Jump to content
Guest F18 Hornet

Въпрос/анкета/ към хората със по-стари хонди

Recommended Posts

Guest F18 Hornet

Вярно ,че продавачите може би са ви излъгали с реалните километри -сигурно и мене-но все пак много от вас имат хонди отдавна-молбата ми е да напишете километрите които сте изминали вие и модела на Хондата,годината на производство и мислили ли сте някога за оновен ремонт или това не се отнася за "нашата секта" :o Аз съм със CIVIC 5 генерация Д15Б2 от Австрия -пишеше 162 400 и минах за 6 месеца близо 10 000 километра, но не съм критерий ,щото я имам отскоро.иначе доволен съм от мотора-японеца е перфектен -компресията е еднаква 12 и на четиритеТа въпроса ми е към старите хонда фенове-аз съм още бомбе

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ADH-Honda

Моята машина в момента е на около 324 000км - РЕАЛНИ, това е гарантирано. Имаме я от Юни 1995-а година (9 години и половина :o ), тогава я купихме на около 140 000 от Австрия със сервизна книжка, всичко документирано си и т.н. По онова време и измамите с превъртане на километражите все още НЕ бяха навлезни много, каму ли в Австрия...Значи, кажи - речи за тия 9 години и половина сме навъртяли около 180 000км, което си НИЩО ;) При положение че има хора които този пробег го правят за година и половина - две..... :o Двигателя е разтварян един единствен път, когато преди половин година ангренажния ремък се скъса и 6 от общо 12 клапана се изкривиха - поразията стана на 305 000км. Единствено 6-те изкривени клапана се смениха - НИЩО ДРУГО не се пипа !!! Нямаше нужда просто. А и АКО се бях сетил да сменя ремъка на време, сигурно още дълго време щеше да си върви БЕЗ нужда от разтваряне на мотора.... ;) В момента (да чукна на дърво ;) ) старата баба Хонда ;) върви отлично :) Куршум е :);) Преди да се сменят клапаните също вървеше перфектно и нямаше нито консумация на масло, нито никакви проблеми от каквото и да било естество (освен сълзене от гарнитурите на капак на клапани/ картер, но това са бели кахъри). Но да си призная, СЛЕД ремонта колата върви повече ;) Пример: ПРЕДИ ремонта на един прав участък ДО ДУПКА, със сто зора се развиваха 170 - 175 км/ч. Сега, на същия участък се правят 200 ;) Незнам на какво точно се дължи тази промяна - дали е възможно от това че главата се е изпилила малко (някой казват че това са глупости и няма чак такива динамични промени само от един шлайф на главата...), знам ли :o Важното е че все още върви и то БЕЗ проблеми ;);)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest DJ Tymbi

Напълно възможно е това........... :o Работата е , че като шлайфаш главата, шлайфаш и леглата на клапаните, после те се напасват с новите клапани или със старите, но се шлифоват, и по този начин клапана си ляга както трябва в леглото...... ;) иначе на 300 000 км. мотор, знаеш и какви са клапаните и леглата й............за какъв нагар става въпрос........ :o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

И аз съм заек с моя Civic D15b2, 5-а генерация. Взех го на 128 000 км. За около година и половина съм навъртял 20 000. Не знам на какви реални километри са ми я продали. Може и тези да са или не, кой знае? Важното е, че двигателя е пушка :o Сменил съм за това време само една бубина на делкото. И аз нямам идея от какво се прецака. Иначе консумативите не ги броя за ремонт ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

Ако някой е заек , може би съм аз ;) На 9 Август се здобих с разрешително да карам кола и от тогава не съм слязъл от нея ;) За това време съм минал около 10 000 км , с две от колите за които се грижа и наглеждам.Едната е ветеранка , сивик 3г 3 вратка 1.3 двигател също на реални около 350 000 км :cool: Купена е преди 10 години от България със счупено предно стъкло и някой забележки по външния вид и ако не се лъжа на около 110 000+ км От там нататък колата е само карана и поддържана с възможно най-добрите консумативи , не е юркана ( по отношение на високи скорости и високи обороти ).Няма и грам разход на гориво , двигателя не е баран за нищо ( освен центровка на клапани ),не е сменяно нищо по двигателната част ( разбира се без консумативи ) . Претърпяла е лека катастрофа или по-точно скачане от път в канафка и на поляната :o , леко покривена предна греда ( изправена след това ) ;) . От както е попаднала в ръцете ми съм заложил много лек тунинг,равняващ се на конусовиден филтър и малко по-добри свещи ( но не е всичко ) , всичко останало е външни модификации,нова боя , лети джанти , нови брони с цвят на купето и това е.Сега си почива в едно гаражче , че изтезанията на които я подложих не са малки :(:P Засекъл съм й ускорението и 12 са секундите които я делят от 100км/ч :P Това е...Карам и сивик 5 генерация 1.5 90 коня , 3 вратка пак.Купена е миналата година пролетта , внесена е от Италия,за щастие по двигателя й няма нищо , абсолютно.Сменян й е термостата само.Не гори и грам масло ( също много интересно ) а също я подлагам ежедневно на изпитания :ph34r: Пребоядисвана я , поради катастрофа от няколко страни :( човека който я караше след като я купихме я посмачка като консерва,но за щастие все леко.Та на тенекиджия , нов калник + фар и мигач , задни десни светлинни пътепоказатели и нова боя.Сега е перфектна и от малкото време в който е при мене не й е станало нищо лошо.Все добро, е надявам се :rolleyes::cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Vaso

Напълно възможно е това........... :rolleyes: Работата е , че като шлайфаш главата, шлайфаш и леглата на клапаните, после те се напасват с новите клапани или със старите, но се шлифоват, и по този начин клапана си ляга както трябва в леглото...... :cool: иначе на 300 000 км. мотор, знаеш и какви са клапаните и леглата й............за какъв нагар става въпрос........ :cool:

Да бе да си прецакам мъркащото животно нема пък :ph34r:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest DJ Tymbi

Нещо съм объркал темата........... :rolleyes::o някой тук питаше дали е възможно когато се шлайфа главата , колата да върви повече...........ма аз пак нещо изгубих дирята......... :( в някоя друга темичка бше въпроса ,ама аз...... :ph34r::cool::cool::(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ADH-Honda

...Няма и грам разход на гориво...

Дай Боже всеки му такава кола :ph34r::rolleyes::cool: ДОРИ и да НЕ Е Хонда :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest misunderstood

Моята Хонда пристигна в БГ Януари тази година на 80 000км от Швейцария. Знам, че много от вас няма да повярват, защото все пак е на 16 години, но ми я докара един познат, на които му имам 100% доверие. Отделно имам сервизна книжка, а и просто си личи, че тази кола просто не е карана. Салона и е перфектен. Имаше обаче доста ръжда. Както и да е, оправих и купето, боядисване и я регистрирах Март месец. В момента е на 95 500км и единствено лявото външно каре се разтропа наскоро. Не мисля, че някога ще си купя кола, различна от Хонда :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest sand0

Аз пък си купих от Япония един препарат който нагара го разтваря като стой та гледай :rolleyes:Ако някой има стари бутала с много нагар да ми пише да ми ги даде да ги снимам преди препарата и след това :ph34r:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest poliqka

w nashta sekta osnovmi remonti nikoi (pochti) ne pravi az imah 4godini edin jazz i go sudirah ot ruchkane po cql den no ne mrudna(samo kupeto se razpadna

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest poliqka

след 1 340 000км. сигурно са реални когато колата пуши и гори масло се наложи смяна на бутала,клапани и тн.и РЕЗУЛТАТА е: КАТО НОВА?досега ми струва около 9 000 лв, впрочем утре взимам и сивик първа ген.но май без нужда от правене :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest iceman1234

след 1 340 000км. сигурно са реални когато колата пуши и гори масло се наложи смяна на бутала,клапани и тн.и РЕЗУЛТАТА е: КАТО НОВА?досега ми струва около 9 000 лв, впрочем утре взимам и сивик първа ген.но май без нужда от правене 

:)

<{POST_SNAPBACK}>

Пусни една снимка после, да видим откъде е тръгнала манията и как изглежда в наши дни!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest J&D

"Пусни една снимка после, да видим откъде е тръгнала манията и как изглежда в наши дни! "Абсолютно съгласен. Че тя заслужава паментник бе, човек! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest poliqka

да бе снимка... още не е стигнала до боя..но сега вземам по малкото и братче и докато го карам я оставям за пълно боядисване и обработка на купетоа сумата иде от там че преди да бъде спряна от движение преди 8 години е била толкова разбита че вече не ставала за каране- като и дадохме ток и бенз веднага запали и дори на собствен ход излезе от гаража НО нямаше НИТО ЕДНА здрава-не за смяна част-ВСИЧКО ама наистина ВСИЧКО бе сменено с добри части с поръчки и тн.а до снимка ще стигна след 10ина дни до сега само я състезавам нагоре надолу и определено съм доволен от ефекта :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest CHIPSI
Отговорено (Редактирано)

"Пусни една снимка после, да видим откъде е тръгнала манията и как изглежда в наши дни! "

Абсолютно съгласен. Че тя заслужава паментник бе, човек! ;)

<{POST_SNAPBACK}>

Ето класически снимки на поколенията :

 

http://world.honda.com/CIVIC/generation01/

http://world.honda.com/CIVIC/generation02/

http://world.honda.com/CIVIC/generation03/

http://world.honda.com/CIVIC/generation04/

http://world.honda.com/CIVIC/generation05/

http://world.honda.com/CIVIC/generation06/

http://world.honda.com/CIVIC/generation07/

 

...................................................................

...................................................................

 

Ииииии... в наши дни : :D

http://world.honda.com/CIVIC/thenew2006civic/

Редактирано от CHIPSI

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest My Honda
Отговорено (Редактирано)

Благодаря за линковете, разпратих ги на повечето хора в ICQ листа ми :) Жалко само, че тея Англичанки ги няма никъде, все едно не са ги произвеждали :) И кристални стопове и фарове не могат да се намерят посмъртно. Да си се оплача самоА по темата - минах първите 10 000км с моята, няма никакви проблеми. Освен приемлив разход на масло... 1л за 10 000км.На километража пише 135 000, внесена е от Австрия

Редактирано от My Honda

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest shestia

Аз съм със CIVIC 5 генерация Д15Б2 от Австрия -пишеше 162 400 и минах за 6 месеца близо 10 000 километра....

<{POST_SNAPBACK}>

Мойта е сивик 5 ген b16a2 двигетел, докарана е преди време от Австрия - на километража беше на 168 000, за 5 месеца съм и навартял още 7000, а иначе сега е с друг километраж и показва 230хил! :lol:

Досега по двигателя никакви проблеми, една капка масло не ми е изгорял. Имах малко грижи с охлаждането, на дълги разстояния в жегите водата ми изчезваше, а вентилаторът се спичаше и не работеше, също наскоро по някакъв скапан път се правех на състезател и нещо май по окачването трябва да се стегне, но като го видя какво ще си кажа. :lol: Другото е 6! :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ivan_m

Моят колега има Сивик Шатъл 1.4 89г./не е 4х4/. Колата е купена 1996г и беше в перфектно състояние и на 106 000км. Двигателя е D14A1 с два карбуратора 90к.с. В момента е над 290 000км и като изключим консумативите и няколко тампона по окачването, нищо друго не е пипано. По двигателя нищо не е правено, не са регулирани карбураторите, не са правени допълнителни настройки. Единствено един от кабелите на свещите е сменен!В края на миналата година и сложихме газова уредба и до момента и с нея няма проблеми. По купето единствения проблем може би са амортисьорите на задната врата.Изобщо колата е шест, като повечето Хонди. Ако се сменят навреме масло, филтри и ремъци, обикновено сериозни проблеми няма.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest poliqka

е..акордеца беше каран с кофти масла и сигурно дори без така че... но в крайна сметка е змей- достига макс мощност към ок .6000 и така нагоре и натоварен само на 3та по завойте няма проблеми нито нещо зацапва нито гори масло ни дори кой знае какъв преразход

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...