Jump to content
Guest DJ Tymbi

Новият Акорд - въпрос.....

Recommended Posts

Guest DJ Tymbi

Здрасти банда...........как я карате??? ;) Имам питане ,много важно......... ;):D Знае ли някой на новия Акорд дизела, какъв е мотора??? Чие производство е, дали е Роувър или си е на Хонда..........вече???Аз знам че вече Хонда произвеждат дизелов мотор, който е изцяло разработен от Хонда а не от Роувър, също така знам че този мотор е най високотехнологичния дизел, правен някога в света...... :ph34r: също така знам че блока му е алуминиев и е лят в полуразтопено състояние, което позволявало там си нещо беше....ма какво беше, забравих.......... :ph34r:;) Знам че изкарва най много коне и въртящ момент за класа си и т.н. ;) Та въпроса ми е някой може ли да ми прати линк или инфо по подробно описание на този мотор, каде е в класацията и т.н.???? ;) Бай....... :D:angry::D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest RENZO

Предвид на това, че Хонда НИКОГА не са оставяли някой нещестен производител като Ровър да им разработва мотор - то мотора си е на Хонда.Като информация - Хонда е най големия производител на ДВГ в света вече 10 години поред. Освен това Ровър е купен от БМВ и вече няма нищо общо с Хонда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Victor

Ето един Акорд с дизелов Ровър двигател:

 

Публикувано изображение

 

И впечатления от собственика й:

http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=1074

 

Ето и няколко разяснения на колегата ADH по ровъровия въпрос:

http://forums.hondabg.com/index.php?showto...indpost&p=14011

 

Както и малко информация, плюс снимка, за новия Акордов дизел:

http://forums.hondabg.com/index.php?showto...=findpost&p=499

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest DJ Tymbi

A Thanks :D ............този последния линк ми трябваше най много...........но ако има някой който да знае някакъв линк, в който е описано подробно парамет рите и въобще всичко за този най нов дизелов мотор на ХОНДА обаче, не Роувър...........да свирка....... ;):D;) Иначе и аз се возих на Акорд 98 година Английската , с дизелов мотор................ми много добре си върви колата, не мога да го стигна с "Мицукошитo" ;):D:D това последното е в рамките на шегата де........и това си е кола, много си я обичкам :D:D:D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Rebel

Предвид на това, че Хонда НИКОГА не са оставяли някой нещестен производител като Ровър да им разработва мотор - то мотора си е на Хонда.Като информация - Хонда е най големия производител на ДВГ в света вече 10 години поред. Освен това Ровър е купен от БМВ и вече няма нищо общо с Хонда.

Не съм съгласен с това ,:D но ще оставя на колегата ADH да аргументира мнението ми възможно най-компетентно :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Никога не съм имал кола дизел, не знам дали ще реша и да имам, за това не чета много за тях и не се интересувам, но четох една статия и много ме впечатли. Там пишеше, че новата Хонда Акорд, тествана от ФИА, е счупила 19 световни рекорда и няма друг дизел дал подобни резултати в тоя клас. Дал е разход при тестовете 3.07 л/100 км :D Чак като го четох и не ми се вярваше. Хонда Акорд е удостоен с титлата Автомобил на годината 2002-2003 в Япония.Хонда Акорд получава 4 звезди (от максималните 5) за пасивна безопастност в краштестовете, провеждани от Euro NCAP.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest DJ Tymbi

Май наистина е излишен.................и все пак този мотор наистина ли е изцяло правен от Хонда а не от Роувър????? :D Значи братовчед ми иска да си купува кола, дизел щото много кара, на година по 40-50000км. средно...........тръгнал да избира м/у Ауди или Фолцваген и нещо друго.....Добре ама от доста време е велюбен в японските коли и моето Мицу с удоволствие си го юрка въпреки че е 15 годишно и той ми пробутва неговата Бора, който в интерес на истината е пълен "антиавтомобил".............не върви толкова колкото очаквах, за 1.8 мотор.............харчи кат за световно, въпреки че над 10 пъти ходи по сервизи и за всеки път получаваше само уверение че всичко е О'К........за динамика - там дума да не става, а пък за удобство - въобще.............въпреки че е 2000 година.......... :D:D;) И сега тъй като си харесва Мицу Галант, нотой пък няма читави дизели, го навивам на Акорд..........така че съм на път да го навия и скоро май ще се сдобиете с най новия Акорд и с малко луд привърженик на японското.........Така че кат го вземе ще го юрна на някоя ваша срещичка да дойде......(е, аз ще си докарам "бангийката" , ма вие няма да се смеете де...... :D:D:D )

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ADH-Honda

Предвид на това, че Хонда НИКОГА не са оставяли някой нещестен производител като Ровър да им разработва мотор...

Да, прав си - Хонда ЕДВА ли са "плащали" на някой друг производител за да им разработват и произвеждат мотори - съгласен съм. Но в случая ТЕ (за Хонда Мотор Ко. говоря) един вид са си ПЛАЩАЛИ на РОВЪР за ГОТОВИ мотори, така че..... въпросният 2.0 TDi мотор, който се слага в Акорд 5-а генерация 4 врати Седан - Англииски модел (модел на шасито CF1), както и на Сивик 6-а ген. 5 врати Хечбек/ комбито "Aerodeck" (също Англииски модели) си е чисто и просто РОВЪР-ов двигател. Някога, преди още БМВ да купят Ровър Груп / Бритиш Лейланд (или както там се казваше някога фирмата...), Хонда бяха тясно свързани с "викингите" - Хонда даваха готови шасита и НЯКОИ от своите бензинови двигатели, а Ровър пък от своя страна дадоха именно ТОЗИ Дизелов двигател, както и помогнаха още в края на 80-те години да се произведе първата Хонда в Англия, а именно модела Concerto (защото този модел се произвежда в Ровър-ов завод; чак няколко години след това Хонда откриват свой собствен завод в Англия). А както съм се опитал да опиша с ТОВА ми мнение, Хонда са получавали наготово също някои Англииски готови модели....

 

Други подобни взаимотношение са на Хонда с General Motors както и с Chrysler. С GM както в горе посочения линк съм споменал, също са имали вземане/даване на модели, двигатели и т.н. Няма да навлизам в подробности...., само ще спомена че и 1.7 Турбо Дизел Интеркулър Комън Реил Дизел мотор с мощност 101 конски сили който се слага на текущият модел Сивик 7-а генерация 3/5 врати Хечбеците е именно на ИСУЗУ (!!!)

Друг пример - За Япония някога е предлаган SUV, Honda HORIZON което си е чисто и просто ISUZU TROOPER, с двигатели по близо 3 литра 6-аци, ТУРБО Дизели....

 

А до колкото ми е известно, още в началото на 70-те години Хонда са имали вземане - даване и с FORD (!!!) ;) и съм чул неща като например че Модела СИВИК 1-a генерация (който излиза 1972-а година) и ревулюционните мотори CVCC които са слагани в него, едва ли не парите за този проект са идвали именно от ФОРД МОТОР :D и че технологията, патента за тези двигатели след това била продавана на ФОРД...

 

Така че..... дълга и широка става ако започне да се навлиза в дербите на световната глобализация. Тя е ФАКТ и фирмите (включително и Автомобилните такива) отдавна НЕ са (а можеби и НИКОГА НЕ са били) изцяло с НЕзависими и НЕповторими технологии, концепции и т.н.

 

Много се отплеснах от темата... :D

Накратко да кажа: 2.2 i-CTDi двигател който се слага на Новият Акорд 7-а генерация и всеки момент започва да се вгражда и в CR-V-то е ПЪРВИЯТ Дизелов ХОНДОВ двигател !!! Преди това е имало дизелови двигатели слагани в Хондови модели - ДА, така е, но ТЕ НЕ са били разработка на ХОНДА !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest MIYAMOTO

А до колкото ми е известно, още в началото на 70-те години Хонда са имали вземане - даване и с FORD (!!!) :D и съм чул неща като например че Модела СИВИК 1-a генерация (който излиза 1972-а година) и ревулюционните мотори CVCC които са слагани в него, едва ли не парите за този проект са идвали именно от ФОРД МОТОР :D и че технологията, патента за тези двигатели след това била продавана на ФОРД...

Абсолютно точно!!!;) Само ще добавя че за да ограничат господството на Японските коли(големите им продажби )американците налагат изискване за вредни емисии и единствено Хонда оспяват да се поберат в границите на изискванията.След това продават патента и на други производители.Това съм чел аз в книгата на Ив Дерисбург "Господин Хонда"

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ADH-Honda

...книгата на Ив Дерисбург "Господин Хонда"

:D Аз съм ГОРД притежател на именно същата книга, която по принцип е ГОЛЯМА рядкост :D По междодругото де ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest xeku

В един от последните броеве на "Авто пазар" имаше статия, в която сравняват въпросния Акорд с дизеловия Авенсис. Крайното мнение беше в полза на Хондата! За съжаление статията вече не може да се прочете в мобиле.бг, трябва да си купиш диск с всички статии за 45 лева

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest MIYAMOTO

...книгата на Ив Дерисбург "Господин Хонда"

:D Аз съм ГОРД притежател на именно същата книга, която по принцип е ГОЛЯМА рядкост :D По междодругото де ;)
И аз.Подарък от представителите на Хонда за Варна www.jkchonda.com :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest RENZO

Пазарни трикове за преодоляване на "забранителни" мита правят всички производители. За Европа например - чрез влагането на високостойностни части или агрегати ЕВРОПЕЙСКО ПРОИЗВОДСТВО Японските производители на автомобили се стремят да прехвърлят критичните 50% от стойноста на автомобила да е от европейски компоненти което автоматично отваря пред тях пазарни врати.В случая явно става дума за подобен трик.Интересно ми е обаче (простете за невежеството) дали същия този модел се продава в Щатите и Япония с Ровър-ов двигател?

