johnyboy 1 #1 Публикувано 25 Ноември, 2007 Не си чел достатъчно колега Има отговори на всичките ти въпроси. 4g. е до 92г. Всички двигатели може да се ъпгрейдват. Най тънко излиза D15B2 Ползвай търсачката, има десетки теми по твойте въпроси Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plevelcho 103 #2 Отговорено 25 Ноември, 2007 Аз съм с такъв двигател,повярвай ми мноооого трудно е да се "разспили" както ти казваш.Просто ти трябва друг двигател,примери ти дадоха колегите D15B2-ИДЕАЛНИЯ за такива щуротии.............и по-евтино Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
misho 50 #3 Отговорено 26 Ноември, 2007 Зависи какво имаш впредвид под "разпилване" и много зависи какво и колко очакваш?Това,което аз съм направил по VTEC-E:1.Изх.колектори 4-2-1, резонатор, тръби на Ф50, крайно проходно гърне (това е единственото нещо от което се усети разлика във вървенето)2.Всмукателен колектор от D16A6 с дроселова клапа от Акорд3.ПВЦ интейк (изолиран) с конусен K&N филтър4.Смяна на ECU + чипРезултатът е:1.Доста по-пъргава в ниските2.Усеща се когато се включва скромният икономичен VTEC:lol: Може би ще се постигне подобрение , ако се смени и скоростната кутия - примерно с няква от D15B2 !просто колата става по-живичка, но не и самолет Може би ако се увеличи степента на сгъстяване се увеличи още малко пак ще е добре Може би и друго, което още не сме открили.И всичко изброено дотук е в процес на месеци, много,много четене, приятелски съвети и огромна помощ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jimmy 0 #4 Отговорено 26 Ноември, 2007 Ясно мерси за коментара, доста насочващо ми подейства. Ще залагам на не-икономичния VTEC. До няколко дни се надявам да има резултати. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове