ivobox 0 #41 Отговорено 9 Ноември, 2007 демек всички които са 8v и които са си прости инжекции нямат проблеми16v 2х2 клапана цилиндър с променливо газоразпределение са проблемните за газима ли 16v без променливо газоразпределение за 6 ген Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
element 4 #42 Отговорено 9 Ноември, 2007 Виж брато, всички т. нар. от теб "прости" инжекциони от 6 поколение са с 16v - 8v няма !!!D14A3/D14A4 (75/90 кс) - "прости" инжекциони, 16V, без VTECD15-ките и D16 са с VTEC, също инжекциони, също 16V - това всичко е за японските версии на 6 ген хеч (3вр) и седан.Английските модификации хечбек (5 вр) с 1.5 и 1.6 литрови двг незнам дали има без VTEC, но мисля че не. По-запознатите с тях могат да се изкажат компетентно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivobox 0 #43 Отговорено 9 Ноември, 2007 10xмалко по малко си отвариям очите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #44 Отговорено 14 Ноември, 2007 Виж брато, всички т. нар. от теб "прости" инжекциони от 6 поколение са с 16v - 8v няма !!!D14A3/D14A4 (75/90 кс) - "прости" инжекциони, 16V, без VTECD15-ките и D16 са с VTEC, също инжекциони, също 16V - това всичко е за японските версии на 6 ген хеч (3вр) и седан.Английските модификации хечбек (5 вр) с 1.5 и 1.6 литрови двг незнам дали има без VTEC, но мисля че не. По-запознатите с тях могат да се изкажат компетентно.има, има д16-ките повечето са без v-tec ... П.П. не разбрах какъв е проблема на V-tec-а с газта ? па ли почваме с това че не е фенско ?вземи си произволен двигател от д серията - който те кефи и му сложи газ каквато си искаш - има си тънкости как да стане най-добре , но не значи, че двигателя ще ти замине за една година ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове