GGG 46 #1 Публикувано 19 Октомври, 2007 Колеги, някой упгрейдвал ли е Д16Z7 със голям смукателен колектор от марките "SKUNK2" и "OBX" - вече се предлагат внос и в БГ . Има ли някой да го е правил и да даде отзив по въпроса? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GGG 46 #2 Отговорено 19 Октомври, 2007 Колеги, някой упгрейдвал ли е Д16Z7 със голям смукателен колектор от марките "SKUNK2" и "OBX" - вече се предлагат внос и в БГ . Има ли някой да го е правил и да даде отзив по въпроса?Имам предвид - вярно ли е че вдига 10-12 конски сили? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest K1r1L #3 Отговорено 19 Октомври, 2007 НЕ не дига 10-2 коня 5-6 коня (макс) динографиката ми се губи да ти покажа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CryoGen 29 #4 Отговорено 19 Октомври, 2007 Колеги, някой упгрейдвал ли е Д16Z7 със голям смукателен колектор от марките "SKUNK2" и "OBX" - вече се предлагат внос и в БГ . Има ли някой да го е правил и да даде отзив по въпроса?мисля че колегата с "най-бръзия сивик седан" 4-та ген aka. Greenwater , е монтирал такова чудо но не съм сигурен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
assfull 112 #5 Отговорено 19 Октомври, 2007 интересно,при голфа по заводски данни вдига 10 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Greenwater 0 #6 Отговорено 23 Октомври, 2007 не знам колко дига обаче разликата е ужасна Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Greenwater 0 #7 Отговорено 27 Октомври, 2007 значи гледах една дино графика и там пише 6 коня .skunk2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rust 5 #8 Отговорено 28 Октомври, 2007 В какъв смисъл е ужасна ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Greenwater 0 #9 Отговорено 28 Октомври, 2007 В какъв смисъл е ужасна ?e баш ти ли трябваше да ми зададеш тоз въпрос ?ами много върви тва е разликата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stancho 4 #10 Отговорено 28 Октомври, 2007 може ли и аз да се включа с едно ...леко тъпо... въпросче тва нали е нещо като ъпгрейда на REDPOWER който е описал в една тема в раздел "Хонда спорт" - "В началото беше 75кс"тоест една част от неговия ъпгрейд беше слагането на вс. колектор от друг мотор Д16 нещо си май бешета в случая говорим пак за такъв колектор само че не заводски от някой друг двигател, а така да се каже "спортен" "тунинг" или както там ще го наречете п.п. а и ако кажете някой сайт на вносителите кадето може да се разгледат ще е супер Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Greenwater #11 Отговорено 28 Октомври, 2007 не знам дали са само 6 коня ама колата се промени адски много ,много по пъргава е и върви кат звер ей ти линк да четеш SKUNK2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rust 5 #12 Отговорено 29 Октомври, 2007 Мерси за линка , ударих му едно око Най-много ми хареса това ,че е приготвено за нитро . Айде като оправиш колата ще покажеш за какво става дума на живо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest nonamed #13 Отговорено 29 Октомври, 2007 Продали сме няколко - за съжаление единствената обратна връзка беше от едно момче със Б16 с 9 коня излишък на дино. Но не знам каво друго е правил по колата - за съжаление, при сегашните цени на диното едва ли някой качва само заради интейка... А иначе - теоретично на Скунк2 дават максимум 8% върху мощността на двигатела... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Accord F18A3 #14 Отговорено 29 Октомври, 2007 не знам колко дига обаче разликата е ужасна на мен пък ми е интересно дали ти се е повишил разхода след промяната. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Demon #15 Отговорено 30 Октомври, 2007 А приблизителна цена за колектора, някой може ли да даде? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest hondÑŽ #16 Отговорено 30 Октомври, 2007 А приблизителна цена за колектора, някой може ли да даде?около $300 без доставката Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GGG 46 #17 Отговорено 30 Октомври, 2007 Продали сме няколко - за съжаление единствената обратна връзка беше от едно момче със Б16 с 9 коня излишък на дино. Но не знам каво друго е правил по колата - за съжаление, при сегашните цени на диното едва ли някой качва само заради интейка... А иначе - теоретично на Скунк2 дават максимум 8% върху мощността на двигатела...Колега, след като ги продаваш - можеш ли да ми кажеш коя марка е по-добрата от към технически показатели (че на OBX мисля че е само за гъзария заради хрома...) и още един въпрос: - Какво друго продавате за силов тунинг имам предвид да може да се монтира стъпка по стъпка тъй като (поне за мен) си е финансов товар ако купувам всичко наведнъж. Интересуват ме само сериозни неща - а не само да вдигам шум и да се радвам (като измислени "ремус" гърнета) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MAD DOG 445 #18 Отговорено 30 Октомври, 2007 Интересна темичка.Нещо рядко срещано напоследък.И аз замислям подобно упражнение за Рекса,ама до Дино едва ли ще опра,така че не знам колко ще съм полезен.Успех на маниаците,дето не знаят покой. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Stancho #19 Отговорено 30 Октомври, 2007 a някой има ли база за сравнение кое от двете е по-добре:да се сложат всмукателни колектори от по-голям двигател (в моя случай да речем от Д16У8) или тези на Skunk2. аз като най-незапознат си мисля че тия на skunk би трябвало да имат повече ефект най малкото щото нали все пак са си изчислени точно за твоя двигател ама понеже тва са само догадки ще ми е полезно някой да каже компетентно мнение па и аз да се ориентирам за кво да досабирам $$ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Greenwater 0 #20 Отговорено 30 Октомври, 2007 (Редактирано) значи аз с помоща на бате ви Радо (redpower) сложих въпросните колектори ,то беше цяла одисея по поставянето им но както и да е най-важното е ,че станаха . skunk2 правят такива колектори за D и B серията . на дино графиката показват ,че се дига мощността със 6 конски сили .При мен не знам с колко се е вдигнала ,но разликата е осезаема . аз обаче смених и дросела с по голям от б16а2 . Ако слагаш колектори по добре вземи спортни поне знаеш за кво даваш пари. Редактирано 30 Октомври, 2007 от Greenwater Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nonamed 50 #21 Отговорено 30 Октомври, 2007 Колега, след като ги продаваш - можеш ли да ми кажеш коя марка е по-добрата от към технически показатели (че на OBX мисля че е само за гъзария заради хрома...) и още един въпрос: - Какво друго продавате за силов тунинг имам предвид да може да се монтира стъпка по стъпка тъй като (поне за мен) си е финансов товар ако купувам всичко наведнъж. Интересуват ме само сериозни неща - а не само да вдигам шум и да се радвам (като измислени "ремус" гърнета)Няма как да се каже кой е по-добър, без да се пробват последователно върху една и съща машина. На ОВХ предимството е дизайна, дават инфо Increased volumetric efficiency by 70% over stock intake manifold, имат такива, които са проектирани общо за Д16 и - специално за Д16У примерно -за специализираните дават инфо до 15 к.с. добавъчна мощност (по спецификация). SKUNK2 като дизайна са по-консервативни, но пък са изкусурени във всяко едно отношение. ОВХ между другото правят и SKUNK2 Style. 480лв има ги про Noname;)За съжаление ще трябва малко да им вдигнем цените - удариха ни лошо с митата и ДДС... За ОВХ ще са приблизително същите, но за SKUNK2 ще са малко по-високи...a някой има ли база за сравнение кое от двете е по-добре:да се сложат всмукателни колектори от по-голям двигател (в моя случай да речем от Д16У8) или тези на Skunk2.SKUNK2. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jeepers 41 #22 Отговорено 30 Октомври, 2007 аз мога да добавя че несамо големината се гледа а и дизайна на тръбите! което означава че ако някой се загледа те са доста по къси и доста по прави от сток колектора,а именно повечето сила идва от там!ако търсите сила нна големи обороти.За ниски и средни рпм даже стоковите са доста по добри,ай да не е доста а леко по добри от сортните,но на големи рпм издишат докато спортния с късите тръби и леко по големия кожух вече се справя доста по добре!ПП: но ако някой си помисли че може да дигне повече от 6 7 коня на Д серия със който и да е от тези колектори е в голяма заблуда,лично мое мнение! но и това не е никак млако ,а именно тунинга се започва от подобряване дишане и издишане на двигателя ако може така да се каже Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове