500

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Maina 6th gen

Едно от най-компетентните мнения по въпроса, може да даде колегата "Майна 6-та генерация" :P:angry::dry::dry:

е,ама и ти си жив свидетел,че е така :P истината е над 6000 оборота :D:dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

CEKO , brat 4aka6 dokato ti svali oborotite na 1000 i s4itai 4e e zagriala.A poprincip az po4vam da q ru4kam kato otlepi strelkata i padnat na 1400-1500

Колега,аз като я запала студена е на 1500 оборота. След 2-3 км макс. сега в зимно време се вдига на около 1/3 на скалата. Все толко мога да изчакам ако съм решил да ръчкам. Моите принципи в това отношение са железни. Имало е случй когато са ми се напавали коли дето ще ги презкоча с моят непретенциозен за бърз и мощен 1.5 Сивик и въпреки това съм ги оставял да ме дърпат и да се кефят, когато не ми е била загряла колата. Ами така де, няма заради някаква 'селска' чест на някой млад и надъхан драйвер да си скапвам колата, та колкото и да му е била смешна коницата с която се пъне!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Iltcho

CEKO , brat 4aka6 dokato ti svali oborotite na 1000 i s4itai 4e e zagriala.A poprincip az po4vam da q ru4kam kato otlepi strelkata i padnat na 1400-1500

Колега,аз като я запала студена е на 1500 оборота. След 2-3 км макс. сега в зимно време се вдига на около 1/3 на скалата. Все толко мога да изчакам ако съм решил да ръчкам. Моите принципи в това отношение са железни. Имало е случй когато са ми се напавали коли дето ще ги презкоча с моят непретенциозен за бърз и мощен 1.5 Сивик и въпреки това съм ги оставял да ме дърпат и да се кефят, когато не ми е била загряла колата. Ами така де, няма заради някаква 'селска' чест на някой млад и надъхан драйвер да си скапвам колата, та колкото и да му е била смешна коницата с която се пъне!
Аз именно с такова напъване студена и е*ах мамата на моята, та наистина вслушайтему се в съвета. Не я ръгайте студена, а ако не загрява за 2-3 км - проверете си термостата, че ще патите като мен.По-добре жертвайте 30-40 лв за нов термостат, отколкото 250 за смяна на гарнитури и ходене по мъки

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest vtec

АЗ СЪМ 100 ПРОЦЕНТА СЪГЛАСЕН С КОЛЕГАТА DEMON--НЕ СИ РЪЧКАЙТЕ КОЛИТЕ СТУДЕНИ!!!!!!!!!--ТОВА СИ Е ЧИСТО УБИЙСТВО!!!! НА ДВИГАТЕЛЯ!!!!! ,А И ЗА НЯКОЛКО МИНУТКИ ПОВЕЧЕ НА НИКОЙ НЯМА ДА МУ ИЗБЕГНЕ НЕЩО КОЙ ЗНАЕ КАКВО!ДА ЗАГРЕЕ -ТОВА Е ЕДИН ОТ НАЙ ВАЖНИТЕ МОМЕНТИ ЗА ЕДИН ДВИГАТЕЛ!ПОКАЖЕТЕ И МАЛКО КУЛТУРА

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest The_fastest

Какво да кажем с Дизелите като загряват след 7-8км ( 10-на мин. ) ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Didko

Какво да кажем с Дизелите като загряват след 7-8км ( 10-на мин. ) ?

Стига бе! Не ми казвай, че дизела загрява бавно ;) Днес се возих в TOYOTA corolla 2.0D и трябва да ти кажа, че останах очарован от времето за загряване на тази кола. Седнахме в колата, пича й врътна ключа и директно я подкара без да чака нито секунда ;) ! след по-малко от километър (на ниска скорост) колата беше малко преди оптималната си температура ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Hronos

Какво да кажем с Дизелите като загряват след 7-8км ( 10-на мин. ) ?

Ровъровия дизелак няма загряване сутрин,7-10мин. най малко докато почне парното да духа топличко.Иначе 2мин.му трябват за да омекоти звука на мотора,да не е като че ли караш камион.А "HR-V" то макс.1 мин и е загряло.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Lusi

При дизела в студено време голямо значение има качеството на нафтата. Ако има много парафин или просто не е добра, не само че няма да загрее бързо, а и няма да работи добре (ако изобщо запали). А за добавките, на пазара има голямо разнообразие, но за голяма част от тях само ще си дадете парите (а те не са толкова евтини). Ако някой знае добавка за дизел, която си заслужава да сподели тук, ще бъде полезно за всички.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Rebel

Castrol - бяла опаковка, 500ml (1:1000)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...