Jump to content
Guest Hot Rider

Honda Prelude

Recommended Posts

Guest ADH-Honda

АТТС помага на колата да преодолее недозавиването или understeering неизбежен при предно предаване като прави колата по уравляема при рязко завиване

Точно така ;) На схемата която гледам (от един каталог за Прелюд 5-а генерация) е показано точно това което описваш - с ATTS автомобила завива по-добре и НЕ "understeer"-ва толкова много, колкото ако е БЕЗ тази система ! :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

АТТС прави колата по устоичива но отстъпва на ЛСД(диференциал с ограничено приплъзване може да бъде торсен шпер или просто блокиращ диференциал)защото лсд е постоянно включен и помага при ускорение а при завиване първоначално АТТС е изключена и се включва при занасяне а ЛСД е перманентно включен

ATTS e постоянно включен и постоянно действа, дори действа по-често от шпера, понеже шпера за да задейства, трябва да има разлика в ъгловите скорости, и от триенето той 'зацепва' - докато АТТС може да се включи, преди да има нужда от него, и при това той ПОЗВОЛЯВА, даже насърчава разлика в ъгловата скорост - например при ляв завой дясната гума трябва да измине повече път. И дори и да няма приплъзване, АТТС пренася въртящият момент към дясната гума (там има повече сцепление). Докато шпера като зацепи, и не можеш да имаш разлика (не достатъчна) в скоростта на 2те колелета, и едно от 2те трябва да приплъзва - не най-ефективно.Единсвеният недостатък на АТТС е по-голямата маса, а това за Хонда не е малко - за това го слагат само на акорд/прелюд.И АТТС е независимо от 4вс, различни системи са, и 2те са опционални. АТТС наистина повишава скоростта в завоите. За 4вс системата ще потърся статията. Но представи си следната ситуация - примерно без 4вс прави 0.8Г, с 4вс прави 0.85Г странично ускорение. Обаче с 4вс като не могат да карат постоянно на лимита, и те карат не с 0.85 а 0.75, за да могат да владеят колата - ето ти как уж по-добро сцепление вади по-слаб резултат. На асфалт беше това, но ще потърся статията, за да не бъркам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ALEXANDER 1

ATTS e постоянно включен и постоянно действа, дори действа по-често от шпера, понеже шпера за да задейства, трябва да има разлика в ъгловите скорости, и от триенето той 'зацепва' - докато АТТС може да се включи, преди да има нужда от него ГЛЕДАЙ ти!?!Къде го пище това?Сигурен ли си?Да не грешиш някъде?За 4вс системата ще потърся статията. Но представи си следната ситуация - примерно без 4вс прави 0.8Г, с 4вс прави 0.85Г странично ускорение. Обаче с 4вс като не могат да карат постоянно на лимита, и те карат не с 0.85 а 0.75, за да могат да владеят колата - ето ти как уж по-добро сцепление вади по-слаб резултат. На асфалт беше това, но ще потърся статията, за да не бъркам. ОК ти сам си противоречищ за кво ти е 4вс като става така. Виж сега колега практически ЛСД>АТТС.Защото ЛСД помага при старт и ефективен когато колата е с по-голяма мощност.Практически с лсд се кара по бързо и има по голям контрол върху автомобила отколкото да си с 4вс и АТТС сега разбиращ ли ме какво изкам да кажа . ЩО не хвърлиш един поглед тука4wd :bounce:

Редактирано от ALEXANDER 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

виж в тази тема е синтезирано всичко, което сме изпонаучили на тема диференциалиhttp://forum.abv.bg/cgi-bin/showpost.pl?Bo...uto&Number=2702Малко объркано излизат, гледай името на темите. Специално разгледай на митсубиши схемата - на хонда системите са подобни, и аттс и новата 4х4 на лежънда.По принцип по-добро от торсена няма. Обаче е тежък - и в рали автомобилите слагат по-леките и прости виско системи. Всичко е въпрос на компромис.Иначе за ДРАГ най-добрият диференциал е .... липсата на диференциал! Твърд привод към 2те колела едновременно, без диференциал - така и 2те колела се въртят с еднаква скорост, и въртящият момент се предава там, където има сцепление -- но никой не кара без диф, дори и на писта (изключвам някои твърде мощни поршета от далечното минало)С две думи - разликата между виско (и халдекс, ЛСД) срещу торсен (и АТТС), едните системи са ПОСТ, другите са ПРЕ. Шпера задейства, когато има РАЗЛИКА във въртенето на гумите, тази разлика го задейства. Докато АТТС се грижи да НЯМА такава разлика, или по-точно разликата да е както трябва. Не на ляв завой лявата гума да се върти по-бързо.Не знам дали го обяснявам точно - представи си завой, газ, приплъзване - нужда от диференциал. И шпера си мисли "тука имам една гума, дето се върти (доста) по-бързо от другата, я да се включа и да прехвърля малко въртящ момент към другата, че да се въртят горе-долу еднакво" без да го интересува завой ли е, ляв/десен, или просто преплъзване. Докато АТТС е по-интелигента система "тука имаме завой, имаме и газ - значи ще има приплъзване. Към вътрешната гума ще ограничим въртящият момент, че да буксува, а външната е по-натоварена от центробежните сили, и тя може да понесе повече въртящ момент"

ОК ти сам си противоречищ за кво ти е 4вс като става така.

Тази система е за средният потребител, който не може (а и не трябва) да кара на ръба на възможностите на колата. За такъв потребител тази система помага, създава усещането за по-голямо сцепление (както и всъщност е), за по-добро завиване (и задните гуми завиват)Ето я и статията:АутоРевю

Скольжение задней оси возникло чуть позже, чем ожидалось, однако затем машина стала проваливаться в занос заметно сильнее, чем предыдущая. Да и на выходе из виража все оказалось не так просто: прежде, чем стабилизироваться Honda совершила еще несколько колебаний, потребовав быстрой и точной работы рулем и газом.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ALEXANDER 1

OK горе долу съгласен съм с теб.Няма смисъл да се обеждаваме разни работи и да спорим за кое е по добро всяка система си има предимства зависи какво търси човек.Статиите ми бяха полезни.(едната е същата като тази дето ти предложих да погледнеш само че на български) :angry:

Редактирано от ALEXANDER 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

ALEXANDER 1 до колкото знам на Прелюд 2,2 ВТЕК е слагано сериино ЛСД, АТТС е на задните колела. Може и да греша...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ALEXANDER 1
:mellow::worthy::blink:

ALEXANDER 1 до колкото знам на Прелюд 2,2 ВТЕК е слагано сериино ЛСД, АТТС е на задните колела. Може и да греша...

[

ALEXANDER 1 до колкото знам на Прелюд 2,2 ВТЕК е слагано сериино ЛСД, АТТС е на задните колела. Може и да греша...

:D:):thumbs::huh: ОК ами като не си сигурен какво тогава.ГРЕШИША и ПРИКЛЮЧИХМЕ ТЕМАТА!но нищо не те спира да провериш и да установиш че е малко трудно да стане АТТС на ЗАДНИТЕ КОЛЕЛА ;):D:huh:;);) ама здраве да е!!!!!!!!:huh:;) ;) :lol::lol: половин час съм се смял,стана ми смешно малко..... прочетох един виц...АМА ДОСТА ГРЕШИШ ти тва го написа просто ей така а да поспориш за спорта?!?СЕРЙНО ЗНАЧИ?!?А?!? :lol::lol::lol::lol::lol: ДОСТА СИ ПРОЗОРЛИВ!!!НАПРАВО СИ ГЕНИЙ?!!?!?Абе здраве да е. Редактирано от ALEXANDER 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

Ще попитам един пич дето има 2,2 втек с 4 завиващи...

Редактирано от PARADOX_sf

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ALEXANDER 1

Ще попитам един пич дето има 2,2 втек с 4 завиващи...

Питай двама пича :thumbs::blink::huh::mellow:;) Забавно момче си ти.И начетено... :worthy:;):lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

Ще попитам един пич дето има 2,2 втек с 4 завиващи...

Питай двама пича :lol::huh::D:huh::D Забавно момче си ти.И начетено... :huh::D:lol:
Споко де, дори и наш парадоксчо бърка. Сигурно е имал на предвид 4WS на задните колела - то от толкоз термини и аз се бъркам!Ще ми е интересно дали е слаган друг тип диференциал на Прелюд специално, различен от нормален отворен, и ATTSМежду другото, не знам спомена ли се, но на сивика шпера не е виско както другите, а е механичен Торсен - най-доброто!Още по-:tooth: на Ford Focus RS слагат някакъв подобен интелигентен диференциал, подобен на шпер. И на писта се представя много добре. Обаче всички го плюят, че за нормално каране НЕ СТАВА - има едно поведение, когато караш на 80% от лимита, примерно, и друго, когато си на 90% и отгоре. Рязко сменя поведението на колата, от недозавиване става презавиваща (oversteer, power oversteer при предно предаване!)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

Да обърках се.Значи ЛСД има пред последния модел Прелюд. АТТС само последния. Разбрах също от фена, че АТТС-а работи и при тръгване! Също каза, че 4ВС е супер добра система, до сега не е имал никакви проблеми с нея и завоите се взимат по-бързо. Порблем е увеличеното тегло с около 50кила.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ALEXANDER 1

Да обърках се.Значи ЛСД има пред последния модел Прелюд. АТТС само последния. Разбрах също от фена, че АТТС-а работи и при тръгване! Също каза, че 4ВС е супер добра система, до сега не е имал никакви проблеми с нея и завоите се взимат по-бързо. Порблем е увеличеното тегло с около 50кила.

Бравооо Няма да коментирам колеги - от смях.А за прелюди със задно на които да има АТТС(на задното) и ЛСД на предното!!!потресен съм мислех че имама представа от коли но такава компановка!Дори Соичиро Хонда да бе жив би възкликнал " 'бах ма'му и прелюд!!!" Да му кажеш много здраве на "пича" мойто момче май четеш много комикси Магнум колега в Сащ,Япония и UK им слагат лсд като ги тунинговат(двигателя)защото АТТС не издържа на по голям в. момент иначе не знам дали се монтират серийно.Дори се оплаквали че след като сменят джантите с друг размер АТТС не работела адекватно но според мен няма логика като са двете колела еднакви да не работи ама така пишат хора които са собственици на такива коли. Редактирано от ALEXANDER 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Hot Rider

Ей пичове, и преди си харесвах колата ,ама слет като прочетох темата до тук напражо сум влюбен в прелюдчето, само да субера парите и бих я взел.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest VTEC-power

Единствените Хонди с задно (като изключим F1, моторите и някой сенокосачки) са S2000 i NSX.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ALEXANDER 1

Единствените Хонди с задно (като изключим F1, моторите и някой сенокосачки) са S2000 i NSX.

??? ама колегата парадокс не е на това мнение имало и прелюди със задно даже със АТТС на задното(серийно) :tooth: ама кво да му обясняваш всеки си има право на мнение. :lol::huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Stass

Единствените Хонди с задно (като изключим F1, моторите и някой сенокосачки) са S2000 i NSX.

и Азимо е съз задно 2х2 предаване :tooth:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

и Азимо е съз задно 2х2 предаване :confused:

и като му паднат батериите му блокира диференциала :blink:Иначе е с динамично разпределение на въртящият момент...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

Бравооо Няма да коментирам колеги - от смях.А за прелюди със задно на които да има АТТС(на задното)

Никога не съм твърдял, че прелюд има задно предаване, но нали четеме отгоре отгоре и после само се заяждаме. Поне в тая тема друго не правиш.Твърдях, че има системата АТТС на задните колела. Дифф със полуоски, но без кардан и по електронен път преразпределя въртящия момент подобно на Ф1, за което си признах че имам грешка.

и ЛСД на предното!!!потресен съм мислех че имама представа от коли но такава компановка!Дори Соичиро Хонда да бе жив би възкликнал " 'бах ма'му и прелюд!!!"

Да има такива прелюди със заводско ЛСД. Потресен съм, че не го знаеш.Да ти кажа и аз като те четях си помислих, че имаш представа от коли ама като видях че караш тдс съвсем се отчаях. :blink:

Да му кажеш много здраве на "пича" мойто момче май четеш много комикси

По цял ден чета само комикси! Нищо друго не права да знаеш! :blink: Май консумацията на нафта ти се отразява зле. Много вредна е за вътрешна употреба... :confused: Редактирано от PARADOX_sf

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ALEXANDER 1

Бравооо Няма да коментирам колеги - от смях.А за прелюди със задно на които да има АТТС(на задното)

Никога не съм твърдял, че прелюд има задно предаване, но нали четеме отгоре отгоре и после само се заяждаме. Поне в тая тема друго не правиш.Твърдях, че има системата АТТС на задните колела. Дифф със полуоски, но без кардан и по електронен път преразпределя въртящия момент подобно на Ф1, за което си признах че имам грешка.

и ЛСД на предното!!!потресен съм мислех че имама представа от коли но такава компановка!Дори Соичиро Хонда да бе жив би възкликнал " 'бах ма'му и прелюд!!!"

Да има такива прелюди със заводско ЛСД. Потресен съм, че не го знаеш.Да ти кажа и аз като те четях си помислих, че имаш представа от коли ама като видях че караш тдс съвсем се отчаях. :(

Да му кажеш много здраве на "пича" мойто момче май четеш много комикси

По цял ден чета само комикси! Нищо друго не права да знаеш! :D Май консумацията на нафта ти се отразява зле. Много вредна е за вътрешна употреба... :confused:
:( ХЕ-ХЕ-ХЕ сега не си върти гъза а си признай като мъж че си в грешка не е лошо и да се извиниш. Иначе си забавно лапе пак успя да ме размееш. :) тва за без кардана е направо номер 1 що не публикуваш в бисери???какво се правиш на хитрец като вадиш думите ми от контекста.смисълът на цитатите ти е преиначен какво мислиш че ще постигнеш чрез лицемерие и женски хитрости? а за представата ми от автомобили и автомобилна техника???доста съм над твоето ниво по образователен ценз и опит че ме е срам да се сравнявам с теб смешко :blink::D:o:huh: ти пиленце си ми ясен що за гълъбче си ако имаш да добавиш нещо моляне се и съмнявам че си лягаш с мики маус просто не се издавай :):blink::blink::shock: не само тдс съм карал :(:D:( и верижни машини също МТЛБ,АТС,Т-34,Т-55,Т-72 даже цяла танкова рота съм разкарвал :D:o:(.Най-много си :D обичах :D десантното МТЛБ-Б беше алуминиево 300 коня с турбина!!!:dry:Ама тва беше преди време а и не е по темата. :o Защо не пишеш хуморески?Толкова ми е забавно да ти чета мненията чак ти се кефя че се имаш за некъв "спец" или нещо от сорта :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

1. Написах, че съм в грешка за АТТС, че е слаган на задния мост. Не знам за кой път ти го пиша? 2. Ако не знаеш тва дето е без кардана не само, че е N1, но Хонда го сложиха на болид от Ф1 на предните колела и определено имаше + ефект!3. Женските хитрости ти ги оставяме на тебе.4. Ако имаше няква представа от автомобили, БМВ надали щеше да си земеш особенно ТДС!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ADH-Honda

Еееее, хайде стига де :blink: И двамата престанете (или поне НЕ го правете тука в темата) :confused:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ALEXANDER 1

Съжелявам и аз какво ли си чатя с това продиичното.Не занаех че е такова :confused: създание.Край.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

Така ще добавя още малко факти в защитана 4ВС.Значи днес гледах по дискавъри за алпииските състезания. Там всички коли са с 4 завиващи колела и системата действа точно като на прелюда.Състезанието представлява автомобили от различни марки нямащи общо със сериините освен фаровете и мигачите, та тези автомобили се движат по силно заледена писта и всеки един закой се взима с поднасяне.Ако нямаше смисъл от 4ВС надали щяха да я слагат само да утежняват конструкцията или да дават по-лоши времена на обиколка!

Редактирано от PARADOX_sf

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest extasyto

Тъй като аз имам такъв Prelude мога да кажа доста полезни неща за него (става въпрос за 4ws).Така, като за начало да кажа че 1вият Prelude с 4ws е произведен през 1991 (като моят) и системата се слага на 2та мотора-12 и 16 клапана, автоматична и ръчна скоростна кутия.Когата взимаш завой от 90градуса, примерно когато влизаш в някоя пряка, имаш чувството че караш картинг.Завиването става за секунди и не се притесняваш дали примерно задните гуми няма да се ударят в бордюра или в кола която е на ъгъла.Усещането е невероятно.А при висока скорост няма как да ти поднесе-тфа е се едно да караш кола със задно и да ти поднесе предницата.За маневриране е екстра, абе изобщо лудица.Един приятел веднъж ми каза че ми е счупен задния мост, щото я бях оставил на пълен оборот и задните гуми се бяха извили :thumbs1:Та така, ако някой има още въпроси да пита.Тфа просто е невероятна система 4ws.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest charlie

Джаджата на части изглежда така:http://mustardcat.brinkster.net/p3g/Suspen...install/1/1.htmа иначе за 3-та генерация прелюд:http://mustardcat.brinkster.net/p3g/Frameset.htmи разбира се:http://www.preludepower.com/forums/index.phpмалко оффтемата:Само едно уточнение не бих казал "като картинг", защото там имаме една ос при задното задвижване и там играта в завои се прави с 3 сходимости на предното окачване. Карта в завой завива само на 3-те стъпил само на трите си гуми ( в зависимост на вход или изход от завоя). Ако някой иска и на карт и на Прелюд 4WS, мога да му осигуря пробно кръгче. :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest prelude

Тъй като аз имам такъв Prelude мога да кажа доста полезни неща за него (става въпрос за 4ws).Така, като за начало да кажа че 1вият Prelude с 4ws е произведен през 1991 (като моят) и системата се слага на 2та мотора-12 и 16 клапана, автоматична и ръчна скоростна кутия.

Колега,тук си в грешка.4ВС системата я слагат само на инжекционовите двигатели на 3-то поколение и не съм напълно сигурен но май я слагат и само на коли с ръчни скорости.Дебютът й е през '87 с първия Прелюд 3-то поколение и същата година на тест от много престижно списание поставя рекорд на слалом между конуси.Прави го по-бързо от Ламборджини и Корвет......-мога да дам линк ако го потърся.на 4-то поколение вече системата не е чисто механична и там понякога има главоболия.....за 5-то поколение не знаех че я предлагат все още.мислех си че е спряна с края на 4-то,но може би в Япония се е предлагала.в САЩ съм почти сигурен че не се е,защото по цял ден кисна в един форум в САЩ за Прелюди.както и да е.....незнам откъде изровихте тая дърта тема......карайте си кочините и си свиркайте.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest extasyto

Тъй като аз имам такъв Prelude мога да кажа доста полезни неща за него (става въпрос за 4ws).Така, като за начало да кажа че 1вият Prelude с 4ws е произведен през 1991 (като моят) и системата се слага на 2та мотора-12 и 16 клапана, автоматична и ръчна скоростна кутия.

Колега,тук си в грешка.4ВС системата я слагат само на инжекционовите двигатели на 3-то поколение и не съм напълно сигурен но май я слагат и само на коли с ръчни скорости.
Моят Прелюд е 2.0 ЕХ автоматик с 2 карбуратора и е с 4 завиващи колела.Такива теми мисля че трябва да се дискутират защото има хора които им е интересно да видят за какво иде реч, както беше и при мен преди да се сдобия с Хондата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

Прелюд 3-то поколение и същата година на тест от много престижно списание поставя рекорд на слалом между конуси.Прави го по-бързо от Ламборджини и Корвет......-мога да дам линк ако го потърся.

давай! много обичам да чета стари тестове на коли

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest prelude

Тук колеги е тази ИнформацияПроблемът е че преди се намираше и корицата и самата статия в списанието ама сега нещо не успявам.Разгледайте цялата страница ако искате и по-специално раздела за 3-то поколение Прелюд....ще видите още с какво е уникален този автомобил и ще имате повече респект към дори и раждиви таквиа кочини:)

Моят Прелюд е 2.0 ЕХ автоматик с 2 карбуратора и е с 4 завиващи колела.Такива теми мисля че трябва да се дискутират защото има хора които им е интересно да видят за какво иде реч, както беше и при мен преди да се сдобия с Хондата.

Колега,колата ти не може да е излезнала от завода с карбуратори и 4ВС.....Всичката информация която имам за тази кола е че тази система е била опция единствено за инжекционовите модели.Ходил ли си в Бултрако с талона си....?Там могат да ти кажат дали така е излезнала колата от завода,но направо не го вярвам това.....може и да греша де.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук колеги е тази ИнформацияПроблемът е че преди се намираше и корицата и самата статия в списанието ама сега нещо не успявам.Разгледайте цялата страница ако искате и по-специално раздела за 3-то поколение Прелюд....ще видите още с какво е уникален този автомобил и ще имате повече респект към дори и раждиви таквиа кочини:tooth:

Моят Прелюд е 2.0 ЕХ автоматик с 2 карбуратора и е с 4 завиващи колела.Такива теми мисля че трябва да се дискутират защото има хора които им е интересно да видят за какво иде реч, както беше и при мен преди да се сдобия с Хондата.

Колега,колата ти не може да е излезнала от завода с карбуратори и 4ВС.....Всичката информация която имам за тази кола е че тази система е била опция единствено за инжекционовите модели.Ходил ли си в Бултрако с талона си....?Там могат да ти кажат дали така е излезнала колата от завода,но направо не го вярвам това.....може и да греша де.....
Чак до бултрако не съм ходил но с колата ми дадоха и 4-5 книжки и в тях е описано всичко- за автоматичната скоростна кутия, за карбураторите и за система с 4 завиващи колела :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...