Jump to content

Recommended Posts

Не си чел достатъчно колега :) Има отговори на всичките ти въпроси. 4g. е до 92г. Всички двигатели може да се ъпгрейдват. Най тънко излиза D15B2 :P Ползвай търсачката, има десетки теми по твойте въпроси :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с такъв двигател,повярвай ми мноооого трудно е да се "разспили" както ти казваш.Просто ти трябва друг двигател,примери ти дадоха колегите D15B2-ИДЕАЛНИЯ за такива щуротии.............и по-евтино :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи какво имаш впредвид под "разпилване" и много зависи какво и колко очакваш?Това,което аз съм направил по VTEC-E:1.Изх.колектори 4-2-1, резонатор, тръби на Ф50, крайно проходно гърне (това е единственото нещо от което се усети разлика във вървенето)2.Всмукателен колектор от D16A6 с дроселова клапа от Акорд3.ПВЦ интейк (изолиран) с конусен K&N филтър4.Смяна на ECU + чипРезултатът е:1.Доста по-пъргава в ниските2.Усеща се когато се включва скромният икономичен VTEC:lol: Може би ще се постигне подобрение , ако се смени и скоростната кутия - примерно с няква от D15B2 !просто колата става по-живичка, но не и самолет ;):lol: Може би ако се увеличи степента на сгъстяване се увеличи още малко пак ще е добре:lol: Може би и друго, което още не сме открили.И всичко изброено дотук е в процес на месеци, много,много четене, приятелски съвети и огромна помощ!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно :lol: мерси за коментара, доста насочващо ми подейства. Ще залагам на не-икономичния VTEC. До няколко дни се надявам да има резултати.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...