Jump to content
Guest Mark Antoniy

Civic 4g V-tec

Recommended Posts

Guest Mark Antoniy

Днес видях такъв :D Може и да не беше с такъв двигател но беше с купе като за V-TEC, което изглежда ето като тук: http://www.civic4g.com/ и капака му е изпъкнал а не вдлъбнат. За първи път го виждам на живо. Това мисля , че е с най мощният двигател някога слаган на сивик. Тук ще се пройзнесе ADH той ги знае. Моля драсни повече за това животно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ADH-Honda

Civic EE9 ;) Слаган му е мотор B16A1 (1.6 DOHC VTEC 150 коня) - същият мотор който е слаган и на CRX EE9 2-а генерация. Мания голяма си е Сивик ЕЕ9-ката ! И като дизайн и като техника спрямо останалите СИВИК 4-а генерация Хечбеци - уникална кола си е просто ! Аз лично, наживо такъв Сивик НЕ съм виждал все още !!!:D Голяма рядкост са, особено в България....

 

Я кажи, този какъв цвят беше ? Аз съм чул че в София има такъв Сивик ЧЕРВЕН на цвят, но само съм чул - НЕ съм го виждал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest V-tec

Aз съм виждал, обаче е в много добро усукано състояние леко не става кола от него но..това е отделен въпрос един приятел имаше тази красота но леко го поудари :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest misunderstood

Аз съм виждал един черен в София.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest TheDevilTwin

Не съм виждал 4-та генерация VTEC в София, но съм виждал един червен EF3 с двигател D16A9 (1.6i 16V DOHC, 130 коня при 6800 об/мин.) и то доста запазен ;) . Обикновено спира пред една пицария на Витошка :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ADH-Honda

Не съм виждал 4-та генерация VTEC в София, но съм виждал един червен EF3 с двигател D16A9 (1.6i 16V DOHC, 130 коня при 6800 об/мин.) и то доста запазен :D . Обикновено спира пред една пицария на Витошка :D

Да не е била с ДЕСЕН волан (т.е. от Япония) ? ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest TheDevilTwin

Не съм виждал 4-та генерация VTEC в София, но съм виждал един червен EF3 с двигател D16A9 (1.6i 16V DOHC, 130 коня при 6800 об/мин.) и то доста запазен :D . Обикновено спира пред една пицария на Витошка :D

Да не е била с ДЕСЕН волан (т.е. от Япония) ? ;)
Публикувано изображение

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Mark Antoniy

Черен беше и със същите ивички червени като от сайта но беше доста тъмно за да го огледам. Беше много близо до бултрако.Не знаех , че има такива серийни с Д16А9 :D Яко!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ADH-Honda
TheDevilTwin - нещо Бол.бг-то се е скапало (или по-скоро моят нет :D ) и НЕ ги виждам тия снимки ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest TheDevilTwin

TheDevilTwin - нещо Бол.бг-то се е скапало (или по-скоро моят нет  :D ) и НЕ ги виждам тия снимки  ;)

Пратих снимките на е-mail-а ти :D Редактирано от TheDevilTwin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ALEXANDER 1

Много са редки.Аз в германия такъв здрав не можах да намеря всичите са на маняци здухани.блъскани,кривени има и здрави но става въпрос за баснословни суми.4-5-6-7000 евро за 4генерация има за 4-4.500 5-та ферио.И се отказах да купувам реших да си взема след време 5-та седан и да му присадя интегров мотор има такива в сащ но има време за това или кончерто от италия но не са ми ясни имаше едно д16а8 ама ме съмнява че е тромаво нямаше как да го пробвам и се отказах за сега.

Редактирано от ALEXANDER 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ADH-Honda

EF3

TheDevilTwin - това на снимката НЕ Е Сивик "EF3", по простата причина че "EF3" купе се води с ДЕСЕН волан, модел САМО за Япония :D Така че.... Ако наистина е с 1.6 мотор, то значи е ED7-ца, макар че за да е ED7, пластмасата на която пише CIVIC между двата стопа трябва да е ЧЕРВЕНА на цвят, а тази е ЧЕРНА като на по-обикновените модели (EC8, EC9, ED6)..... така че - НЕ Е много сигурно този Сивик от снимките какъв е и що е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ALEXANDER 1

EF3

TheDevilTwin - това на снимката НЕ Е Сивик "EF3", по простата причина че "EF3" купе се води с ДЕСЕН волан, модел САМО за Япония :bounce: Така че.... Ако наистина е с 1.6 мотор, то значи е ED7-ца, макар че за да е ED7, пластмасата на която пише CIVIC между двата стопа трябва да е ЧЕРВЕНА на цвят, а тази е ЧЕРНА като на по-обикновените модели (EC8, EC9, ED6)..... така че - НЕ Е много сигурно този Сивик от снимките какъв е и що е.
Точно така(на че знам точно моделите)наи си е сигурно да се види самия двигател.

Не съм върл познавач но ми прилича на 1.5-ед6 нправо я чувствам.

а снимката от кога е малко "лятна" ми изглежда

за по сигурно виж задните спирачки дали са дискови ако са значи е минимум 160 коня!! :cool: майтаб бе може и да са присаждани :punk:

Докато не се види двигателя не може да се каже нищо.

И джантите ми приличат на црх маи е "мешана"нещо.

Редактирано от ALEXANDER 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest TheDevilTwin

а снимката от кога е малко "лятна" ми изглежда ... И джантите ми приличат на црх маи е "мешана"нещо.

Снимките са от Юли месец :punk: , но какво значение има това в случая ?А джантите са слагани серийно освен на CRX 2-ра генерация и на Сивик 4-та генерация :bounce:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

Такъв видях при Каян. На живо изглеждаще доста по-добре отколкото на тоя календар. Черен на цвят...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest TheDevilTwin

В нета намерих още две снимки на Сивик 4-та генерация VTEC:

 

Публикувано изображение

Публикувано изображение

 

Е на това му викам аз тунинг, а не някви изгъзици :blink::confused:

Не знам за вас, но аз се влюбих от пръв поглед :blink::shock::blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ADH-Honda

TheDevilTwin

 

Тия двете снимки които си постнал, НЕ са на СИВИК ЕЕ9 :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ALEXANDER 1

Да нито предния капак нито мигачи в калниците ако е ее9 значи не е с оргинални части :rolleyes: ако съдим по външноста не е ее9.

Редактирано от ALEXANDER 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ADH-Honda

ако е ее9 значи не е с оргинални части

НЕ Е възможно да е ЕЕ9 просто ! "Обикновеният" преден капак (какъвто е този в случая) е прекалено "нисък" и НЯМА да може да се затвори ако под него се намира B16A1/A2 мотор :rolleyes: Така че, изключено е този Сивик да е с B16А* мотор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest TheDevilTwin

TheDevilTwin

 

Тия двете снимки които си постнал, НЕ са на СИВИК ЕЕ9 :P

Чак сега забелязах, че предния капак при ЕЕ9 е малко по-различен от този на синия Сивик :ph34r: Все пак нямаше да е зле наистина да е ЕЕ9-ка :(:P

Само не мога да си обясня, защо на снимките отдолу пише "civic90sirvtec@hotmail.com" :cool: ?

 

Простете за невежеството !!! Има още, какво да уча за Хондите :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ADH-Honda

Само не мога да си обясня, защо на снимките отдолу пише "civic90sirvtec@hotmail.com" :ph34r: ?

Бе, то и на Сивика на "Марк Антъни" на предният капак има надпис OPEL :cool: , пък..... :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest frisko

Бе, то и на Сивика на "Марк Антъни" на предният капак има надпис OPEL :ph34r: , пък..... :rolleyes:

Момчета днес видях врачански сивик 4г седан с надписи Frisko по него- ако го срещна пак дали да го отстрелям или да го оставя да си плагиатства спокойно :cool: Сьвпадението Хонда и Frisko е гадно :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest KIKO_HONDA

ас като си сглобявах CRX не можах да си затворя новия капак и го нарязах целия голям резил

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ALEXANDER 1

ако е ее9 значи не е с оргинални части

НЕ Е възможно да е ЕЕ9 просто ! "Обикновеният" преден капак (какъвто е този в случая) е прекалено "нисък" и НЯМА да може да се затвори ако под него се намира B16A1/A2 мотор :rolleyes: Така че, изключено е този Сивик да е с B16А* мотор.
Колега 100% съм сигурен че обикновения капак става на вти ЗНАМ ГО ОТ ОПИТ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

Колега 100% съм сигурен че обикновения капак става на вти ЗНАМ ГО ОТ ОПИТ

става на 5та генерация - darcosi не сменя капакОбаче 4та генерация, капака по средата е хлътнал надолу. За 1.6 16v мотора има малка издутина за ролките на разпределителя. А за VTEC мотора капака е леко издут - там където нашите са леко хлътнали. Ако ставаше, Кико нямаше да си реже капака :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Victor

Сьвпадението Хонда и Frisko е гадно :P

В такъв случай просто не мога да не съживя тази тема от прахта, за да те поздравя специално с това:

post-9-1107849530_thumb.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest crx-fan

Въпреки всичко синия сивик е страхотен.Поне аз така мисля.Я ако може дайте повече инфо за Е99.Може и на л.с. но мисля че и за други ще е интересно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest TheDevilTwin

... Я ако може дайте повече инфо за Е99 ...

Модификацията е ЕЕ9, а не Е99, както си написал :blink: Модел: Хонда Сивик 4-та генерацияГодини на производство: 1990-1991Двигател: B16A1 - 1.6 16V DOHC VTECМощност: 150 к.с. при 7600 об/мин.Ускорение от 0 до 100 км/ч: 7.2 секундиМаксимална скорост: 222 км/чИнфото го взех от тук ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest crx-fan

Мерси.Грешката е моя.Само тези години ли се е произвеждал?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ADH-Honda

Само тези години ли се е произвеждал?

ДА !Сивик ЕЕ9 е произвеждан само през последните ДВЕ години ('90-а и '91-а) през които се е произвеждал Сивик 4-а генерация (1987-1991).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest TheDevilTwin

Само тези години ли се е произвеждал?

ДА !Сивик ЕЕ9 е произвеждан само през последните ДВЕ години ('90-а и '91-а) през които се е произвеждал Сивик 4-а генерация (1987-1991).
Това е, защото през 1987 година, когато е започнало производството на Сивик 4-та генерация и CRX 2-ра генерация, VTEC-а още се е разработвал (или може би въобще не е бил измислен ;) ) и чак през 1989 година е намерил предназначение в прототипа на NSX (серийно моделът се произвежда от 90-та насам :blink: )Затова CRX ЕЕ8 (също с двигател B16A1) и Сивик ЕЕ9 са пуснати в производство чак през 1990 година, както и фейслифт за модификациите без VTEC ;);)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest crx-fan

Благодаря за изчерпателното инфо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest TheDevilTwin
Отговорено (Редактирано)

Днес видях един такъв Сивик с джанти OZ пред НОИ (Национален Осигурителен Институт) на бул. Стамболийски :dry: Колата беше доста запазена и определено хващаше окото.Жалко само, че камерата не беше в мен, за да я снимам :cool:

Редактирано от TheDevilTwin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

Не само ти я видя в тоя ден. Аз я видях на кръстовището преди президенството.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...