Kiril Kirilov 0 #1 Публикувано 13 Ноември, 2007 Здравейте,притежавам Хонда прелюд V, 2.0 с двигател F20A4 и мога да кажа, че съм щастлив, че имам такава кола!Страхтно ме кефи, но наскоро карах една немска кола (VW Pasat 1.8T).Мога да кажа, че никога не бих я заменил с моята красавица, но много ме впечатли как се държи двигателя и, който е стандартното 1.8T 20V и e 150 конската версия, каквато я има и в Ауди А4-ките от 97 година насам...Фаувето има много добър двигател, но е абсолютно неадекватен за високото и нестабилно купе, което е сигурно подходящо за пенсионери, но никак не ме кефеше да внимавам да не се шмугна на първия завой в храстите.Но много ме кефеше факта, че имаше добър въртящ момент за доста по-широк диапазон от обороти, както е при мен.Моята изревава малко над 3000 и се изстрелва рязко докъм 6000 но честно казано след 5500-600 почва да и липсва тласкащата сила, каквато усещаш у мотора с турбото.Понеже съм влюбен в моята кола точно, се запитах: Дали може двигател F20A4 да се ъпгрейдне с турбина?Ако можете да ме ориентирате и кой може да отговори на въпроса, ще ви бъда благодарен, ако някой от вас не го е виждал.Не съм карал VTEC версия със сходна до 2 литра кубатура и не знам как се държи спрямо 1.8 турбо...Какво е мнението ви?Благодаря и поздрави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Preludisimo 1 #2 Отговорено 19 Март, 2008 Мисля ,че с мяната с Н22-ка е по-добро решение от турботоТакъв мотор със смяната излиза около 4000 със смяната,а за турбото незнам колко пари ще дадеш,а отделно , че върви по добре и има по дълъг живот от един турбо прелуд Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Dragi4 #3 Отговорено 19 Март, 2008 Няма ка да стане 200 атмосферни да вървят по -добре от такива+ турбо,не го обърквай 4овека.От финансова гледна то4ка съ6то е спорно колко 6е похар4и за турбо ъпгрейд Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Krelion #4 Отговорено 19 Март, 2008 Спор няма,че с турбина ще качиш бая кончета,но мотора никога няма да бъде толкова балансиран като на 1.8Т.Ще имаш лаг на ниски обороти и кривата на мощноста и въртящия момент ще скачат много рязко а не плавно като на 1.8Т най-малкото защото мотора на Ауди е проектиран за турбина и там нещата са изчислени внимателно.Първо за да стане читаво,и да не се притесняваш постоянно кога нещо ще изпляска трябва да налееш маса пари.Може би още толкова,колкото струва колата ти.Има и евтини вариянти с които с бюджет от 4000-5000 ще направиш нещо,но там вече няма гаранций колко са читавви нещата.Ако си човек който просто си кара колата и обича като настъпи педала да се случва нещо,а не човек който ходи сяка седница на драг по-добре си вземи Н22 мотор.Вече не е толкова трудно да се намери .А и 200 коня са си 200 коня Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Preludisimo 1 #5 Отговорено 19 Март, 2008 Много е важно да е настроено турбото правилно щото тоя лаг в ниски особенно за драгможе да те провали на пове4ето стартове.За да нямаш чак такива проблеми трябва да се купи нещоот сорта на Greedy ина4е с тея китайските турбота ще има доста играчка с настройкиА за драг с тоя мотор атмосферен колегата Jeepers е пример какво може този мотор.Мисля че неговия е доста по-бърз от 1.8Т дори и да е на А3.Нека той да сподели мнението си. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове