Jump to content
Guest dimodi

Honda митове и легенди

Recommended Posts

Guest dimodi

Изчел съм този форум с кориците и все още не съм сигурен дали е вярно клишето, че при равни други условия, "на Honda частите са скъпи, но колите се трошат по-рядко" :D

 

Естествено, това твърдение е съпътствано от много условности, но ВСЕ ПАК бих искал да питам хората, които са имали освен Honda и някаква друга кола - за един и същи период от време коя кола се е чупила повече.

 

Honda безспорно ми е любимата кола, но просто не искам да си вземем такава и после наш'те да ми трият сол на главата, че съм ги накарал да купим нещо, което ни е излязло през носа като цена на поддръжката и поправките (въпреки че и аз ще участвам във финансирането). Защото наистина виждам в kanex.bg, че нещата за Honda са по-скъпи от на други марки, като се започне от филтри и се стигне до същинските части.

 

--

 

[Колебаех се дали да не пиша този пост в темата за поддръжката, но мисля, че тук акцентът е малко по-различен (т.е. върху чупенето, а не върху поддръжката), затова го пуснах отделно]

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest MIYAMOTO

Тия приказки за "Ужасно скъпите" части са пълни глупости и нека ги оставим за колегите от клуба на Варбург да се успокояват с тях.Бяха скъпи преди време когато нямаше такъв внос.А сега се вкарват от каде ли не Дубай,Китай,Тайланд и т.н.т.Ти да не си мислиш че оригиналните части за VW са много евтини...Ама твоя работа вярвай на когото искаш

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dragi4

Здрасти,Сигурно аз 6те ти дам най ло6ия съвет,за това само 6те изкажа мнение.Според мене вси4ко е късмет на кво 6те попадне6.Имал съм:Опел Астра и Кдет , Рено 19, Пежо 405,Голф2 ,Форд Орион,Ауди А4и сега взех 4-ти Сивик.Най малко ядове съм имал с Капката ;) Най много с Пежото.За мен като шофиор е важно удоволствието от карането на колата.Така като се замисля най ме кефи Хондата.Но ако на тебе ти е 1-ва кола и няма6 база за сравнение и ако твоите родители 6ти подържат колата винаги 6те им се струва скъпа подръжката на квато и да е кола,поне аз така си мисляТака 4е скачай в тигана квото и да вземе6 докато не и свикне6 на колата 6те си с 1 на ум дали няма не6то скрито.Тва е от мене.Ся да не ми тегли6 1 :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest dimodi

Здрасти,Сигурно аз 6те ти дам най ло6ия съвет,за това само 6те изкажа мнение.Според мене вси4ко е късмет на кво 6те попадне6.Имал съм:Опел Астра и Кдет , Рено 19, Пежо 405,Голф2 ,Форд Орион,Ауди А4и сега взех 4-ти Сивик.Най малко ядове съм имал с Капката :D Най много с Пежото.За мен като шофиор е важно удоволствието от карането на колата.Така като се замисля най ме кефи Хондата.Но ако на тебе ти е 1-ва кола и няма6 база за сравнение и ако твоите родители 6ти подържат колата винаги 6те им се струва скъпа подръжката на квато и да е кола,поне аз така си мисляТака 4е скачай в тигана квото и да вземе6 докато не и свикне6 на колата 6те си с 1 на ум дали няма не6то скрито.Тва е от мене.Ся да не ми тегли6 1 ;)

Абе аз че няма да ти тегля - няма, мерси за мнението. И че ш'се скача в тигана - ш'се скача :P И понеже си имал това, което на мен ми е вариант Б, би ли ми сравнил Реното 19 с Honda Civic (по-точно 5 ген) - кое ти се трошеше повече ? :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dragi4

Стига бе човек,Не мога да ти дам съвет .........ама ти сериозно ли се чуди6 м/у Р 19 и Сивик.Вземай Реното ама няма смисъл да си 4лен на Хонда форум SOrry :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest MIYAMOTO

И понеже си имал това, което на мен ми е вариант Б, би ли ми сравнил Реното 19 с Honda Civic (по-точно 5 ген) - кое ти се трошеше повече ? :D

Е тва беше голяма глупост ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest dimodi

Ама защо ми скочихте и двамата ? ;);):D:D:P;)

 

Това, че изборът ми е Honda Civic (седан) и Renault 19 не означава, че за мен двете коли са еднакви или нещо такова... Просто тези ми харесват.

 

ЕДИТ: И във всеки случай хората от форума на Рено като разбраха, че се колебая между тези 2 коли, не ми казаха, че това било голяма глупост, ебаси отношението..... ;)

Редактирано от dimodi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dragi4

То стана все 1 да иде6 на мач Левски и Победа (Аксаково)и да пита6 някой Левскар кой 6те бие.Извинявай ако съм те обидил.Вземай Реното

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest MIYAMOTO

Извинявам се :P Ама съм ревностен привърженик на Хонда и само като чуя някой да обижда марката или пък да ми сръвняват VW или Рено с ХОНДА е вярвай ми откачам ;) Тва е се едно да сравниш елитен кон с проскубано магаре :D Или както друг член на форума като теб се чудеше дали да си купи Сивик или да си кара Голфа(с къси скорости :D ) и се опитваше да сравни Акорд с Голф.Кво сравнение кви 5лева питам аз???Как може да сравниш най-здравият най-елитния най-красивият модел на Хонда с тва изчадие на пътя Голфа(набедено от Българите за мноооо здрава машина)Е и аз ако ти направя кола от дъво ще е мнооо здрава.Абе купи си Рено и ще си говорим тогава.Я вземи погледни в mobile.de колко струва една Сивик 5ген и Рено 19 щом на нас не вярваш погледни какво мислят хората на запад.Нищо лично дано се вразумиш.

Редактирано от MIYAMOTO

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest DrOxBoLi

dimodi Публикувано на Jan 3 2005, 07:49 PM   ЕДИТ: И във всеки случай хората от форума на Рено като разбраха, че се колебая между тези 2 коли, не ми казаха, че това било голяма глупост ...

Възгордяли са се ;) Съжалявам не се стърпях.Айде стига сме нападали момчето. Да си кара квото му е на душата :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest dimodi

Мисля, че не сте ме разбрали - аз не сравнявам Рено с Хонда като вид кола, качество, дизайн и т.н.. Просто се чудя кое от двете да си взема ;) И двете ми харесват като дизайн и по мое мнение са интелигентно направени (сега не мерим коя е ПО-интелигентно направена).

 

Съвсем позитивно, Honda ми е на душата, както се изрази колегата DrOxBoLi. Постоянно досаждам на една приятелка със Civic 4г да ми дава да го карам, като видя някой паркиран Civic 5г направо ми пада долната джука и го разглеждам като дете от детската градина :D

 

Досега всичко това за мен беше непостижима мечта и затова се бях ориентирал към Реното - щото е по-евтино, пък и такова съм карал, пак чуждо и ми хареса. Но сега се оказва, че мечтата с Хондата е постижима. Това, което ме притеснява е дали тази кола съответства на финансовите възможности на семейството (не че те са малки, но не са и големи).

 

Затова ОТНОВО се връщам на въпроса в пост 1 и разчитам на вашето трезво и рационално мнение, което като че ли във "фенските" форуми е малко трудно, но все пак... :D

Редактирано от dimodi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ADH-Honda

Какво ще рече подръжка бе колега Димоди ;) Ти здрава - права кола ли ще си купуваш (за около 5 - 6 бона) или гробница за 1000лв ?! :D Като тръгнеш на оглед за кола (дали е Хонда или НЕ, това си е лично твой вкус и избор), като видиш че всичко наред, че колата видимо е добра, а НЕ просто поредната напудрена гробница, НЕвиждам от какво ще се притесняваш. Ако имаш късмет, ще изкараш с нея хиляди километри през които няма да ти се налага нищо съществено да пипаш, ако си карък - на 1-ия километър ще я прегази влака и ще я удари гръм (както става в анимационите филмчета ;) )Все пак, това си е техника и е нормално да се чупи (при това говорим за стари коли по на 10+ години), така че... всичко си е в реда на нещата. Нещото което ме озадачава е: Защо подяволите винаги започвате да мислите с това КОЛКО ще харчи, колко ще струва еди коя си част (която може би никога няма да ви се наложи и да видите през живота си, но вие си питате за нея), намира ли се тази част и т.н. Все едни такива, изчанчени въпроси. То ясно от къде идва - къде от немотия, къде от пустото робско мислене на българина.... Но Аз ще ти кажа следното, за което се надявам да НЕ ми се обидиш - не го казвам лично към Теб (или към някой друг) с цел да те обидя или нещо такова ;) :Като си тръгнал бате, да броиш буквално казано стотинките и да се притесняваш и да трепериш за това дали аджеба да дадеш тези 5лв отгоре или да си ги "спестиш" или да разсъждаваш над въпроси от типа на: "Защо този въздушен филтър за тази кола е 28 лв, а за онази кола филтъра и струва само 13лв (примерно)". В такъв случай, ако ме питаш Мен, на Тебе НЕ че НЕ ти трябва Хонда, ами въобще НЕ ти трябва абсолютно никаква кола !!!;) Ти просто НЕ си готов с начина си на мислене да имаш, да притежаваш една кола ! Защото един автомобил НЕ Е само една първоначална "инвестиция" (ако трябва да сме честни, купуването на автомобил НЕ Е дори и инвестиция, ами си е чист харчалък на пари). Една кола за да я имаш, трябва да знаеш защо я имаш - ако пътуваш с нея, изкарваш пари с нея, значи ти трябва. Само като да си я имаш и да стои пред блока и да направиш веднъж седмично едно кръгче и след това да се чудиш защо по твоите хипер супер дупер замервания е изгорила 8 литра и 783.6 милилитра (с прецизна точност измерени) бензин, а в каталога ОНЕЗИ производителите лъжат че горила само 8,2/100км ;) .... просто НЕ ти трябва кола ако така разсъждаваш ! Няма смисъл от нея.Една кола си е набутвация от всякъде (дали е Хонда или Москвич - все тая, все трябва да наливаш в нея пари)! Винаги, ама винаги като я купиш, колкото и лъскава и запазена да е - след това веднага започва допълнително наливане на пари. НЯМА купена изгодно кола и НЯМА такава която да ти пести парите ;) Има такива които вършат работа и такива които също вършат работа, НО същевременно изискват маааалко повече губене на време и наливане на пари в тях, понеже нещо се е счупило и изисква ремонт. Нормално е - това е машина ! Но при положение че Тя ти върши работа и ти си зависим от нея (тя ти изкарва хляба)... тази бездънна яма за наливане на пари си оправдава средствата все пак.... донякъде.Какво се опитвам да ти кажа ли с този си мой пост ? Че първо трябва да се запиташ сам себе си, РЕАЛНО - дали наистина ти трябва кола, за какво ще я ползваш, ще вършиш ли с нея нещо специално (да си го кажа направо - ще изкарваш ли с нея някакви пари или просто искаш да си я имаш ей така, за спорта, пичетата ;) да охх-кат по вида и ;) Майтап бре ;) ). И евентуално - какъв пробег мислиш да изминаваш годишно с нея (това съответно зависи от това дали би имал някаква работа която да вършиш с автомобила). Ти си отговори сам, за себе си и си прецени трябва ли ти автомобил и евентуално, акто си прецениш нуждите, възможностите и собствените вкусове и предпочитания към дадена марка/ модел, си избери кола :D А относно това, какво да бъде - това си е твой личен избор братле ;) Дали е Хонда, дали е Вартбург ;) , дали е вол с каруца дори - все тая. Важното е на Тебе да си ти харесва и Ти да си знаеш каква ти е изгодата за да я имаш ;) Останалото вече - няма никакво значение. Щом ти харесва Сивик 5-а ген Седан - ОК, вземи си го, не ми пречиш. Щом ти харесва Рено 19 - ОК, вземи си него, също НЕ ми пречиш и НЕ ме интересува. Ама да се разпитва ей така, едва ли НЕ да показваш че Ти самия НЯМАШ собствено мнение, ами едва ли не чуждото мнение на някой ще реши ТИ какво да си купиш..... глупаво ми изглежда ! Ясно ми е че събираш информация от хора които са имали такива коли, но някакси..... все ми се струва че човек трябва да върви по своя си път и убеждения, а НЕ да се съгласява едва ли не СЛЯПО с мнението на другите. Купи си това, което на Тебе ти харесва !!!:P PS: мисля че опитах да отговоря на въпроса ти:

