Jump to content
Guest Hot Rider

Honda Prelude

Recommended Posts

Guest Hot Rider

ниакои знае ли с какво предаване е Honda Prelude. 92-95г.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest dimodi

Според тази страница долу, всички Прелюдки от 1-та до 4-та генерация са с предно предаване:http://members.lycos.nl/hendrik/prelude/specs_old.htm

Редактирано от dimodi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Hot Rider

Според тази страница долу, всички Прелюдки от 1-та до 4-та генерация са с предно предаване:http://members.lycos.nl/hendrik/prelude/specs_old.htm

немога да повиарвам че Preluda е с предно предаване. Дано са объркали.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ADH-Honda

немога да повиарвам...

Повярвай - всички Прелюди, НЕзависимо от модела/поколението са с ПРЕДНО предаване :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest dimodi

Явно не са се объркали, но за сметка на това гледам, че благодарение на разните технологии, които Honda са наблъскали, Prelude била от най-добрите за управление спортни коли с предно предаване.http://64.233.183.104/search?q=cache:T1gay...eel+drive&hl=enhttp://64.233.183.104/search?q=cache:t5nXq...eel+drive&hl=en

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Iltcho

Явно не са се объркали, но за сметка на това гледам, че благодарение на разните технологии, които Honda са наблъскали, Prelude била от най-добрите за управление спортни коли с предно предаване.

Всички прелюдки са с предно задвижвани колела. Колкото до управлението - хидравлика и 4 WS - голяма гъзария да ти завиват и задните колела :angry::rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest TheDevilTwin

Според тази страница долу, всички Прелюдки от 1-та до 4-та генерация са с предно предаване:http://members.lycos.nl/hendrik/prelude/specs_old.htm

немога да повиарвам че Preluda е с предно предаване. Дано са объркали.
Еми, братле, ако искаш кола със задно предаване, купи си БМВ или Ауди :angry: .Аз например не виждам, какво е предимството на задното, особено сега, когато времето застудява и улиците стават заснежени и заледени :rolleyes: Редактирано от TheDevilTwin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Mind_Control

Всички прелюдки са с предно задвижвани колела. Колкото до управлението - хидравлика и 4 WS - голяма гъзария да ти завиват и задните колела :(:)

Каква е тая шукарийка с завиващите задни колела!? За първи път го чувам това, че го има при прелюдите. При всички поколения прелюд ли го има? и с каква цел е направено? А на колко градуса завиват задните колела и дали при всякаква скорост? Надявам се някой да ми даде отговор на въпросчетата, че ми стана интересно.. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest TheDevilTwin

Всички прелюдки са с предно задвижвани колела. Колкото до управлението - хидравлика и 4 WS - голяма гъзария да ти завиват и задните колела  :)  :)

Каква е тая шукарийка с завиващите задни колела!? За първи път го чувам това, че го има при прелюдите. При всички поколения прелюд ли го има? и с каква цел е направено? А на колко градуса завиват задните колела и дали при всякаква скорост? Надявам се някой да ми даде отговор на въпросчетата, че ми стана интересно.. :(
Ами когато предните колела завиват наляво, задните завиват надясно под същия ъгъл, по-който и предните и обратно ;) . По принцип американските джипове ги правят така, а ако си забелязвал и Икарус-ите имат тази екстра. Целта на всичко това е да се смали ъгълът на завиване и да стане колата по-компактна в градски условия :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest dimodi

Ами когато предните колела завиват наляво, задните завиват надясно под същия ъгъл, по-който и предните и обратно :( . По принцип американските джипове ги правят така, а ако си забелязвал и Икарус-ите имат тази екстра. Целта на всичко това е да се смали ъгълът на завиване и да стане колата по-компактна в градски условия :)

Не знам дали при прелюдките го има това, но технологията за завиващи задни колела на други производители включва и това, че компютърът анализира с каква скорост се движи колата и ако е ниска, задните завиват наобратно (при паркиране и обратен завой), но ако е висока, завиват в същата посока (престрояване) :)

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

и при прелюдките е така.... поне относно следенето на скоростта, но нека някой по-компетентен да се изкаже....а за икарусите, забрави, там това се получава от центробежните сили и ускорения, а не управляемо както е при 4WS системите. При икарусите не се цели смаляване на радиуса на завой, а следване на задните гуми в следата на предните, защото при дълги МПС-та, задните гуми остават много вътрешно на завоя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Mind_Control

Интересна информация :( мерси. Явно при икарусите става по механичен път, а при хондата по електронен.. Но в краина сметка целта е една.. Аз обаче до сега на коли не съм я виждал тази система и затова ми стана интересно :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest k_u_d_o_s

Да пичове Прелюд с задно няма, и да тая система е в зависимост от скоростта - т.е. при ниска помага при маневри а при висока - за увеличаване устоичивостта на завой(което ще ми адски интерестно да усетя лично имайки предвид "стандартната" устоичивост)!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest eftimov

това обаче не важи ли само за моделите до 96та.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ADH-Honda

това обаче не важи ли само за моделите до 96та.

4WS системата се е слагала на Прелюд 3-а, 4-а и 5-а генерация, т.е. ОТ 1987-а (когато излиза модела PRELUDE BA4 - 3-а ген.) до 2001-а година (когато се преустановява производството на последния модел Prelude 5-а ген.).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Ombre

тая система е в зависимост от скоростта

Не зависи от скоростта,а от положението на волана.Даже и място системата действа.До положение 3/4 оборот на волана задните колела завиват в същата посока с предните.След като се продължи с въртенето на волана започват да завъртат в обратна посока.Задвижването на задната рейка става с кардан.(говоря за Прелюд 3та ген.)Няма никаква електроника.На следващите модели не знам дали има управляващ ел. блок.Имал съм удоволствието да се радвам на това толко елементарно и толко съвършенно нещо. :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ADH-Honda

Задвижването на задната рейка става с кардан.(говоря за Прелюд 3та ген.)Няма никаква електроника.На следващите модели не знам дали има управляващ ел. блок.

Май за следващите ДВА модела се използва EPS (Electronic Power Steering) технологията, където НЯМА директна връзка на волан/колело, ами самите задни колела се управляват от електродвигатели.PS: по междодругото, системата "EPS" за пръв път (в сериен автомобил имам предвид) дебютира при NSX-а :( Други Хонди в които се вгражда такава система (освен NSX-а и горе споменатите 4WS Прелюди) са S2000-то и Civic 7-а генерация НЯКОИ от моделите !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

Джаза също има такава система :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Mind_Control

А тази система серийно ли се вгражда в прелюдите?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest TheDevilTwin

А тази система серийно ли се вгражда в прелюдите?

Естествено :) Иначе въобще щяхме ли да я коментираме :D ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ADH-Honda

А тази система серийно ли се вгражда в прелюдите?

Какво ще рече СЕРИЙНО ?! Ако имаш предвид дали такава система ЗАВОДСКО се е слагала - ДА, но Ако имаш предвид дали се е слагала на абсолютно всички модели Прелюди - НЕ, само на определени версий.

 

Примерно:

 

-на Прелюд 3-а генерация САМО на моделите с 2.0 16V PGM-Fi 137 (140 СЛЕД 1990-а година) коня моторите се е слагала;

-на Прелюд 4-а генерация САМО за моделите с 2.3 (160) и 2.2 VTEC (185 коня) двигатели;

-на Прелюд 5-а генерация САМО на ТОП версията с 2.2 VTEC 185 (200к.с. СЛЕД 1999) коня мотора :)

 

PS: Говоря за моделите предлагани САМО за Европа !!!НЕ намесвам моделите които са предлагани за САЩ/Канада или пък Япония, защото става хептем обърквация !!!:D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ALEXANDER 1

Според тази страница долу, всички Прелюдки от 1-та до 4-та генерация са с предно предаване:http://members.lycos.nl/hendrik/prelude/specs_old.htm

немога да повиарвам че Preluda е с предно предаване. Дано са объркали.
Еми, братле, ако искаш кола със задно предаване, купи си БМВ или Ауди :) .Аз например не виждам, какво е предимството на задното, особено сега, когато времето застудява и улиците стават заснежени и заледени :D
e които е карал със задно знае къв кеф е задното си е за маистори особенно на хлъзгав терен не всeки може да владее кола със задно и да прави плъзгания или както е модерно да се наричат дрифтове точния термин е power slideа доколкото знам тази система 4ws е доста несполучлива Редактирано от ALEXANDER 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Iltcho

