Jump to content
Guest Patrik

колко време ви загрява колата

Recommended Posts

Guest Patrik

не знам дали имам некъв проблем или е нормално (което ме съмнява) но сутрин трябва да карам 15 мин. и да измина 6 км. в не голямо но все пак задръстване и чак тогава ми отлепя стрлелката за температурата аз съм с D15B2 при вас как е ??? ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

И аз съм с D15B2.Сутрин като тръгна, почти веднага почва да духа парното топло. За около 2-3 километра колата е загряла. На мен това ми е на 2/3 от скалата на температурата. Прави ми впечатление, че може да карам към 1.5 - 2 км. без да се вдигне от долу и после много бързо отива там където трябва да бъде. За около километър стига от долната граница до малко под средата. Общо взето така беше и предишната ми Хонда - CRX.С CRX-а имах проблем със загряването и се оказа, че термостата бил за смяна. Сменяш и става Ок.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

За около 2-3 километра колата е загряла. На мен това ми е на 2/3 от скалата на температурата.

хахахахах......не, че стрелката се вдига на 2/3 от скалата. Печатна грешка, застава малко под средата. По-скоро 1/3.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

ами д16а6 - сивик шътъл, за 1-2 км МАКСИМУМ и вече е на една идея под средата. сега на срещата поработи на място около 5-6 минути и едвам беше отлепила от Долна Мъртва Точка ;) след това като тръгнах, след около 500м ( на първия светофар) вече беше на малко преди половината и така и си остана. Предишния сивик хечбек пак със д16а6 се държеше по същия начин.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Patrik

ами значи съм за смяна на термостат ...... пак разходи ... кофти ма кво да се прави ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

На CRV му тряват 2мин или 1км...На B16A2 Сивик 2-3км или 5-10мин.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest V-tec

CRX Б16А1 между 4-6 мин почва топло и след 10 тата 15-та вряло ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest vvs 04

Имах такъв проблем, загрява за 10-15мин. в движение.Стрелката стига до 1/3 от скалата и при по-голяма скорост парното е слабичко.Смяна на термостата и всичко е 6.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest crx-fan

Горе-долу и при мен нещата излеждат така след 8-10мин. колата е нормално загряла тоест духа жегаво

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

Ами със съвик 3г 1.3 някъде около 2мин или 1-2 км сигурно не съм ги засичал :) Но за 5г сивик с д15б2 двигател ми се е случвало когато температурата да направя 10 км градско каране , без задръствания , бързо карах 70-80 км/ч и парното пуснато до дупка и чак тогава започна да духа топличко , а на 6 км започна да се вдига стрелката.Но трябва да се вземе в предвид че температурата да е била около 2 градуса , в София знам че е по-студено от Пловдив , така че е горе долу относително всичко :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Didko

Според мен много зависи от това как се карат тия първи километри. Дали на 4-та с 50 км/ч или с 40 на 2-ра. Разликата е май близо около 2000 рпм. И моята започва да духа топло някъде на 1-2 км от потеглянето, като се има предид, че потеглям почти мигновено след запалването. Ама в началото карам на сравнително високи обороти (~2500) и след това като си стигне почти средата си я карам както си искам :) Тъй като, когато е студена ми държи над 1500 рпм си мисля, че тия близо 3000 не и се отразяват кой знае колко зле, за това опитай като тръгваш сутрин да караш поне до първото кръстовище на 2-ра. Ако ти е близо, може и до второто, стига да не си стигнал крайната дестинация, ама ме съмнява :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest radku

Вчера я засякох мойта за какво разстояние ще загрее.Трябваха и около 1.5 - 2 км. и стрелката започна да се вдига и полсе много бързо стига малко преди средата.Оборотите не са били повече от 2700-3000 rpm.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

Малиии кви сте душмани...Мойта до дето не злезе стрелката с границите на нормалното повече от 2000рпм не вдигам и сутрин я подгрявам 2-3 мин преди да тръгна като се има предвид че я държа на около 25 градуса... :)

Редактирано от PARADOX_sf

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest radku

На мен са ми казвали че до 2000rpm няма смазване и затова гледам да я карама над 2000. П.С. Но не повече от 2700 - 3000Може и да са ме хвърлили на върбата :)

Редактирано от radku

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

Нали.Що кат не ти е загряла колата не сложиш един прът на педала на гаста и да цъка нонстоп на ограничител да има добро мазане.Интересно ми е за колко време щи изтропат биелни и основни лагери със по-доброто смазване според думите ти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest vtec

АЗ ЛИЧНО,СЪЩО ЧАКАМ МЪНИЧКО(около1мин) ДА ПОРАБОТИ НА МЕСТО И ТОГАВА ТРЪГВАМ.ЗАГРЯВА МИ ЗА ОКОЛО 3-4МИН.КАРАЛ СЪМ ДОСТА РАЗЛИЧНИ КОЛИ НО С ГОРДОСТ КАЗВАМ ЧЕ ХОНДАТА ЗАГРЯВА СУПЕР БЪРЗО :) КОЛЕГА- НАД 2000 ОБОРОТА НА СТУДЕН ДВИГАТЕЛ Е УБИЙСТВО ЗА МОТОРА-маслото още не се качило както трябва до разпределителния вал.ЗА ТОВА КАРАЙТЕ СПОКОЙНО ДОКАТО ЗАГРЕЕ КОЛАТА(все пак са около 5мин) :);)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ma4o

моита при изминати 2-3км и е вече топло :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest F18 Hornet

ами значи съм за смяна на термостат ...... пак разходи ... кофти ма кво да се прави :)

Абсолютно -и аз съм със същата диагноза и тряа да го напрвя тия дни :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Hronos

А Печката няма загряване сутрин.поне 12-15мин.От Хаджи Димитър та чак на телевизионната кула имам истинско парно.И много бързо истива,оставям я за 15-20 мин.в студовете и е истинал и двигат.и парно и всичко.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Vaso

5мин и е ОК а и аз не тръгвам преди да поработи 2 мин. т.е докато затворя гаража и е ОК :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest radku

Аз я остявям да загрее за 2 мин, изкарвам я от гаража с обороти под 2000, после зтварям гаража и и правя оглед преди да тръгна, гуми, ниво на хидравлична течност и на съединителна и на разширителното казанче, течността за чистачките и светлините, а един път на седмица и на маслото в двигателя, но преди да съм я запалил.И това е съвсем сериозно: Професионален навикНо за rpm-ите след всичко това си Вземам си поука и ще се държа прилично :) докато стрелката не се качи до нормалното си положение :)Скоро ще ходя при Омбре и се надявам да каже какво не ми е наред на колицата.Благодаря ви все пак за Просветлението.

Редактирано от radku

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest HONDA-CRX

Mene CRX-a za 4-5 min dvijenie e gotov.Ama ako i e smenian radiatora ,i e slagan po-golqm ili po malak...Vij si i termostata.Ako e prudnal i otvaria na 60 gradusa ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

И аз споделям мнението на някой колеги, че е добре двигателя да поработи малко на място, да не е абсолютно студен и да се товари в този момент. Аз лично я чакам, докато шума се промени и оборотите паднат под 1500. Тогава вече може спокойно да се кара, но не и да се ръчка до като не е загряла. След това докато загрее превключвам на 2500 оборота, следващата предавка идва на към 2000. Така според мен двигателя се чуства най-добре. Аз понякога се поизхвърлям с грижите си за колата и прекалено много я жала. Но съм казвал вече, че така съм свикнал.Освен това като писах за колко време загрява, имах предвид времето на скоро с най-ниски температури. Сега в тези меки дни е съвсем друго. Абе всъшност проблемите със загряването при Хонда в 90% от случйте са свързани с термостата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

А Печката няма загряване сутрин.поне 12-15мин.От Хаджи Димитър та чак на телевизионната кула имам истинско парно.И много бързо истива,оставям я за 15-20 мин.в студовете и е истинал и двигат.и парно и всичко.

Абе и мойта печка беше така...Иначе провери си термостата и/или набий един катрон пред част от радятора колкото и грубо да звучи...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Hronos

Картон не върши работа в моя случай,тя като си загрее колата и всичко и е нормално.Картон се слага ако изобщо не ще да загрява и нямаш парно колкото и да я караш.А и с картон много лесно се прегрява двигател.Избягваите го тоя вариант,че прави скъпи поразии.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest civic 1.5 cx

моята също за 4-5 мин. започва да се дига от долно положение. имахме една корса която беше правена в испания но явно за скандинавия, тази кола започваше да духа МНОГО топло след 1-2 минути. но с това се изчерпват всичките и предимства. :spoko::lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Hronos

Аз имах такъв Пасатор,за норвегия произведен.Нагревател в картера имаше на 220В.Палиш колата и за 1мин.почва да си духа топличко,оставям го зимата 3-4 часа,паля и веднага си духа прилично.И имаше парно като в спален вагон,той и така си изглежда де.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest MIYAMOTO

Ako e prudnal i otvaria na 60 gradusa ...

Е тва ми хареса...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Картон се слага ако изобщо не ще да загрява и нямаш парно колкото и да я караш.А и с картон много лесно се прегрява двигател.Избягваите го тоя вариант,че прави скъпи поразии.

И ако нямкой реши да слага, да не слага картон, а нещо друго. Картонът като се понамокри и става на пихтия, на един приятел как се беше набил в радиатора. После му се отвори доста работа! Внимавайте!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Martinez

Акорд 3 ген. - доста стара машина, но загрява макс. за 2-3 км.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Patrik

ами имам още един вапроскак се прави тест дали е отишъл термостата щото имам некви подозрения че проблема може и да ми е в уреда за показания за температура, в смисъл че като си покарам малко да кажем 5 мин. почва да ми духа топличко в колата а стрелката мръдва от мъртво положение едва на 15 мин. пък то до тогава обикновенно съм стигнал там за където съм тръгнал а парното си бачка, което означава че все пак си дига температура двг-то

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest poliqka

И МОЯ АКОРД `82 ЗАГРЯЖА ВЕДНАГА ПАРНОТО ДУХА ТОПЛО СЛЕД 1.5МИН А СТРЕЛКАТА ОТЛЕПИА СЛЕД 2МИН НО НИКОГА НЕ СТИГА ДО СРЕДАТА ДОРИ И В ЕКСТРЕМНИ УСЛОВИЯ ПРЕЗ ЛЯТОТО!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...