Редактирано от RENZO

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest DJ Tymbi

А каква е разликата м/у 2.2 Sport DOHC 16V Diesel i-CTDi и 2.2 Executive DOHC 16V Diesel i-CTDi ......... И друго, тия в Бултрако май не си поплюват........ ;) ако не се лъжа май те бяха официален вносител на Хонда за БГ !!!:D Малко цената го стряска, но това ще го "оправиме" :D:D:D Гледаме и Тойота Авенсис, но нещо много зле работата там ми се струва........някакви си 116 коня срещу 140 'Хондови" коня............пък и горе долу на една цена .....почти де...... :DА тази Акорд 2005 има ли вече по нашия пазар да се предлага и с какви мотори...... :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ADH-Honda

Интересно ми е обаче (простете за невежеството) дали същия този модел се продава в Щатите и Япония с Ровър-ов двигател?

Въпросния Акорд 5-а генерация 4 врати Седан, който е предлаган ЗА Европейския пазар и е сглабян в Англия (модел от 1993-а до 1998-а, като от 1996-а година има фейслифт...):

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

(1993-1995 - ПРЕДИ фейслифта)

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

(1996-1998 - СЛЕД фейслифта)

 

... с въпросния ДИЗЕЛОВ двигател е предлаган САМО за Европа и то САМО за версията СЛЕД фейслифта (т.е. от 1996-а до 1998-а година). От какъв зор, Дизелов мотор да се предлага за Америка ?! :D Няма логика ;) Пък и за САЩ/Канада Акорд 5-а генерация Седан е била коренно различна кола.

 

Този Дизелов мотор е предлаган НЕ за друго, а че просто Хонда са искали да си вдигнат продажбите в Европа. Те така или иначе същевременно, същия модел Акорд са го предлагали с Техни си Бензинови, Хондови мотори, така че... Всичко е "пазарна стратегия" - в Европа се купуват повече "печки" :D , Хонда ако искат да просъществуват на пазара, да бъдат актуални - ще предлагат Дизел и точка.

 

Иначе - въпросното купе на въпросният автомобил е предлаган както вече казах за Европа под името ACCORD, НО - този автомобил си е Японска разработка и дори и в Япония е продаван под името Ascot INNOVA, но както вече споменах Ровър-овия Дизелов мотор е предлаган САМО за Европа. :D (за тези които знаят Японски :D - повече информация >>> ТУК <<<).

 

Относно питането на DJ Tymbi:

 

разликата м/у 2.2 Sport DOHC 16V Diesel i-CTDi и 2.2 Executive DOHC 16V Diesel i-CTDi

Това мисля че са различни нива на оборудване или нещо от тоя сорт, но в какво точно се корени разликата..... НЕмога да ти кажа.

Погледни линка който е оставил POL-POL :D : http://www.jkchonda.com/Cars/accord2003.htm

Тук ще видиш какви други двигатели се предлагат за този модел. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest POL-POL

А каква е разликата м/у 2.2 Sport DOHC 16V Diesel i-CTDi и 2.2 Executive DOHC 16V Diesel i-CTDi ......... И друго, тия в Бултрако май не си поплюват........ ;) ако не се лъжа май те бяха официален вносител на Хонда за БГ !!!:D Малко цената го стряска, но това ще го "оправиме" :D:D:D Гледаме и Тойота Авенсис, но нещо много зле работата там ми се струва........някакви си 116 коня срещу 140 'Хондови" коня............пък и горе долу на една цена .....почти де...... :DА тази Акорд 2005 има ли вече по нашия пазар да се предлага и с какви мотори...... :D

Явно не си разгледал този сайт..... http://www.jkchonda.com/Cars/accord2003.htm ... там си е написано...!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest DJ Tymbi

Гледах го и преди малко пак, но не открих разлика м/у дизела Спорт и другия екзекютив.......това обаче е най малкия проблем, най големия си остава цената!!!! ;):D 22000 евро са си кинти бре, за толкова си купуваш Аултбекна Субару 4х4 и т.н...........е, вярно че няма дизел ма......... :D Още мислим по въпроса..... :D:D:D Видях че има вече Акорд 2005 модел, верно ли бре...??? :D:D;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest POL-POL

Гледах го и преди малко пак, но не открих разлика м/у дизела Спорт и другия екзекютив.......това обаче е най малкия проблем, най големия си остава цената!!!! :(  :( 22000 евро са си кинти бре, за толкова си купуваш Аултбекна Субару 4х4 и т.н...........е, вярно че няма дизел ма......... :( Още мислим по въпроса..... :D  :D  :D Видях че има вече Акорд 2005 модел, верно ли бре...??? :D  :D  :D

Ok...явно нети се рови... Ще разясна екзекютива ими в допълнение, ксенон,навигация ,кожа+подгряване на предните седалки, 6 CD и ел.люк на цена от 64 200 лева с ДДС........а за модел 2005 за съжаление разликата е че са осветени бутоните на волана...докато за бензина има и 17` джанти...п.с Направо са се изложили за 2005 година...ама....... Редактирано от POL-POL

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest DJ Tymbi

.....POL-POL, :D:D:D Thanks......... :D Ти идваш ли на срещите???? :D:(:D Ако има среща скоро свиркай дали ще идеш, та да обмениме малко опит от теб........ :(:(:D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest POL-POL

.....POL-POL, :D:D:D Thanks......... :D Ти идваш ли на срещите???? :D:(:D Ако има среща скоро свиркай дали ще идеш, та да обмениме малко опит от теб........ :(:(:D

За съжаление съм във Варна..... :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest emko

За съжаление съм във Варна..... 

аз пък не съжалявам !!!:( :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Hronos

Цитат (MIYAMOTO @ Dec 9 2004, 07:29 PM) ...книгата на Ив Дерисбург "Господин Хонда" 

И аз я имам книгата,специялен подарък от жена ми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest frisko

Цитат (MIYAMOTO @ Dec 9 2004, 07:29 PM) ...книгата на Ив Дерисбург "Господин Хонда" 

И аз я имам книгата,специялен подарък от жена ми.
А някой би ли бил така добьр да ми каже откьде мога да се сдобия и аз с това книжленце.Много благодаря предварително и на следващата среща :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest MIYAMOTO

А някой би ли бил така добьр да ми каже откьде мога да се сдобия и аз с това книжленце.Много благодаря предварително и на следващата среща :(

Ами пробвай в Бултрако трябва да я имат.Аз лично бих ти дал да я прочетеш ама съм от Варна.Ако можеш задължително си я купи тази книга ме накара още повече да заобичам колите Хонда и да си пообесня от тук от там стратегията на Соичиро Хонда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

Искам да добавя че е 140 коня само на хартия. Реално е около 153 коня...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Stef

...книгата на Ив Дерисбург "Господин Хонда"  И аз я имам книгата,специялен подарък от жена ми.

И на мен ми е подарък от бившата "жена" :o Супер е книгата ... просто разбираш за пореден път че си направил верният избор купувайки си Колата.:oМога да ти дам да я прочетеш - от София съм - пусни ми лично съобщение ако искаш ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Искам да добавя че е 140 коня само на хартия. Реално е около 153 коня...

Колега, от къде я намери тази информация?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest The_fastest

Dj Tymbi, аз идвам на сбирките в София и ако имаш въпроси относно въпросния дизел от първа ръка...на РАЗПОЛОЖЕНИЕ съм !!!:o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest DJ Tymbi
:o .....Дааа,даааа, ;) с удоволствие ще те посрещна на нашата сбирчица от клуб Мицубиши в неделя..........19.12.04....... :o;):):) Ела на сбирката ни ,ние ще сме домакините този път ........ ;) ( ми няма само вие да бъдете де..... ;) )Срещата ни е както обикновенно: 14:00ч. на полигона в Ст. град срещу НСА( там каде и вие си правите срещичките... ;) )Който иска , моля да заповяда в неделя там.......... :o Нещо повече, до колкото разбирам на нашата среща ще има представители и на Хонда, Тойота и Нисан..... ;) така че ако се съберем повечко коли (и хора де) ще бъдем ;););););) Редактирано от DJ Tymbi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest POL-POL

Dj Tymbi, аз идвам на сбирките в София и ако имаш въпроси относно въпросния дизел от първа ръка...на РАЗПОЛОЖЕНИЕ съм !!!:rolleyes:

Е-е казвай какво е усещането......... :ph34r: Редактирано от POL-POL

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest The_fastest

Мисля че знаеш отговора на този въпрос....НЕВЕРОЯТНО е !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...