а доколкото знам тази система 4ws е доста несполучлива

Мислиш ли??? ;);) е бога ми, защо тогава ще я слагат в продължение на 9 години и то на най-яките мотори ;) Мисля че е голямо благо особено при паркиране на тясно местенце... ех... как ми се иска и моя да имаше такова чудо, пък било то и несполучливо :shy:;);)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ALEXANDER 1

ами защо не си купиш такава подръжката е по усложнена и скъпа и каква е толкова ползата от тази система пък поинтересуваи се какви са отзивите за този модел специално

Редактирано от ALEXANDER 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

ами защо не си купиш такава подръжката е по усложнена и скъпа и каква е толкова ползата от тази система пък поинтересуваи се какви са отзивите за този модел специално

Бих си купил, но ги нямам парите и предпочитам Сивик за сега.Не съм чувал някой да има проблеми със такава система и не бих казал, че е доста неспулочлива. Освено това дали е повече кеф да караш със задно или предно, ми зависи от шофиора. Лично за мене избора е предно или 4х4.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

Не знам , но в началото е малко трудно да се свикне с такава система ;) Като правиш маневри на ниска скорост и вече два пъти ми се случва да закачам бордюра :shy: Но при висока скорост е удоволствие направо ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ALEXANDER 1

ами защо не си купиш такава подръжката е по усложнена и скъпа и каква е толкова ползата от тази система пък поинтересуваи се какви са отзивите за този модел специално

Бих си купил, но ги нямам парите и предпочитам Сивик за сега.Не съм чувал някой да има проблеми със такава система и не бих казал, че е доста неспулочлива. Освено това дали е повече кеф да караш със задно или предно, ми зависи от шофиора. Лично за мене избора е предно или 4х4.
разбира се всичко е въпрос на предпочитание кои каквото му харесва какви пари струва такъв автомобил(прелюд) аз лично не съм се забавлявал по добре от колкото с кола със задно на мокър или заскрежен асфалт и на сух ако се разполага с повече мощност.не съм имал само кола със задно имал съм и 4х4 даихатсу,опел,субару,хонда.525х-доста тромава.несравнима стабилност наистина ускорение и сигурност на хлъзгава настилка но никаква емоция функционалност без удоволствие.при предното предаване(имал съм сивици без б16двигател,вектра,уно1.3турбо рено5 т,голф и калибра,селика,акорд2.2 '92(м/у другото карал съм абсолютно всички модели на 2-ка и 3-ка голф такава ми е работата ;););) )(карал сум пасат,венто,калибра,фиеста,ескорт,19,21,клио с ръчна кутия без съединител,с40турбо.80,90 а4,а6 и една камара сякакви други кощници дет ги има по европа) ;) се охарактеризира главно с досаден understiring поради което е нефункционално за приложение при по мощни автомобили,трябва да си 'залепяш'ръката за ръчната спирачка и плъзгането е на лице обаче не мога да отрека качествата на предното при излизане от overstiring.при задното(наи-добрата комбинация задно със средно разположен двигател използва се например при ф1,инди лигата gt шампионатите и почти всички расови спортни автомобили+4х4)всичко е въпрос на контрол и умение но е неефективно при хлъзгави настилки и трудно усвоимо от повечето водачи.въпрос на личен избор и предпочитание за всеки да избере автомобила които задоволява неговите нужди.не сте длъжни да споделяте мнението ми.то си е лично мое и съвпада с това на стирлинг мос,валтер риьол,ари ватенен,собиеслав засада,м.шумахер,биьорн валдегард,стиг бломквист.балбони,другите надали ще сте ги чували .замислете се какъв е опита ви с различните задвижвания въобще като водачи тогава изказваите предположения за това и онова и това не така защото еди какво си и там пишело нам що си и като сте карали станало тва и тва но имаите предвид че всяка пътна обстановка е различна моментното състояние на автомобила-гуми,спирачки,окачване и прочее.тва е.;);) ;) :shy:;) Редактирано от ALEXANDER 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ADH-Honda

...подръжката е по усложнена и скъпа...

Че какво толкова има да и се поддържа на тази система ?! :shy:

 

 

...каква е толкова ползата от тази система...

Както вече се спомена (и в предишни теми), КПД-то на тази система се изразява в СТАБИЛНОСТ при "леко" завиване на волана (разбирай движение с висока скорост, примерно по време на изпреварване....); И възможно по-голяма МАНЕВРЕНОСТ при по-"голямо" завиване на волана (примерно с повече от един оборот), по-малък радиус при пълен завой.

 

Ето тази картинка обяснява за какво говоря ;) :

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Iltcho

ами защо не си купиш такава подръжката е по усложнена и скъпа и каква е толкова ползата от тази система пък поинтересуваи се какви са отзивите за този модел специално

Ако имах парите - нямаше да му мисля, но за сега е невъзможно (или поне на тоя етап). :shy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ALEXANDER 1

...подръжката е по усложнена и скъпа...

Че какво толкова има да и се поддържа на тази система ?! ;)
;) ами ти каква кола караш ако ти подарят един такъв прелюд и минеш 70-80000км на година а преди това е бил на 150000(примерно може и поради други причини да се наложи такъв ремонт и не след такъв пробег)и трябва да се смени задния мост или приводите за управлението му провери колко ще струва и дали може да се смени от които и да е и където и да е тогава ще разбереш какво значи да я подържаш.за маневреноста при паркиране съм съгласен че има полза да ти завиват задните колела на с висока скорост тези автомобили ;) участват ли в някои пистов шампионат или рали не съм карал такъв прелюд ниамам впечатления не съм чувал да е нешто особенно за ниакви спортни или техн. постижения от този автомобил ако има такива напиши. :shy: да е примерно нещто революционно като 959,куатро '82 или втек двигател.и защо не е разпространен като е толкова drivable и hi-tech или както там се пише. Редактирано от ALEXANDER 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ALEXANDER 1

ами защо не си купиш такава подръжката е по усложнена и скъпа и каква е толкова ползата от тази система пък поинтересуваи се какви са отзивите за този модел специално

Ако имах парите - нямаше да му мисля, но за сега е невъзможно (или поне на тоя етап). :shy:
ok разбирам пожелавам ти да си го купиш в най-скоро време да си го караш безаварийно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ALEXANDER 1

Ами когато предните колела завиват наляво, задните завиват надясно под същия ъгъл, по-който и предните и обратно ;) . По принцип американските джипове ги правят така, а ако си забелязвал и Икарус-ите имат тази екстра. Целта на всичко това е да се смали ъгълът на завиване и да стане колата по-компактна в градски условия ;)

Не знам дали при прелюдките го има това, но технологията за завиващи задни колела на други производители включва и това, че компютърът анализира с каква скорост се движи колата и ако е ниска, задните завиват наобратно (при паркиране и обратен завой), но ако е висока, завиват в същата посока (престрояване) :shy:

 

Публикувано изображение

и според мен предимствата или 'кпд' ;) на тази система(4вс)ще бъдат предимно изразени при паркирането и маневриране в тесни прострнства(прекрасни мотокарски качества)много полезни за градски условия,за жени и начинаещи водачи.наистина.една седмица(бмв)и жулнах лаисната на бронята окло10-15с в дърво ;) като я паркирах на зор.но как ще реагира ако я плъзна(4вс прелюда)със 100км/ч например преди 90градуса завой как ли ще реагира тоа 4вс ще си мисли 4е паркирам ли маи ще е непредсказуем за плъзгане наи-добре да пробвам.незнам дали ще имам такава възможност но е нахално от моя страна да говоря наизуст но съм доста скептично настроен.засега.все пак не се сърдете знам че си обичате хондите за вас са наи-добри.за мен всяка кола си има качества и съм безпристрастен Редактирано от ALEXANDER 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ADH-Honda

...трябва да се смени задния мост или приводите за управлението му провери колко ще струва и дали може да се смени от които и да е и където и да е тогава ще разбереш какво значи да я подържаш...

