SLX 0 #1 Публикувано 5 Ноември, 2007 Ами това е, на един F20 мотор маслото е точно толкова количество, колкото трябва за около 2500 км от смяната не е мръднало от макса, но се усеща миризма на бензин от маслото на щеката. Няма мирис от тръбичката, в която влиза щеката, но при размазване на маслото от щеката на парцалче се долавя осезаемо мирис на бензин. Какво мислите по въпроса? Ауспухът е сранително черен, но нито е мазен, нито нагарът е много. Маслото е синтетичен Кастрол ТХТ, колата е на под 80 000 км. Моля за помощ. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prelude 311 #2 Отговорено 5 Ноември, 2007 как си с разхода?ако харчи много над нормалното сигурно по някаква причина дави двигателя и мие цилидрите.това е малко вероятно обаче,защото за да стигне до картера трябва да лиска сериозно.направи си опит с инжекторите ако искаш.вземи две дълги кабелчета и им подавай ток от акумулатора,но не задържай дълго време.просто слушай дали цъкат или имаш някой от тях който е запекъл отворен и постоянно пръска гориво в цилиндъра.ако не ти се занимава просто отиди на газ анализатор и то ще си покаже ако случаят е такъв-ще си много над нормите за екология Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CryoGen 29 #3 Отговорено 5 Ноември, 2007 освен някой да ти е правил ремонт на двигателя, и да е обезмаслявал частите с бензин ...за да не ти харчи маслото ...след следващата смяна ако продължи да мирише, вече се притеснявай ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ripper 0 #4 Отговорено 5 Ноември, 2007 как си с разхода?ако харчи много над нормалното сигурно по някаква причина дави двигателя и мие цилидрите.това е малко вероятно обаче,защото за да стигне до картера трябва да лиска сериозно.направи си опит с инжекторите ако искаш.вземи две дълги кабелчета и им подавай ток от акумулатора,но не задържай дълго време.просто слушай дали цъкат или имаш някой от тях който е запекъл отворен и постоянно пръска гориво в цилиндъра.ако не ти се занимава просто отиди на газ анализатор и то ще си покаже ако случаят е такъв-ще си много над нормите за екологияАко някой инжектор му остане отворен би трябвало или да светне чека или да направи бензинов удар и до сега да е изпаткал мотора Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest BOGIE #5 Отговорено 5 Ноември, 2007 вземи две дълги кабелчета и им подавай ток от акумулатора,но не задържай дълго време.просто слушай дали цъкатДа не вземеш да я направиш тази глупост по горе Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MonsterOOD 100 #6 Отговорено 6 Ноември, 2007 (Редактирано) Според мене........ако ти мирише маслото на бензин нямаш хубаво изгаряне на сместа в цилиндрите (това може да се дължи на много причини, най-често запушена дюза/и която "пика" а не разпрашава). При това положение ще трябва да си усетил намаляване на мощноста на колата, като в ниски дори може да прекъсва (повишен разход на гориво). Другия вариант е да са ти отишли сигментите на буталата, в частност може да е само едно, не е задължително да са всички. Ако е това компресията на цилиндрите ще ти е намаляла, ще харчи масло и т.н. Можеш да замериш компресията на цилиндрите (трябва да е еднаква и на четирите). Друга възможност е както колегата писа да си правил ремонт по мотора и да са мили частите с бензин! Другото което се сещам е да си провериш запалителните свещи в какво състояние са. Като ги отвиеш и извадиш трябва да са керамични на цвят (идеално изгаряне) ако са замаслени или черни значи не са работили добре. С дюзите не си играй да им подаваш принодително напрежение, да не си патиш после. Компютъра е този който дава импулс на дюзите в точно определен момент и за дадено време, не му взимай неговата роля. Най-сигурния начин е да си смениш маслото с ново и да си сложиш нов маслен филтър и ако нещата пак се омажат, тогава да се задълбаеш сериозно в ситуацията. Успех Редактирано 6 Ноември, 2007 от MonsterOOD Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SLX 0 #7 Отговорено 7 Ноември, 2007 Според мене........ако ти мирише маслото на бензин нямаш хубаво изгаряне на сместа в цилиндрите (това може да се дължи на много причини, най-често запушена дюза/и която "пика" а не разпрашава). При това положение ще трябва да си усетил намаляване на мощноста на колата, като в ниски дори може да прекъсва (повишен разход на гориво). Другия вариант е да са ти отишли сигментите на буталата, в частност може да е само едно, не е задължително да са всички. Ако е това компресията на цилиндрите ще ти е намаляла, ще харчи масло и т.н. Можеш да замериш компресията на цилиндрите (трябва да е еднаква и на четирите). Друга възможност е както колегата писа да си правил ремонт по мотора и да са мили частите с бензин! Другото което се сещам е да си провериш запалителните свещи в какво състояние са. Като ги отвиеш и извадиш трябва да са керамични на цвят (идеално изгаряне) ако са замаслени или черни значи не са работили добре. С дюзите не си играй да им подаваш принодително напрежение, да не си патиш после. Компютъра е този който дава импулс на дюзите в точно определен момент и за дадено време, не му взимай неговата роля. Най-сигурния начин е да си смениш маслото с ново и да си сложиш нов маслен филтър и ако нещата пак се омажат, тогава да се задълбаеш сериозно в ситуацията. Успех Благодаря на всички за съветите. Ще се позанимая с въпроса по сериозно днес. Всъщност бензин може да влиза в картера или през сегментите (но би трябвало да има пушеци от успуха, и плътен нагар и разход на масло, какъвто няма) и то само при положение, че цикълът на запалване не е прецизен и остава неизгорено гориво, сиреч много богата смес. Днес ще премеря компресията отново и ако и тя е в норма сигурно си внушавам. Относно свещите - те са на по-малко от 1000 км. - оригинални Дензо. Ще направя и един газ анализ да видим каква е хавата с горивната смес и изгарянето. Само по себе си черният ауспех означава богата смес, ако няма по-сериозни проблеми с гумички и сегменти, нали? Днес имам час в Бултрако по друг повод, ще ги помоля да обърнат внимание и на това. Относно мощността - нямам усещането да се е променило поведението на колата, но аз все пак я имам оп 3000 км, та разлика няма как да усетя освен положителна след като смених всички консумативи- тръгна по-добре. Относло малслото - може и да има известни съмнения - Кастрол е синтетичен ТХТ, сменено е във фирмен сервиз на Хонда в Грац, Австрия и струваше 151 евро с филтъра. Да са ме прецакали там с кофти масло е възможно, но де да знам, не ми се вярва много. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prelude 311 #8 Отговорено 7 Ноември, 2007 абе хора,аз като казвам да се подава 12V на инжектора принудително за част от секундата говоря за загасен двигател,вие да не си помислихте че при включен двигател ще трвбва да изключите едната букса от инжектора,за да си правите някакви недодялани проби?въпроса е да се усети/чуе дали инжекторите цъкат.както и да е,колата ти е бомба,сигурно си внушаваш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SLX 0 #9 Отговорено 8 Ноември, 2007 Добре си бил моторът май. Ще видим тая работа тропането се оказа от тампоните на реактивната щанга. В бултрако струват два по 20, та 40 лв., в щатите са по 2,55 долара В събота ще ги сменя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове