Jump to content
Guest Hronos

Скоростна кутия Accord Tdi 96г

Recommended Posts

Guest Hronos

Сервиз ще ти помогне, не форум.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз пък да похваля колегата който е написал "въпроса" с който всъщност почти сам си е отговорил... може би това беше първия много добре написан въпрос който съм чел във форума :ph34r:и на негово място бих разглобил скоростната кутия има много магазинчета за семеринги и лагери, сваляш това което е счупено, носиш го и си купуваш новото за 5 минути, без да търсиш по-каталози за авточасти и т.н. :blink:само маслото за скоростната кутия ако си спасиш ... може и да спестиш 40 лв за ново :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет колеги.Имам следният проблем: Когато колата е в движение без значение на коя предавка съм се чува едно виене и бучене дори имам чувството че има и леки вибрации.Както си карам и ако изключа от скорост изчезват всичките тези неща.Натискам съединителя ( без да го отпускам) и в момена на включване на която и да е било предавка всичко се повтаря.Направих си следният експеримент:Вдигам предно ляво колело на крик , паля колата и включвам на 5скорост -скоростомера стига до 120км/h например и няма никаква вибраця ,виене или бучене.Като пусна лявото и повдигна дясното и повторя експеримента се чуват тези вибрации и виене.Когато колата е в движение не може да се определи дали от ляво или от дясно идват тези шумове.Разсейват се по цялата предница.Въпросът ми е имал ли е някой колега подобен случай ? Дали е лагер в скоростаната кутия /диференциала/ или лагер на главината от дясно.Предварително благодаря

това е характерно за скоростите на ровер.а именно твойте са такива;няма нищо общо с хонда

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

никой ли не е имал подобно главоболие?незнам как да постъпя .....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest marin

няма как да е лагер на главината, щом като освободиш от скорост всичко се оправя, най вероятно е лагер в кутията, лошото е че като се отваря кутия, е хубаво да се сменят всички лагери. скоро един приятел така на лагуната сменя единия лагер на диференциала, и след месец пак почна да вие, след което смени всички, и в крайна сметка даде 1000лв, щот само за отваряне му взеха 300лв. и му казаха че и съединителя е за смяна.успех ти желая, и дано минеш с по-малко пари.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оказа се че не е лагера на главината .Бих пробвал първо с добавка: http://www.xadobg.com/gearboxes.htm Някой ако е правил този опит , моля да сподели мнение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пич квото и мазало да и сложиш ако кутията ти е зле ще продължи да си вие.Мина повече от 2 години от както за последно правих такава кутия,но помня,че доста лагери имаше за смяна и доста от тях бяха с поръчка за 2,3 дни.Сваляй кутията докато е време за да не търсиш после цяла.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...