Отивам (където трябва да ида), плащам си "като Поп" КОЛКОТО си трябва и заминавам ! Аз така правя.Нима по друг начин трябва да се разсъждава ?! :shy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ALEXANDER 1

точно така не става въпрос за да се разсъждава по друг начин относно подръжката на мпс а за това че има по големи разходи по подръжката(в българия) на автомобил от такъв тип .направи един експеримнт попитаи там от където си пазаруваш колко ще струва някои от елементите по окаването на 4вс и дали въобще се доставят :shy: .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Mind_Control

Какво ще рече СЕРИЙНО ?! Ако имаш предвид дали такава система ЗАВОДСКО се е слагала - ДА, но Ако имаш предвид дали се е слагала на абсолютно всички модели Прелюди - НЕ, само на определени версий.

Серийно ще рече- в завода ти я слагат без да доплащаш за нея!!! Защото примерно климатика не е сериен си си плащаш 2000 лв да кажеме, за да ти го сложат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ADH-Honda

Е да - доплащало се е за нея, НЕ Е била като стандартно оборудване.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

но как ще реагира ако я плъзна(4вс прелюда)със 100км/ч например преди 90градуса завой как ли ще реагира тоа 4вс ще си мисли 4е паркирам ли маи ще е непредсказуем за плъзгане наи-добре да пробвам.незнам дали ще имам такава възможност но е нахално от моя страна да говоря наизуст но съм доста скептично настроен.засега.все пак не се сърдете знам че си обичате хондите за вас са наи-добри.за мен всяка кола си има качества и съм безпристрастен

ALEXANDER 1 разбирам много добре какво имаш на предвид. Оказва се, че за динамично каране, прелюда без 4вс е по-приятен и по-контролируем от прелюда със 4вс. На границата на сцеплението 4вс системата се държала доста непредсказуемо, и поднасянето на задницата било по-трудно контролируемо. Въпреки че при 4вс системата тази граница е малко по-далеч, по-голям тракшън се получава със системата. И въпреки това руснаците въртят по-бърза обиколка на тяхната си писта без 4вс системата.Така че човек да си решава - ако иска маневреност, стабилност и сигурност (и малко гъзарийка) си я взема системата. Ако иска динамично каране - без системата.То е малко като със сервото на волана...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ALEXANDER 1

но как ще реагира ако я плъзна(4вс прелюда)със 100км/ч например преди 90градуса завой как ли ще реагира тоа 4вс ще си мисли 4е паркирам ли маи ще е непредсказуем за плъзгане наи-добре да пробвам.незнам дали ще имам такава възможност но е нахално от моя страна да говоря наизуст но съм доста скептично настроен.засега.все пак не се сърдете знам че си обичате хондите за вас са наи-добри.за мен всяка кола си има качества и съм безпристрастен

ALEXANDER 1 разбирам много добре какво имаш на предвид. Оказва се, че за динамично каране, прелюда без 4вс е по-приятен и по-контролируем от прелюда със 4вс. На границата на сцеплението 4вс системата се държала доста непредсказуемо, и поднасянето на задницата било по-трудно контролируемо. Въпреки че при 4вс системата тази граница е малко по-далеч, по-голям тракшън се получава със системата. И въпреки това руснаците въртят по-бърза обиколка на тяхната си писта без 4вс системата.Така че човек да си решава - ако иска маневреност, стабилност и сигурност (и малко гъзарийка) си я взема системата. Ако иска динамично каране - без системата.То е малко като със сервото на волана...
браво един човек да разбира от каране 4вс не повишава динамичните качества дори е опасна в определени случаи но аз тва го писах за непредсказуемата реакция.карах мерцедес с есп е не може да завъртиш гуми като е вкл. и е тромав при градско в завои та карам си мерцедеса и го пробвам влзам 120 в широк объл завои на 100 градуса предните колела леко занесоха зе да бута предницата защото влязох без газ и давам пълна газ да занесе задницата но колата сама спря на до85-90 и въобще не плъзна - не става за спортно каране дори като влезеш по остро в завои пак се усеща намесата на електрониката и само ти разваля кефа но аз лично ако пътувам по хлъзгав път(лед,сняг или ако има дъжд)бих си пуснал есп просто предпазва от изненади не е по темата но исках да споделя.м/у есп и 4вс няма нищо общо ами ти сигурен ли си че границата на сцепление е по голяма ако беше така на сух асвалт 4вс ще е по бърз!? пробвали са ги на писта руснаците но на каква защото ако е асвалт то която кола е по бърза (с или без 4вс)то тя е с по голяма центробежна устоичвост или граница на поднасяне замисли се по въпроса ако поднася при по голямо странично ускорение (ж) за да се достигнат граничните стоинойности трябва по голяма скорост(защото колкото по голяма е скороста в завои толкова по голямо е странияното ускорение)а колкото по голяма е скороста в завой толкова по голяма е средната скорост и респективно времето за 1 обиколка ти пишеш че без 4вс колата е по бърза на писта значи без 4вс е по устоичива по горните неща важат ако информацията ти Магнум е вярнаи като имаме предвид по горното предимствата на 4вс остават маневреност при паркиране и "гъзарийка"наи-разпространената болест в България.и съм 100% сигурен че гледах репортаж на авто-мото и спорт тв по доиче веле точно по темата за 4вс и и беше като по-горе писането и няма много полза от системата освен оскъпяване на автомобила и погляма собствена маса а самата система дава дефекти така че автомобилните експерти в германия не препоръчват подобна кола а някои да знае колко е диаметъра на завиване на 4вс спрямо обикновен прелюд да видим цифром колко е предимството.наистина човек си решава какво ще кара но не се заблуждаваите че хонда е наи-добрата кола(по добри са от други марки по определени качества)НЯМА ТАКАВА КОЛА всяка кола си има качества въпроса е какво от тях те интересува и за какво ще ти служи автомобила късмет здраве и успехи през новата година и не пишете такива недомислици :D Редактирано от ALEXANDER 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ADH-Honda

не се заблуждаваите че хонда е наи-добрата кола

Че някой да е споменавал в тази тема подобни неща ? :D;)

 

Радиусът при пълен завой на Прелюд 5-а генерация (1997-2001) е 5.5 метра ! При същият модел, само че оборудван с 4WS системата е 4.7 метра !!! Данните са достоверни на 100% :D , гарантирам !!!

 

Междодругото, на някои Прелюди 5-а генерация (за по-старите модели НЕзнам) и то мисля че точно на моделите оборудвани с 4WS системата (но НЕ съм напълно сигурен дали само на тях) е монтирана системата "ATTS" - Active Torgue Transfer System. Система, за разпределение на въртящият момент между колелата. Тя служи за компенсиране на точно тези неща за които Ти приказваш - в завой с висока скорост автомобила да НЕ занесе, а възможно най-бързо да вземе завоя.

 

Примерно (преразказвам една скица която гледам в момента), ако се влиза в остър ЛЯВ завой, Прелюд с монтиран ATTS, предаваният въртящ момент на ДЯСНОТО колело се засилва, за сметка на ЛЯВОТО колело (т.е. от вътрешната страна на завоя) неговата "теглителна способност" отслабва.

 

 

Ако някой има повече инфо за тази система - да каже :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ALEXANDER 1

Значи е маневрена колата.1.40м не е малко.а за АТТС по просто казано трансферира въртящия момент към колелото с наи-голямо сцепление и винаги в завои това е външното колело.АТТС помага на колата да преодолее недозавиването или understeering неизбежен при предно предаване като прави колата по уравляема при рязко завиване може да стане с 40км/ч и с 180км/ч не зависи от скороста .Възможен е трансфер до 80% от мощноста и може да увеличи скороста на въртенес 15%(на външното колело).АТТС не е постоянно включена а е автоматична.АТТС не деиства при старт а само при завои когато е нужно.АТТС прави колата по устоичива но отстъпва на ЛСД(диференциал с ограничено приплъзване може да бъде торсен шпер или просто блокиращ диференциал)защото лсд е постоянно включен и помага при ускорение а при завиване първоначално АТТС е изключена и се включва при занасяне а ЛСД е перманентно включен и при един и същи завои може колата изобщо да не занесе освен това има време докато АТТС се задеиства. Примерно колата се занася със 108км/ч(30м/с) след това се включва АТТС за 0.1с и започва да работи за 0.3с значи автомобила е минал 12м(напред а не се знае колко странично) докато се включи АТТС.ИМА и другиподопни системи примерно куатрото на модели след 96 мисля.се включва по подобен начин след като колата пробуксува(фалшива работа).АЗ лично съм с ЛСД.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...