Jump to content
Guest lefthanded

Accord 5-ta B20z1

Recommended Posts

Guest lefthanded

Значи, моята хубавица нешто ми прави номер.Когато си пожелае рече та не запали Въртиш пали дига некви обороти и изведнъж место да ги задържи, оп вземе че изгасне.Палиш отново не ште да запали, само върти. По някое време земе че запали без никква логика или нешто да е правено или натисканоМистерия.....Особено сутрин при първото палене го прави, през деня при другите паления не толкова често но некой път пак го прави...........Сменени - въздушен , горивен, масло, акумулатор нов....Колата ми е IES,тази с фабричните ларма+имобилайзер да не би нешто там да е , но ниаколко пъти като не палеше активирах с бутона на дистанц. никва промиана, пак не палеше.Някой да ми разкрие фокуса, ако може!През останалото време на експлоат. е перфектно всичко...

Редактирано от lefthanded

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest DundyTheCroc

nqkoi ot Hondite imat i vgraden 4ip-imobilaized v klu4a za palene,ne znam na kakuv printzip e to4no,no moje i toi ne6to da ti pravi problemi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ADH-Honda

Да не си объркал модела на мотора с F20Z1 ? :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

Колега не знам дали проблема е същия , но сивик-а ( 5г ) ми имаше подобен проблем.Всчичко беше в стартера , четките :cool: Подобни признаци , но се случваше и да не върти изобщо :rolleyes: Ако нямаш човек при който да отидеш казвай да те водя :ph34r:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest lefthanded

А ДА БЕ МОТОРА Е F20Z1, ADH, както винаги внимателен благодаря ти. А за стартера ,Тино не е стартер бе , винаги варти като луд бе брат, или са някакви датчици за регулиране на свободния ход или нещо такова на електронен проблем ми намирисва, интересното е , че 3 дни жена ми я кара и казва ,че и се случило само веднъж но какво толкова на втория път запалила.Мистерия...Ама ме дразни, штото явно нешто е тръгнало да си отива, и трябва .да се смении естествено ще даде фира баш когато не трябва.Та ми се щеше да питам ако някой е имал подобен проблем....А!!! Да споделя , че се обаждах и на кума ми в Щатите, той каза, че имало два датчика - един за празния ход и един нещо при разклащане, например като качваш по- голяма височина на 2-ра и колата поприхълца , този, втория подавал малко повече гориво и помагал на двигателя ако не си на подходящата предавка. Кво е тва чудо не знам ,за такъв датчик при други коли не съм чувал, ей тая HONDA брей...Ама се сещам, че веднъж като не штеше да пали, видях, че сам на резерва и помислих да не би да е малко горивото и я разклатих отзад,а тя взе че запали, ако това, говържа с работата на този датчик, дали пък нешто той не прави номера и вместо да подава гориво, нещо затваря?Мистерия..........

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...