на Honda частите са скъпи, но колите се трошат по-рядко

Но ако НЕ си ме разбрал, нека обобщя: Колкото и да струват - толкова струват ;) Ако искаш да караш кола на която можеш да разчиташ че ще те прибере безавариино до вкъщи (примерно), ще си плащаш като Поп ;) Като НЕ ти изнася - ходи пеш ! Дали ще дадеш за една резервна част 100лв или 200лв.... в повечето случаи, скъпото си заслужава повече и си оправдава средствата. Защото, ако трябваше да се избират колите само по евтинията на резервните им части, ако това беше мерилото за един автомобил да е добър, защо ли тогава всеки се натиска и мечтае да кара Мерцедес, а НЕ Жигула или Юго например ;) PS: надявам се да НЕ съм прозвучал прекалено остро ;) Пак казвам - НЕ съм имал за цел да ти се подигравам, надсмивам или обиждам ! Искаш мнение и Аз си го давам като гледам да съм максимално безпристрастен и същевременно се опитвам да ти помогна с нещо. Това е всичко.Успех, каквото и да решиш да правиш ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest dimodi

ADH-Honda, първо мерси за труда да ми напишеш този отговор! :D

Какво ще рече подръжка бе колега Димоди  Ти здрава - права кола ли ще си купуваш (за около 5 - 6 бона) или гробница за 1000лв ?!

Здрава-права :D

Защо подяволите винаги започвате да мислите с това КОЛКО ще харчи, колко ще струва еди коя си част (която може би никога няма да ви се наложи и да видите през живота си, но вие си питате за нея), намира ли се тази част и т.н. Все едни такива, изчанчени въпроси.

Ами щото всички коли от един и същи клас реално вършат абсолютно една и съща работа - преместват X човека и Y багаж от едно място на друго място. От тази гледна точка няма значение каква марка си взима човек. От друга страна обаче се намесват предпочитанията - един харесва Хонда заради кефа от карането, друг харесва Рено заради "меката возия", трети харесва VW или Opel, щото са "здрави немски машини", четвърти нищо не харесва и кара Москвича на дядо си. Както виждаш, заедно с харесването, затънахме в субективизъм, защото наистина колите са различни по едно или друго нещо. Проблемът излиза, когато на мен ми харесва по-скъпото, но не мога да си го позволя - тогава ще си спомня за това, че всички коли возят Х човека и У багаж от едно място на друго и ще си взема по-евтиното и ще се опитам да не ме е яд толкова, че не притежавам любимата си кола ;) Ето затова мислим КОЛКО ще харчи и т.н. това, което попита ;)

Ама да се разпитва ей така, едва ли НЕ да показваш че Ти самия НЯМАШ собствено мнение, ами едва ли не чуждото мнение на някой ще реши ТИ какво да си купиш..... глупаво ми изглежда ! Ясно ми е че събираш информация от хора които са имали такива коли, но някакси..... все ми се струва че човек трябва да върви по своя си път и убеждения, а НЕ да се съгласява едва ли не СЛЯПО с мнението на другите. Купи си това, което на Тебе ти харесва

Аз собствено мнение дори и да имам, просто няма как да съм убеден в него на 100%, при положение, че никога не съм имал собствена кола. Няма как да мина без това да разпитвам хората, които разбират повече и които ще знаят дали тези клишета, които малко по-горе сложих в кавички, заради тяхната популярност, са верни или са "митове и легенди", които се разпространяват неусетно между хората, които НЕ разбират много и са подочули нещо. Ето затова и разчитам на хората тук за това да мога с чиста съвест да отида да си купувам точно еди-коя си кола заради точно еди-кои си нейни качества, които са реалност, а не предразсъдък :P Редактирано от dimodi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest deliveryman

аз се занимавам с коли втора ръка от 10г. и ме мързеше да пиша ама той ADH-Honda(евала за поста) ти го е написал вместо мен,само да добавя 4е и тука нещата ще станат нормални в смисъл като стане гражданската и данъците 1000лв. на година + винетна такса+платена магистрала+некъв вид екотакса за по старите коли които нямат катализатор, този който колата му трябва за работа ще си плаща а тези дето карат коли само когато вали сняг,дъжд или събота и неделя ще минат на друг вид превозно средство.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

Колега Димоди , приеми го като съвет от човек изпитъл го.Недей да си купуваш кола която не ти харесва и не те вълнува , вярно ще има предимства , както казваш ще премества Х броя маймуни и Й броя багаж ,НО няма да ти доставя удоволсвтие.Ти ще се задоволиш с нея и ще стигнеш до там , ще си мечтаеш за нея и ще те е яд и ще се ядосваш че не можеш да я притежаваш ;) и после ? Сега не ти говоря за някаква маняшка кола , все пак има си мечти има си и реално постижими такива :D Какво толкова си се тръгнал да се колебаеш , вярно ще се изхарчат сума пари за нещо , което ще ти вършат работа И тука , девиза или изречението на Хонда " Не е ли хубаво , когато нещата просто работят ?! " :P сивик 5г не казвам че е желязна кола , ще ги отрепеш всичките , но виждам го сравняваш с рено 19 ;) от майстори съм чувал че били много чупливи , не го твърдя , просто съм чувал.Мека возия имали , ами да ти кажа и съм карал и са ме возили в такава , с " мека возия " , да подскачаш след всяка дупка и поради мекотата на седалката да си мислиш че е мека , не мисля,оплек астра ( като на колегата Фриско , но следващата ) е мамата си джаса и меката возия :D ( колега нищо лично ) ;) Сега пак си опира до лични желания и удобства.Не можеш да искаш бегачка с хубава динамика и мека возия, не става.Но знай , че както каза АДХ при кола втора употреба ( ако не и повече ) рисковете са 50 на 50 , можеш да попаднаш на яко поддържана кола , можеш и да попаднаш на някоя издухана каруца, тука опира до усет ;) Все пак , успех в избора ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dragi4

Пак ти казвам скачай в 19-ската........Възду6ен филтър Filtron-9лв,накладки предни 25лв,накраиници ман6они кормилни 6танги об6то към 70 лв.Разход 10/100 Вземай 1,7 бензиновия моторте са до 92г ако има6 пове4е ке6 вземи НОВАТА МАСКА 1,8 S.Ti sam go kaza wsi4ki koli возят и вър6ат работа ...там как го каза Х Y.Ко да ти кажа о6те 4е да не те засегна а..... винаги първата кола е дърво,ако си дава6 вси4ки пари за кола пак си прецакан.Като те слу6ам си мисля 4е 6те купи6 евтина и лъскава (полирана,пастирана......)и да е с прегрят мотор пак няма да разбере6 ;) Кото и да избере6 като не си в 4ас купи от приател :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest dimodi

Пак ти казвам скачай в 19-ската........

