Jump to content
Guest Iltcho

проблемче пак с количката

Recommended Posts

Guest Iltcho

висок разход, неустойчиви обороти, детонации в ауспухната системка като свалям баири на скорост... мен лично ми намирисва на ламбдичка от доста време насам. Та мисълчицата ми е, някой от вас може ли да даде някъф акъл. С 2 карбуратора съм "Кейхин" наскоро сменях филтри,ремъци, и гумените тампони които държат карбураторите към колекторите. Вакумите са 100% точно наредени.Кажете как да я диагностицирам дали е тъпата ламбда или е нещо друго... :(:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

Откачи и кабела и ресетни комп-а. Виш дали ще ти прави проблеми. Ако не начи е от нея.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Iltcho

Откачи и кабела и ресетни комп-а. Виш дали ще ти прави проблеми. Ако не начи е от нея.

немам комп бре човече :) тая ламбда управлява две клапи на карбураторите (мембранни са точно като на мотор) та незнам кфо да ресетна :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

Тогава само я откачи от буксите и за всеки случай откачи - на акомулатора за 2мин.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Iltcho

Тогава само я откачи от буксите и за всеки случай откачи - на акомулатора за 2мин.

иииииииии ако няма резултат в работата на колата - 70 лева а? :( Мамка му - други предположения за повредата съдейки по симптомите ? :):)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Iltcho

Откачи и кабела и ресетни комп-а. Виш дали ще ти прави проблеми. Ако не начи е от нея.

Не е от нея :P гори свещите. Избиват на корпус :P нямам идея от какво е .... :fun:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

Смисъл???Да не ти бяга масата ве?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest maddog

Илчо,може да ти се стори странно,но един приятел имаше подобен проблем.Виж си внимателно мембраните на карбураторите.Успех.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Iltcho

Илчо,може да ти се стори странно,но един приятел имаше подобен проблем.Виж си внимателно мембраните на карбураторите.Успех.

Не е от там друзя. Проблематиката е на съвсем друго тъпо място :) Гарнитура на главата. Изгоряла е между 3-ти и 4-ти цилиндър. Надува в радиатора, прави пяна и излиза течност без да я форсирам, има мазни петънца в радиатора... мята течност от тези два цилиндъра, а именно на тях мажеше свещите... :D Както и да е, тъкмо ще сменя всички гарнитури по двигателя, че и от картера леко сълзеше масълце, а и тази на колекторите е заминала. Спрял съм я от движение за известно време, като я направя ще свирукам.Сега за ви питам още нещо, което горе-долу незная:

 

1. С какво натоварване се стягат болтовете на главата - имам предвид динамо-метричен ключ?

2. Добре ли ще е, ако не е деформирана главата, да я минем на шлайф-машина за всеки случай?

3. Дали да почистим и полираме клапанитеи колекторите???

 

Ще ви бъда благодарен ако ми помогнете с тази информация.

 

А да, и честито рождество христово на всички :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

Абе хубаво е да я пуснеш. Ако не е крива машината нищо няма свали.Полирай горивната камера, входящите и изходящите и канали, клапаните, колектора входящия, виш как пасват, ако трава ги портни малко за да съвпадат абсолютно точно. Може и да изкараш някой и друг кон... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Ombre

. Добре ли ще е, ако не е деформирана главата, да я минем на шлайф-машина за всеки случай?

Задължително :shy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest MIYAMOTO

3. Дали да почистим и полираме клапаните

И тва също задължително

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest RENZO

1. С какво натоварване се стягат болтовете на главата - имам предвид динамо-метричен ключ?

Какъв е мотора ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Iltcho

1. С какво натоварване се стягат болтовете на главата - имам предвид динамо-метричен ключ?

Какъв е мотора ?
b20a3 12 v sohc 2 carbs :shy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...