Jump to content
Guest vvs 04

Няколко въпроса за D15В2

Recommended Posts

Guest vvs 04

За първи път съм във форума. ЗДРАВЕЙТЕ.... От няколко месеца имам HONDA D15B2 , но забелязах няколко проблема за това моля за съвет и помощ.Ето за какво става въпрос: Сменил съм анг.ремък,маслен и въздушен филтър,масло на двигателя, антифриз. 1. При подаване рязко на газ първо забива нос ,падат оборотите и тогава ускорява.2. Дава разход на градско около 11/100 км. извънградско 8/100 км.което ми се вижда много при нормално каране.3. При топъл двигател няколко пъти отказва да запали и светва жълтата лампа, след 5 мин. запалва без проблем, но молко като задавена.4.Винаги запалва след като стартера направи 10-на оборота. Виждам,че има компетентни хора във форума и се надявам на помощ защото в Русе нама майстори и сервиз на HONDA.Инфо-двг. работи много тихо със стабилни обороти,без прекъсвания,не пуши и не бута грам масло. Спирам защото стана много,,,,,,,, ПРЕДВАРИТЕЛНО БЛАГОДАРЯ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Patrik

само за запалването ми хрумва нещо което можеш да провериш защото и аз имах подобен проблем та става дума за Main Realay тоест едно реле ;) като дадеш на контакт се услушай да чуеш цъкването на това реле тоест то цъква веднъж после се чува един шум мисля че е от помпата която качва гориво ама може и да не е от нея де ;) как и да е трябва да чуеш второ цъкване - то се чува от ляво на волата ниско долу там кадето ти е ръчката за предния капак ако не го чуеш неможеш да запалиш и няма смисъл да въртиш стартера просто изключвай и включвай докато ти цъкне 2 път което съвпада и с угасването на жълтата лампаако ти цъка втори път и въпреки това неможеш да запалиш .... аз съм до тук ;) а задавянето мисля е нормално като си въртял на място и не и припалвал ... това реле всъщност май ти пуска токове към компа или нещо такова на второто цъкване Успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest vvs 04

Благодаря Patrik . Сутрин наистина го чувам два пъти преди да запали,но студена никога не отказва прави го само с топъл двигател,но тогава съм из града и не сам обръщал внимание.Явно когато откажи да запали трябва да го чуя дали ще чукне два пъти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest eftimov

все едно имаш моята кола.1:1 проблемите са ми същите. само газ като дам не падат оборотите (освен ако е студена).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Mark Antoniy

Свещи- Горивен филтър - Ъгъл на запалване - Релето, което се намира над ръчката за капака отпред (прее....а спойка)Забиването ти го прави при 2000- 2500 об. в мин. това е от ъгъл назад на тая кочина

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest crx-fan

Не плаши толкова човека като слушам ще се размине само с центровка на запалването май са попревъртяли делкото ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest MIYAMOTO

имах подобен проблем на старият ми CRX.Оказа се същото това реле за което се споменава по-горе.Сутрин пали перфектно а като е загряла накой път не ще и не ще мъчил съм я доста.Обаче лампата на таблото така нареченият Чек не ми е премигвал,даваш на контакт и изгасва когато помпата спре да подкачва и релето изключи.Отиди на елкон най-добре.

Редактирано от MIYAMOTO

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest vvs 04

Горивния филтър е нов,свещите според мен са добре ,но мисля да ги сменя. Виждам ,че хвалите NGK но освен марката има ли други букви или цифри според модела на колата /D15B2/ и колко се регулира луфта.А спъването е наистина около 2000-2500 об.Струва ми се,че имам проблем с капачката 1-2 пъти когато я бутна при работещ двигател ме удря ток и си мисля за пробив в нея.Но кажете как да намаля и разхода на гориво 11/100 8/100 Багодаря Ви за отговорите.Ще кача HONDATA и ще дойда в София .Блазе Ви,че имате OMBRE.........

Редактирано от vvs 04

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Колега, моята се държеше по същият начин като правех тунинг и бях с богата горивна смес. След оправянето на горивната смес се оправиха тези проблеми:1. Палех с продължително въртене на стартер.2. Повишен разход!3. Даваш газ, колата заглъхва, след известно време почва да поема и да набира.техн. Състояние (било) към момента:1. Ламбда сондата си фонкционираше перфектно.2. Нови свещи.3. Сменени всички филтри (горивен, въздушен).4. Идеално работеща бензинова помпа.Нямаше никаква причина да се държи така. Докато случайно не открих на Дино Денят на клуба на Хонда, че съм с много богата горивна смес. Казаха ми в сервиза, в който бях отишъл, че е като за турбо двигател. От това колата се държи така и губи и мощност. Имаш бензинов регулатор, който не може да се регулира. Познавам ти добре системата и аз съм с D15B2. Сменяш го с такъв който позволява да се регулира, стария се избушва и става като тръбичка само (не ти де, хубаво е да стане в сервиз от хора които рабират). След това ти регулират сместта и няма да си познаеш колата. Можеш да се обърнеш към Омбре или към някой друг негов колега. На мен ми го монтираха и настройха в сервиза на Ники Златков и също съм на мнение, че си свършиха хората перфектно работата.Като за начало, за да се убедиш, че е това. Може да отидеш на един стенд, да видиш какво е качеството на изгорелите газове и да ти измери някой налягането на горивната смес, след регулатора ти. Ако всичко е наред, трябва да е около 1.8-1.9 бара. На мен стария ми държеше 3.4 бара, новия сега е в нормалните норми.Проблемът на соригиналния регулатор е, че не може да се регулира и май е с няква пружинка. Която явно с времето си губи стойностите на съпротивление, за които е конструирана и изчислена. От там идват май всички проблеми на тези регулатори. Вебер е марката на този, който поставих сега. Той е пъти по-добър. Позволява да се регулира налягането и го упрвлява с някаква мембрана под вакуум. Така с времето е сигурно, че няма да загуби прецизната си настройка.......май много се изписах, ако съм изпуснал нещо, питайте!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest vvs 04

Отговор на Demon. Мисля,че си прав и другата седмица започвам с изгорелите газове и налягането.А OMBRE ми е на 300км. но в краен случаи ще се идва.???? Към нашите майстори и сервизи съм алергичен,защото за HONDA нямат хабер.Само ще ти кажа,че преди месец за да намерят куплунга/ зад жабката/ им трябваше 3ч. и ми свалиха цялото арматурно табло.След тестването ми казаха че нямам никакъв проблем.Как да им вярвам.????Това е във фирмен сервиз за японски автомобили. Благодаря ти за подробния отговор и ще пиша какво е станало.Късно научих за този форум,но е добре, че го има.......

Редактирано от vvs 04

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest HONDA-CRX

Otidi na centrovka.Moje da e ot delkoto,distributurna kapa4ka ,palec i t.n.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...