Вече имам чувството, че го казваш това, щото един вид още не съм "дорасъл" или "узрял", за да оценя качествата на хондите и да съм готов да си плащам за тях. Е, може и така да е, не знам.... ;)

Ко да ти кажа о6те 4е да не те засегна а.....

Кажи каквото мислиш, най-вероятно ще ми е по-полезно, отколкото така да се самоцензурираш :DСамо че много се отклонихме от темата, ако въообще по вашите разбирания може да съществува такава тема... :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest frisko

Не сме толкова богати та да си купуваме евтини неща :D Друго нямам какво да ти кажаСменил сьм 7 хонди, 2 форда, 4 опела, 1 рено, 1 волво, 1 москвич :D , 3 фиата(и трите бяха нови) и мога да ти кажа че никога повече за личен автомобил няма да си купя нещо по различно от хондаНито една кошница не може да се сравни с ХОНДА ;);):PИзвинявам се за грешката но ме уличиха в льжа и ще си призная че сьм обьркал бройката на Хондите- не са 7 а 6 ;)

Редактирано от frisko

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Didko

Сменил сьм 7 хонди, 2 форда, 4 опела, 1 рено, 1 волво, 1 москвич :D , 3 фиата(и трите бяха нови) и мога да ти кажа че никога повече за личен автомобил няма да си купя нещо по различно от хондаНито една кошница не може да се сравни с ХОНДА ;)  ;)  :D

Ето това вече е солидна база за сравнение! :P;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Honda-Z

При цените на нови автомобили винаги може да има неоправдано високи.Но виж при старите - няма начин. Никой не може да излъже пазара. Хората (или поне по-голямата част) не са прости. Там вече се вижда един автомобил сполучлив ли е бил или не.За автомобили на едни години, параметри и т.н. най-евтини са италианските. После френските (Ауто Билд заглавие за автомобил на старо Рено Лагуна: "Защо никой не я иска?"), немските и към края са Хонда. Защо???Мисля, че във вестник авто пазар в края на статията си за автомобила на старо на броя го бяха казали най-точно. Нещо от рода на: "Хонда Сивик е прекрасен и т.н. автомобил, но за съжаление цените, на които се намира на пазара не са никак ниски, защото собствениците им не искат да се разделят с тях" - Думите не са точните но смисъла е този.Замисли се - за да са по-скъпи, значи има няква причина:DЛично аз си изсипах всичките парички и си купих Акорд от 1994г. вместо някое Ренде или Фиат от 1996 например... Лично за мене Хонда е повече от един обикновен автомобил, дето да ми върши работа.Но щом пред тебе въобще съществува някаква подобна дилема, за съжаление едва ли някога ще разбереш за какво става дума...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ALEXANDER 1

Изчел съм този форум с кориците и все още не съм сигурен дали е вярно клишето, че при равни други условия, "на Honda частите са скъпи, но колите се трошат по-рядко:D

 

Естествено, това твърдение е съпътствано от много условности, но ВСЕ ПАК бих искал да питам хората, които са имали освен Honda и някаква друга кола - за един и същи период от време коя кола се е чупила повече.

 

Honda безспорно ми е любимата кола, но просто не искам да си вземем такава и после наш'те да ми трият сол на главата, че съм ги накарал да купим нещо, което ни е излязло през носа като цена на поддръжката и поправките (въпреки че и аз ще участвам във финансирането). Защото наистина виждам в kanex.bg, че нещата за Honda са по-скъпи от на други марки, като се започне от филтри и се стигне до същинските части.

 

--

 

[Колебаех се дали да не пиша този пост в темата за поддръжката, но мисля, че тук акцентът е малко по-различен (т.е. върху чупенето, а не върху поддръжката), затова го пуснах отделно]

Aми има едни статистики на тюв ако си ги чел ще се орентираш.Ако не си ги чел ще ти кажа накратко по памет.Наи-малък брои неизправности коли 10-11 годишни и включва около 100 автомобила.

1 корола

2 карина

3 витара

4 сивик ;)

9 600сел

10 бмв 5та серия

119 рено 19

може ида греша 1-2 места но изглежда горе долу така

не се маитапя има я в авто журнал от есента миналата година ама не помня кои брои точно.

Ако искаш напиши точно за кво ти е колата.С колко пари разполагаш.

Лично аз ти предлагам да си купиш сивик 4г(с д15б2 ако слу4иш на д16а6 още по добре)запазен даи 50-60 лв да го погледнат в някои сервиз.После му му купуваш джанти р15/205,музика,волани,седалки,лампички и споилерчета може и да си го пребоядисаш.ИДЕАЛЕН е за първа кола (може да га чукнеш некаде или да го одраскаш да не те е яд после)МНОГО ЗДРАВА кола и "бега4ка" и икономична и ПОДХОДЯЩА за сякакви тестове мурафети,пинизи,чалъми 180 360 полицеиски дрифтове може и задно салто да направиш с нея.Подръжката е като на всяка средностатическа вектра,рендеика и прочее кошници.

Със сивика "късаш"на старт 316.318.вектра до 2.0.калибра.рендета секви.голфове секви,пежа,фордове,аудита,опели.190-сятки.и е много по стабилна благодарение на ниския център на тежеста окачването и широчината само на магистралата може да те издуха някои по мощен.

Типичните неизправности са:

1 карета от теб зависи как караш

2 тампони на задното окачване от теб зависи колко ръчни ще дръпнеш

3 лагери на динамото не зависи от теб струват около 40 лв коиьо.

4 радиаторите се пукат самоволно и гори гарнитура и гумички на клапаните(35+70+30-ремонт)горе-долу.

Покараи го година-две издухаи го (макар че няма как да стане););) и после сам ще решиш каква кола да караш какво ти трябва като мощност комфорт визия дизаин как ти бърка в джоба но няма да сгрешиш със сивика.ако имаш някви въпроси пиши. :D

Да занеш колко приятели(дето си купуват кола за пръв път) като тебе са ми казвали "е що не си купих сивик " ама вече е било късно :P.

А изборът си зависи само от теб аз просто те съветвам ;)

наи-доброжелателно.

Редактирано от ALEXANDER 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ADH-Honda

Лично аз ти предлагам да си купиш сивик 4г(с д15б2 ако слу4иш на д16а6 още по добре)запазен даи 50-60 лв да го погледнат в някои сервиз.После му му купуваш джанти р15/205,музика,волани,седалки,лампички и споилерчета може и да си го пребоядисаш.ИДЕАЛЕН е за първа кола (може да га чукнеш некаде или да го одраскаш да не те е яд после)МНОГО ЗДРАВА кола и "бега4ка" и икономична и ПОДХОДЯЩА за сякакви тестове мурафети,пинизи,чалъми 180 360 полицеиски дрифтове може и задно салто да направиш с нея.Подръжката е като на всяка средностатическа вектра,рендеика и прочее кошници.Със сивика "късаш"на старт 316.318.вектра до 2.0.калибра.рендета секви.голфове секви,пежа,фордове,аудита,опели.190-сятки.и е много по стабилна благодарение на ниския център на тежеста окачването и широчината само на магистралата може да те издуха някои по мощен.Типичните неизправности са:1 карета от теб зависи как караш2 тампони на задното окачване от теб зависи колко ръчни ще дръпнеш3 лагери на динамото не зависи от теб струват около 40 лв коиьо.4 радиаторите се пукат самоволно и гори гарнитура и гумички на клапаните(35+70+30-ремонт)горе-долу. Покараи го година-две издухаи го (макар че няма как да стане););) и после сам ще решиш каква кола да караш какво ти трябва като мощност комфорт визия дизаин как ти бърка в джоба но няма да сгрешиш със сивика.ако имаш някви въпроси пиши. :DДа занеш колко приятели(дето си купуват кола за пръв път) като тебе са ми казвали "е що не си купих сивик " ама вече е било късно :D.А изборът си зависи само от теб аз просто те съветвам :P наи-доброжелателно.

;) Харесва ми как си го обяснил ясно, кратко и точно. ЕВАЛА за трудът ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest DrOxBoLi

Колеги евала за труда ;););), Добре че карам Хонда, иначе ей сега щях да тръгна към автокъщата да търся такава :D, направо се замислям и за втора. Отново Евала ви за обясненията :D.Колега димоди, мисля че вече всичко ти е ясно. НАЛИ?Попаднал си във форум с хора които почитат марката ХОНДА. Нали НЕ очакваш да ти каже някой взимай кола различна от ХОНДА??? Ако това очакваш - ВЗИМАЙ РЕНОТО. Ако питаш всички. СКАЧАЙ НА ХОНДА !!! Мисля че няма какво повече да се каже по темата. Решението си го правиш само и единствено ТИ! Ако все още се чудиш какво да правиш прави се така: Взимаш парите ... отиваш в автокъщата, качваш се на рено, правиш кръгче, след това се качваш на ХОНДА, правиш завойче и ако и тогава не си решил НЕЗНАМ :P Айде със здраве, и да се похвалиш като ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest d15b2

аз не че имам много голям опит ама да си кажа и аз, имал съм възможност да и да карам различни коли и лично за мен извода е че никога не бих си купил френска или италиянска кола. За да се убедиш провери цените им примерно ситроен хм струва наполовината на хонда сивик, за рено 19, за возенето да кажем че е меко, но аз предпочитам по-спортно. Седни във реното седни след това във хондата и погледни каква е разликата в интериора. дори само като погледнеш как на рено клио с 2 врати му се вдига седалката и как се дърпа на хонда.аз ти ппрепоръчвам да сис вземеш японска кола. дори и хората които се занимават с продажба на коли казват че които се качи в японска кола след това не иска да се качи в друга.покараи реното покараи хондата и ще се убедиш. Ако искаш "fun to drive" както пише в car and driver си вземи хонда. ако искаш ефтина поддръжка с турски части си вземи рено. Ибора е твой. Аз съм го направил :bounce:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest dimodi

Типичните неизправности са:

1 карета от теб зависи как караш

2 тампони на задното окачване от теб зависи колко ръчни ще дръпнеш

3 лагери на динамото не зависи от теб струват около 40 лв коиьо.

4 радиаторите се пукат самоволно и гори гарнитура и гумички на клапаните(35+70+30-ремонт)горе-долу.

ALEXANDER 1, ето това беше един отговор по същество, за който много ти благодаря! :D:bounce:

 

За тези статистики на TUV наистина не знаех, направих си труда да ги издиря, защото безспорно вършат страхотна работа. Ето ги всичките за 2004 година:

 

http://www.avtoweb.com/sl_cstat/razdel_safety/

 

Статистиката за колите на възраст 10-11 години се различава от твоята, но може би ми цитираш статистика от предишни доклади. Във всеки случай Civic-чето си е достатъчно напред и НАЙ-напред от всички коли, към които евентуално бих се насочил ;)

 

По отношение на Civic 4 генерация, кво да ти кажа - не ме кефи толкова, колкото 5 генерация, пък не съм планирал да купувам първа кола, с която да правя задни салта ( :punk: ) и после да си взема свястна - ще си я карам първата нормално :cool:

 

В тая връзка - нещата, които си написал за каретата, тампоните, динамото и радиатора, важат ли за Civic 5 генерация или там типичните неизправности са други? :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest F18 Hornet
:bounce: йе-тай тема много "кабрио" стана :punk: и аз да си кажа мнението ,щот зная ,че търсиш седанАз бях тръгнал за черен хечбек ,но сега не съжалявам въобще- товарил съм я като муле/с легнали облегалки отзад/.ADH е абсолютно прав-колата е бирник и ортак на джоба-но не мисля да я продавам ,ако ще и да замина в Америка-ще я оставя на бащата или брата.За хрътката -въпреки ,че не ми е създавала пробеми пак гълта пари-няма те лъжа:-нови гуми-650 лв. с изправянена джанти,баланс и азот-маншони-всички-ламбда сондаBOSCH и термостатNIPPARTS- 98лв.+36лв. -бяха умрели като купих колата-накладки отпред-50 лв.Имам я от началото на юни и минах 11 000 вече.Вижаш че и без ремонти-гълта пари -ама аз от дете си мисля само за тази марка -знаеш ли колко хора ме съветваха за други -ама аз съм си упорито магаре и сега не съжалявам!Това за качеството и надеждността -не си правПри строежа на тунела под Ламанша са използвани само генератори ХОНДА-за три години работа по 18 часа на ден не се е развалил нито един.Хонда е най-големия производител на мотоциклети и двигатели с вътр. горене в света !Четох ,че в Хонда не работят типично за Япония дори- дава се предимство на индивидуалността на всяко возило- идеите на младите във фирмата винаги са се уважавали.Соичиро Хонда казал ,че не се бои от конкуренцията и ,че вратите били отворени-когато другите вземат решения от тях-те вече ще са с нови и по-напред.Първото алуминиево купе не е на AUDI KUATRO, а на NSX.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Concerto

Здравейте, пичове!

От няколко месеца се търкалям на едно Concerto, както съм и регистриран. Не съм имал възможност да се включа в нито една от дискусиите, прoсто няма какво повече да кажа за колата HONDA, а само чета с интерес абсолютно всеки постинг и научавам все повече нови неща.

Днес не се стърпях като видях дискусията и искам скромно да добавя. От 11 години имам книжка, от 7-8 години карам редовно. Карал съм служебни коли: Форд Орион 1.8 D (92 г), Opel Omega 2.0i (88 g.), Ford Orion 1.6 16V (95 g.), Renault Kangoo 1.9 D (2002), Fiat Croma 2.5 TD (не помня годината), Renault 19 1.2 (90 g.), Peugeot 405 1.9 i (88g) и 1.6i (91 или 92 г.), от приятели съм карал абсолютно всякакви коли VW, BMW, Audi, Toyota, Ford Sierra и др., лични съм имал: Opel Kadett 1.2S (82), Opel Kadett 1.3 (87g), Opel Astra 1.4i (93). И мога спокойно да дам мнение Honda макар и Concerto 1.5i 16v не може по абсолютно нищо да се сравни с караните и поддържаните (по-скоро висене по сервизи) от мен коли. Наистина има разлика в цените на частите, но за първи път с кеф плащам за дадена част (досега вече 17 000 км "да чукна на дърво" само за консумативи и ремъци съм се изваждал). Не случайно изброих толкова много коли, които действително съм карал и то не за една или две седмици, а години - имам поглед (макар и аматьорски), че с тях съм си губил времето за всевъзможни проблеми.

Така че, ако питаш мен колата трябва да е японска и по възможност Honda.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Concerto

Хонда е най-големия производител на мотоциклети и двигатели с вътр. горене в света !

F18 HornetЧетох някъде, че Honda е най-големия производител на бензинови двигатели в света около 19 млн. броя годишно - за автомобили, за мотори, моторни лодки, резачки и др. Това потвърждава факта, че по отношение на двигатели те са безгрешни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Maina 6th gen

Айде и аз ;) най-дъртият съм във Форума май (43г :bounce:), между 20 и 30 лични автомобила съм сменил, не ми се изброяват сега,но нито един руски няма между тях :cool: За мене Хонда е марката,която съчетава в себе си най-много положителни качества - динамика,икономичност,визия,ергономия,здра

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest dimodi

Но съвета ми е - не си взимай като ПЪРВА кола Хонда,понеже или и следващата ще ти е такава и няма да знаеш разликата с другите марки

Това да ми е проблемът... :D Честно казано, чудихме се тука с наште дали да не вземем някоя кошничка, на която аз и по-малкият ми брат да се научим да караме добре, пък после вече прилична колица, ама не ме кефи тоя вариант, пък и не ми се струва много изгоден и разумен - просто ще караме по-внимателно :DЕДИТ: Абе на мен Хонда, на брат ми - лада, и аз ще тренирам на неговата :bounce::punk::cool: Редактирано от dimodi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ALEXANDER 1

Типичните неизправности са:

1 карета от теб зависи как караш

2 тампони на задното окачване от теб зависи колко ръчни ще дръпнеш

3 лагери на динамото не зависи от теб струват около 40 лв коиьо.

4 радиаторите се пукат самоволно и гори гарнитура и гумички на клапаните(35+70+30-ремонт)горе-долу.

ALEXANDER 1, ето това беше един отговор по същество, за който много ти благодаря! ;):cool:

 

За тези статистики на TUV наистина не знаех, направих си труда да ги издиря, защото безспорно вършат страхотна работа. Ето ги всичките за 2004 година:

 

http://www.avtoweb.com/sl_cstat/razdel_safety/

 

Статистиката за колите на възраст 10-11 години се различава от твоята, но може би ми цитираш статистика от предишни доклади. Във всеки случай Civic-чето си е достатъчно напред и НАЙ-напред от всички коли, към които евентуално бих се насочил ;)

 

По отношение на Civic 4 генерация, кво да ти кажа - не ме кефи толкова, колкото 5 генерация, пък не съм планирал да купувам първа кола, с която да правя задни салта ( :D ) и после да си взема свястна - ще си я карам първата нормално :D

 

В тая връзка - нещата, които си написал за каретата, тампоните, динамото и радиатора, важат ли за Civic 5 генерация или там типичните неизправности са други? ;)

Aми...... така ми е останало в акъла ;) но си видял каквото те интересува предполагам.Все пак колите са от различни пазарни сегменти.Пък и ти трябва малко стимул и надъхване(м/у другото прдавам коли и съм професионално деформиран)Порше с/у която и да е кола не знам...номер 1 са и... ама темата е друга.

Предложих ти наи-евтиния и рационален варянт с 4г ама ако си харесал 5г лошо няма .Това за каретата зависи от водача като следиш състоянието на маншоните и не въртиш много много гуми на завит волан няма да се износват.Иначе им е слабо място на сивиците.Да ме прощават феновете но личните ми наблюдения показват че вектра са наи-здрави в това отношение но само там.Оргиналните гърнета гният за 2-3години най-много(доста се съм се чудил защо ама е дълго за обяснение).Задните спирачки ако са барабанни са малко "хлабави" и обикновенно не работят на 100%.А и страдат от запушен отдушник на резервоара. Всичко друго си е нормално. Зависи в какво състояние ще се закупи автомобила (как ще е нареден)ни за нормален автомобил тва е основното може някоя бобина на запалването да смениш но те стават от други марки има ги 2-ра употреба а нови са около 80-100лв или както ги намериш

Троен аксел и троен тулуп съм преживявал и предно и задно салто (с мотор цяло) на половина с автомобил ама и за цяло не е късно :punk: като си знам акъла

:bounce:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest MIYAMOTO

Мога ли да ти го кажа и така:Когато някой от нормалните производители на серийни коли(Не ферари или други спортни марки) та когато изкарат от 1600сс атмосфрен мотор 160 коня или от 2000сс 240коня та тогава бате можеш да си вземеш Рено и да го равняваш с ХОНДА.Е тва дето ти го написах може и да го направят от РЕНО ама след 20 години.И нещо друго да ти кажа.Незнам да ли ще ме разбереш ама ще опитам:Когато Японците са създали нещо красиво,прекрасно и най-вече полезно като бойните спортове(Кемпо и квото и да е друго) то Европейците са създали нещо толкова грозно и безполезно като СРБ(Селски ръкопашен бой) :punk::bounce:

Редактирано от MIYAMOTO

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest DslPowr

...Или както друг член на форума като теб се чудеше дали да си купи Сивик или да си кара Голфа(с къси скорости :bounce: ) и се опитваше да сравни Акорд с Голф...

Аз съм тоя с Голфа:punk: Верно не могат да се сравняват. Хора, тъсете ми купувач за голфа. И хонда да купя. Майтапа наляво, ама верно в мобиле.бг колко са хондите, колко са рената. Или няма хонди в България, или не ги продават хората. Говорил съм с майстор <един от най-добрите в Хасково> и той каза че японските коли като цяло са си супер, и като не се карат хапталската <в превод като за последно> цена няматhttp://forums.hondabg.com/index.php?showto...indpost&p=17441Само Хонда....Respect.. Редактирано от DslPowr

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest d15b2

...Или както друг член на форума като теб се чудеше дали да си купи Сивик или да си кара Голфа(с къси скорости :plane: ) и се опитваше да сравни Акорд с Голф...

Аз съм тоя с Голфа:) Верно не могат да се сравняват. Хора, тъсете ми купувач за голфа. И хонда да купя. Майтапа наляво, ама верно в мобиле.бг колко са хондите, колко са рената. Или няма хонди в България, или не ги продават хората. Говорил съм с майстор <един от най-добрите в Хасково> и той каза че японските коли като цяло са си супер, и като не се карат хапталската <в превод като за последно> цена няматhttp://forums.hondabg.com/index.php?showto...indpost&p=17441Само Хонда....Respect..
виж колко има по улиците да ги карат а не колко са в мобилебги отделно че като тръгнеш по автокъщите има само рено, опел, и форд, малко бмв и мерцедс за цвят.япоснките явно заради това че нямат евро1 не ги внасят много

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Iltcho

Изчел съм този форум с кориците и все още не съм сигурен дали е вярно клишето, че при равни други условия, "на Honda частите са скъпи, но колите се трошат по-рядко" :)

За скъпи части - глупости на търкала. Аз ударих един бая солиден ремонт напоследък та ... имам поглед над нещата.

 

1. Комплект гарнитури за двигателя - 105 лв (Рикен, заедно със семеринги и маслообилачи на клапани от магазин "Ауто парт" на бул. Христо Ботев" 101)

2. Накладки - задни и предни - комплект "Феродо" - 82 лв. от Враца

3. Съединител - Феродов диск "Феродо" - 100 лв - от Враца

4. Втулки на носачи - задни - 23 лева комплекта за 1 колело - София "Ауто Парт"

5. Шарнири - задни рециклиране 10 лв на бройка. - Враца

 

На мен ми се струва съвсем нормално като цена за части, ма за сметка на това си имаме едни майстори кожодери тука ... :plane::D Ма страшното мина ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Teos

Pich...3naesh li ko she ti kaja pich...kratko i qsnoAko si karak kato men...i GASKA da si kypish pak she se chypi..."A 3a HONDA ko moga da ti kaja li a?Mi moita e na 20god. siga ne dviji...shoto...taka:p praaava q krasiva:pInache kogato varveshe...p.p. HoNDa e nomer1 pich kypyvai i se kefi:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dragi4

След вси4ко което казахме мисля 4е 4овека се надъха зверски :dry: .Е верно не запо4нахме добре....Ако не дрруго поне малко влезе в 4ас с цените.Димоди ай на пролет изкам да се похвали6 с не6то :angry::dry: Може и аз да ти продам 1-вата ти кола :dry: PEACE!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest dimodi

След вси4ко което казахме мисля 4е 4овека се надъха зверски  ;) .Е верно не запо4нахме добре....Ако не дрруго поне малко влезе в 4ас с цените.Димоди ай на пролет изкам да се похвали6 с не6то :angry:  :dry: Може и аз да ти продам 1-вата ти кола :dry: PEACE!!!!!!!!!!!!!!!!! ;)

:D Хехе, абе ти мани, че така съм се надъхал, че си имах разправия с полицаи преди малко :P Мислех да пусна една тема, ама айде тука ще разкажа. Та с един приятел се разхождаме преди малко вечерта в Младост 4 в София и по едно време аз облещвам очи, щото пред мен цели 2 Акорда, еднакви отвън, сиви, 5-та генерация (ако не бъркам, някой може и да си ги познае ;) ) Единият беше с "гъз" към улицата и спрях и се наведох да видя какво пише и пишеше 2.2 i VTEC :dry: И просто в същия момент - ХОП! спира една патрулка до нас, айде документи, ала бала, кво праиме, проверка... седим като последните идиоти, все едно сме тръгнали коли да крадем... :D;) Както и да е, работата се приключи с "приятна вечер", ама докато ни проверяха си виках "Ей тия Хонди ще ме закопаят" :P;) И още - вместо да уча за изпит, тука чета и дрънкам глупости във форума.... Ех само да мине тоя изпит, че да ми е леко на сърцето и да почна да се оглеждам сериозно най-после!! :D Редактирано от dimodi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dominic

Аз нямам право да говоря, защото съм:

 

1 карал Опел Кадет(наистина отличен) 3 години без ремонт, освен консумативи

2 съм на 23г. (още зелена маруля)

3 имам Хонда Сивик Купе 1.5 16V само от половин година.

 

ОБАЧЕ за тази половин година разбрах:

 

1 Хонда е спортна + практична кола = кеф за теб, кеф за татко дето товари зелето!

2 подръжката на Кадета (дето викат - най-евтино било) е почти същата като на Хонда(т.е подръжката на Хонда не е скъпо)

3 ако не е удряна(или ако е направена добре след това) НЕ РЪЖДЯСВА

4 аз съм мераклия(като теб) карам си лекичко и се кефя на живота = 6.5 литра на 100 км.(градско през зимата) + перфектен двигател (всеки знае, че глезен мотор на Хонда не се ремонтира докато не му побелее коста от старост).

5 Малък мотор с много коне (защо е бърза - защото е по-лека, вземи го под внимание)

 

С ЕДНА ДУМА:

Знам, както и ти го знаеш, че да седнеш на пода на (все пак не-скъпа) спортна кола е невероятно. По-невероятното е: има малък двигател(т.е. малко тегло), с много коне(не се плаши от 16V - всички хонди са такива, това прави впръскването на горивото по-прецизно = икономично), може да се товари(все пак и родителите трябва да са доволни), не я кърпиш(като колите, които гният), не е нужно да правиш окачване - тя по природа е ниска (но качва тротоарите) и е наистина стабилна.... и т.н.

 

БЕЗ ДУМИ:

Гледам имаш мерак, СТРУВА си да дадеш 1000 лв. отгоре(образно казано) но да караш "мъжката мечта" - спортна кола. Хондата е спортна, практична, и все пак достъпна.

 

Не съм нито фанатик, нито имам толкова опит(като колегите), а просто се убедих, че чичо "Хонда" е измислил страхотен автомобил(затова казват - японска му работа).

 

Сам си го видял: Хонда рядко се продава!!!

 

Ден година храни: не всеки ден ще сменяш кола - напъни се за Хонда!

 

Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Madgo

Аз съм нов в този форум, но ще си позволя да дам мнение по тази тема. Надявам се да не се стори нахално на "старите пушки" във форума и в клуба на легендата Хонда. Та на пича дето се чуди коя кола е по-надеждна и евтина за поддръжка ще издредя малко моя лична статистика с коли, които са съм притежавал и съм се лутал търсейки като него по-надеждното:1-ва кола 1995-1997 г. Рено 5 1,4 бензин модел 1986 - това е единствената европейска кола с която мога да кажа, че не съм имал много грижи.2-ра кола 1996-1997 г. Хонда CRX 1,5 1982 г. - е това е първата кола която ме удиви, като се има в предвид, че бях слушал лекциите за японските коли еднодневки. Аз бях 5-ти собственик на въпросната кола и я продадох единствено защото един псевдо майстор тенекиджия си остави ръцете по нея при пребоядисването и ме беше яд да я гледам. Тази кола я купи мой колега, който в последствие също я продаде на друг колега който пък я продаде на някакво дупе от Сливница и колата продължава да се кара нейде из София окръг от кой стана 8-ми собственик ли, че им загубих бройката.3-та кола 1997-1998 г. възголемях се исках нещо по-голямо и комфортно купих си Рено 19 1,7 бензин - преди покупката :преглед в сервиз и ттест на пилот изпитател на Рена - "колата е супер взимай я". ...Е след изпитанията по нашите евро пътища в София се оказа, че това е наистина един страшно кръхък автомобил, който явно е направен да се кара само по гладка настилка,... абе с други думи разтропа се отвсякъде. 4-та кола 1998-1999 - Мазда 626 1990г. 2000 куб бензин - това екола на която може да се разчита 30000 безавариини километри. Единственото което мога да спомена като недостатък е тенекиите които бяха даоста "тръгнали" и въпреки това мой приятел все още си я кара и си пее.5-та кола 1999-2001 - Мазда 626 1993г. 2000 куб.бензин - това според мен може да се нарече автомобил 60000 километра и просто забравяш за автосервизите. За всичките тези километри съм сменил освен масла и филтри - задни спирачни дискове и биелетки на задната стабилизираща щанга - общо около 350-400лв. 6-та кола ... е реших да го ударя на престиж - Ауди 100-А6 1995 г. 2000 куб. 16V звъчи ви надеждно и здраво нали а пък да не говорим за престижа на марката. 3 месеца ходене по мъките и вложение от около 3000 - 3500 лв. и нищо -не можа да се получи кола: непрекъснати проблеми с електрониката, ама като казвам проблем имам предвид не нещо дребно а истинско бедствие отстраняването на което излиза страшно дебело. Побеля ми коста в буквалния смисъл на думата. Някак си успях да се отарва естествено без компенсации за вложените не малко пари и реших да се върна на старата изпитана марка Мазда.7-ма 2001-2003Мазда 626 само че този път дизел 1993 г. 2000 куб Компрекс 30000 км. и мога да кажа с чиста съвест, че отново бих карал такава кола. Е вярно тромавичка, но изключително надеждна. А тук мога да вмъкна относно скъпите части за японски коли, че на тази мазда и сменях един носач и ми излезе около 90 лв с работата а на престижното Ауди носачите които смених биха по 140 лв. парчето. Та въпросната Мазда в момента я кара моя първи братовчед и не съм чул да се оплаква. 8-ма 2004 до онзи ден - тук вече хапнах голямото дръвце. Слушам аз оттук оттам, че френските дизели били страшни : Френския Лъв - Пежо 605 2100 ТДИ. Него неискам да го кометирам само ще кажа: Моите уважения към французите, но трябва още много да поработят докато се научат да правят автомобили. Карал съм го общо около 4000 км през които: престои по сервизите включващи небезобиден ремонт на "страшния" френски дизелов двигател, ремонти по електрото - общо около 2000 лв. Докато карах тази френска гордост ми се наложи да си купя друга кола за да си върша работа с нея, защото френския дзвер прекарваше 80% от времето в сервиз и мисля, че вече уцелих марката която най-ми пасва.9-та кола Хонда Сивик 1990 г. 1500 16клапана мога да кажа само едно за нея : ТОВА Е АВТОМОБИЛ НА КОЙТО МОЖЕ ДА СЕ РАЗЧИТА.Мали колко изписах. Та сега понеже се отървах от Пежо-то си търся Хонда Акорд имам някакво усещане че това е моята кола. Надявам се да си намеря хубава и още повече марката да оправдае доверието ми. Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...