Jump to content
VTEC

Ламба емулатор или реле за изключването и?

Recommended Posts

Ламбда емулатор!!Потърси в търсачката,има теми по въпроса :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ламбда емулатор!!Потърси в търсачката,има теми по въпроса ;)

до колкото си спомням търсих преди да пусна темата :unsure: но нещо не мога да се оправа с тази търсачка ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом си на Газ задължително Емулатор с релето няма никаква полза в началото бях с реле и точно след 2 пресечки и ми светна чека че е засякъл грешка компютъра при дадените стойностти на Ламбдата.Така че пак ти казвам си сложи емулатор

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси много. Утре сутринта (ако не се успа :lol: ) ще хода да ми сложат емулатор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest vtec

От подробното обяснение от препратката на колегата charlie става ясно ,че ламбда емулатора е по-добре от реле ,а ламбда конторoл е още по-добрия(най-добрият) вариaнт за обикновенните газови системи,но без да се прекусва ламбдата а просто да и "угажда" ! :lol:

Редактирано от vtec

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Vtec - не бих искал да кажа че по-добрия или най - добрия. Колегата Васко с прости думи е обяснил къде е "ключа от палатката". В много отношения ефтинджос решенията на тема газ не вършат работа. В най - голяма степен проблема опира до това, че или лъготиш копира и той се осветка или си заминава ламбадата при плочка вариант газовите.Аз имам решение и на момента така карам, но не казвам че е ефтинджос. Бих казъл че е решение за хора който искат да си развиват двигателя и за по-нататъка в тема перформанс. Било то портаване на глави слагане на турбини и т.н.Та става въпрос за това: Направо подмяна на целия компир на колата с такъв който има възможнос за всякаква промяна било то на горивни карти и карти на аванса, празен ход и допълнителни екстри и това в реално време по време на движение. Повечето колеги знаят за какъв тип компир говоря: казва се Мегаскуирт и има мега тонове инфо по нета за него. С колеги вече над 12 коли пускаме на този принцип (не говоря за газолинки, само аз съм малоумника на тази тема) и даже мачкаме вече по ралитата тук таме, :cool:От друга страна има колеги който са направили така: Карат на бенз със стоковия компир, а на газ с друг (настроен) компир. И когато превключиш на газ направо гасиш безиновия компир, защото не ти трябва, така или иначе.Просто онази темичка от колегите горе ви е предоставих за малко по ясно да стане, защо светка жълтата лампичка и че не се решава с релета и с емулатори току така. Даже и друго съм виждал - набит фас от цигара сложен преди лампичката да не ти трови очите.Както и да е то иделано щастие няма, но за сега варинатите за градско каране опират май само до газовите инжекции, който достатъчно добре се справят с задачата си и цените им почват да падат. а дано!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Charlie явно си разбрал написаното от мен в съвсем друга насока!!!

Колегата постнал темата имаше въпрос ,от хубавия линк който ти ни предостави(мерси за което) става ясно кое,какво,защо-аз го потвърдих ,а именно че най-удачно е да се сложи ламбда контрол за обикновенна газова,а не реле или емулатор.Така ли е? !!!

Нека той да си прецени кое му е по финансовите възможности.Който има парички спор няма- газов инжекцион.

Айде със здраве !!!

 

!!!

Редактирано от vtec

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...