Guest tuto #1 Публикувано 2 Декември, 2004 kolegi abe ia sa kajete do kolko ste ia tormozili na 4ta skorost Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf #2 Отговорено 2 Декември, 2004 190-200... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest ADH-Honda #3 Отговорено 2 Декември, 2004 До 180км/ч някъде, като все още НЕбеше влезнала в "redline", т.е. беше ПОД 6500rpm и като че ли можеше още да развие... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest KIKO_HONDA #4 Отговорено 2 Декември, 2004 190-200... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Demon #5 Отговорено 3 Декември, 2004 На 4-та 176 км/ч, измерено абсолютно точно, без отклонение до redline. Мерено е на Дино Уред. Д15Б2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest ma4o #6 Отговорено 3 Декември, 2004 аз ще триабва да я пробвам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest ADH-Honda #7 Отговорено 3 Декември, 2004 176 км/ч, измерено абсолютно точно Данеби случайно да си с дигитален скоростомер та толкоз точно си измерил скоростта ?! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Rocco #8 Отговорено 3 Декември, 2004 190-195 някаде! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Demon #9 Отговорено 4 Декември, 2004 176 км/ч, измерено абсолютно точноДанеби случайно да си с дигитален скоростомер та толкоз точно си измерил скоростта ?! ADH, чети внимателно. Пиша, че съм го измерил на Дино уред, този на Ники Златков. И да съм го измерил по километраж, на километражи много не вярвам. Докато при дино-то мърдане няма. Там се мери с твърда връзка директно към главината скоростта и мощността. Тестът се прави на 4-та предавка. Колегите, които бяха на деня на Хонда за дино-тест, знаят за какво говоря точно. Уредът отчете 110 мили на 4-та предавка до Redline. Според мен това е най-точния начин. А междо другото километражът в този момент отчиташе с почти 10 км. от горе. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest ADH-Honda #10 Отговорено 4 Декември, 2004 ADH, чети внимателно. Пиша, че съм го измерил на Дино уред... ОК, разбрах Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest RENZO #11 Отговорено 9 Декември, 2004 220 км/ч (мотор RC24) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest bvo #12 Отговорено 19 Януари, 2005 170 km/h по равен път, по - вече не иска да вдигне! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Maina 6th gen #13 Отговорено 22 Януари, 2005 на 4-та 190-195 на 5-та 180 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Didko #14 Отговорено 22 Януари, 2005 на 4-та 190-195 на 5-та 180 Майна, я ръгни 3-та! Може да чукнеш 200 км/ч Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest dimodi #15 Отговорено 22 Януари, 2005 на 4-та 190-195 на 5-та 180 А в интерес на истината, това на какво може да се дължи? Да не е духнал насрещен вятър точно когато не трябва или нещо такова? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest ADH-Honda #16 Отговорено 22 Януари, 2005 А в интерес на истината, това на какво може да се дължи?НЕ При Сивик с по-слабичък мотор, 5-а се явява прекалено дълга предавка която мотора НЕможе да развърти докрай ! Затова пък за 4-а предавка двигателя има сила да развърти до "прекъсвач" както се казва и е достатъчно дълга, че да се постигнат скорости от ранга на 180 - 190. Пример: Тая скорост съм я развил с Ballade-та на 5-а предавка - ясно се личи че има още кажи - речи 1500 оборота да се развърта мотора на тази предавка БЕЗ видимо да се товари мотора (да се вкара в критичните обороти). Само на теория На практика, този 1500 кубиков, 12 клапанов Карбураторен мотор с 86 коня на хартия (а колко от тях са умрели е друг въпрос ) НЯМА сила да развърти 5-а предавка на повече обороти. Виж, 4-та се развърта до 6500, не е проблем, но 5-а.... Виж ако си с някой мощен мотор (автомобила на PARADOX-a примерно), БЕЗ проблем се равърта и 5-а до дупка (в неговия случай до 8000 rpm ), но разликата между колите (моята и на Paradox) и моторите e от земята до небето и малко отгоре Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest dimodi #17 Отговорено 22 Януари, 2005 (Редактирано) @ADHOK, a ти примерно на 4-та колко значи си вдигал? И между другото вчера се наложи да убеждавам една приятелка, дет не разбира от коли, но за сметка на това си има теория за тях, че Honda е с класи над други коли и й дадох за пример точно твоята колко е вървежна за възрастта си Редактирано 22 Януари, 2005 от dimodi Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Maina 6th gen #18 Отговорено 23 Януари, 2005 на 4-та 190-195 на 5-та 180 Майна, я ръгни 3-та! Може да чукнеш 200 км/ч Дидко - може,ама прекъсвача ме реже малко над 145км Веднъж точно със същата като моята хонда - на нашият съклубар Чико,сме се гонили на равно по магистралата, до 180-185км бягахме заедно(в моята бяхме трима души,в неговата двама), и никой не откъсваше, ама ме хвана нервата,ръгнах четварта ...... и го оставих на 200м назад после се ядосваше яко,че моята ноо върви,а неговата не ,ама му признах измамата на другият ден и се успокои интересното е,че дори на 4-та не достигам прекъсвача на равно(7300об), а се развърта до 7000-7100,май няма силички за повече понеже 4-та предавка също е отрицателна както и 5-та при мен,не зная при другите хонди как е Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest KATADJIQTA/RAZBIVACH/ #19 Отговорено 23 Януари, 2005 от 1до 5 та все се вклю4ва скапания прекасва4 та се 4удя понякога дали не си струва да го махна,но като се замисля 4е 6те спе4еля само максимална скорост се отказвам на 4та 200 на 5та 4ука на 220 или 225 ама на гас няма никои и стрелката се тряска на 230 и си седи там Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest ADH-Honda #20 Отговорено 23 Януари, 2005 ...на 4та 200 на 5та 4ука на 220 или 225 ама на гас няма никои и стрелката се тряска на 230 и си седи там Колко повече искаш бе бате От това по-добро, здраве му кажи PS: dimodi, написал съм по-нагоре (едно от първите мнения в тази тема) че с моята на 4-а съм правил до 180 някъде. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest ALEXANDER 1 #21 Отговорено 23 Януари, 2005 kolegi abe ia sa kajete do kolko ste ia tormozili na 4ta skorost Всяка кола си прави различно кажи защо точно те интересува? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest KATADJIQTA/RAZBIVACH/ #22 Отговорено 25 Януари, 2005 ...на 4та 200 на 5та 4ука на 220 или 225 ама на гас няма никои и стрелката се тряска на 230 и си седи там Колко повече искаш бе бате От това по-добро, здраве му кажи няма зна4ение аз колко искам вайно е дава винаги пове4е от тва което мога да постигна ина4е става безинтересно ,мойе би ко имах втек-ов диг 6тях да се опитам да я нато4а с далга 5 та до кам 270 280 но е мнооо апра тва 4удо пук моито куцо мотор4е ко да го мъ4а с пове4е Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf #23 Отговорено 27 Януари, 2005 Виж ако си с някой мощен мотор (автомобила на PARADOX-a примерно), БЕЗ проблем се равърта и 5-а до дупка (в неговия случай до 8000 rpm ), но разликата между колите (моята и на Paradox) и моторите e от земята до небето и малко отгоре Че и малко след 8000... (8200) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest CryoGen #24 Отговорено 28 Януари, 2005 (Редактирано) dimodi с жени не се спори ! за това има една теория че е загуба на време трябва малко време да оправя колата за да тествам 4-тата Редактирано 28 Януари, 2005 от CryoGen Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest tuto #25 Отговорено 29 Януари, 2005 ми мом4ета тоцхно преди да завали снега преди 2 дена от банкя на 4та 175км мисла цхе е добре за д13б2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове