Jump to content
Guest hondю

саединителя трсе

Recommended Posts

Guest hondÑŽ

Може причината да не е изобщо в съединителя.Провери си тампоните.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мен ми тресе6е при тръгване от феродовия диск.Бяха се разбили леглата на пружините и те се опитваха да излязат навън!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest emod

Дааа и според мен най-вероятни причини може да са-> счупени пружини или разбити легла на феродовия диск; счупени или омекнали пружини на притискателния диск; омекнали или скъсани тампони на мотора. При мен въпреки че смених и феродовия и притискателния дискове с оригинални, това притрисане при тръгване отново се появява от време на време и то най-вече, когато тръгвам с по-малко газ.

Редактирано от emod

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest policeman

Не бързай да взимаш комплект,може да минеш само с феродов диск :) Първо разглоби и виж :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest burner

Ако си взел колицата с идеята да и мачкаш десния педал може да пробваш да смениш феродовия диск с керамичен. Ако кутията ти е с 20 шлици и 200мм диск като на 4-та хеч минаваш с 200 кинта за "ладов" диск от Спарко магазина във Варна. Ако си с 21 шлици е 250 кинта. Ако имаш читав притискател с керамиката става добра комбинация защото забравяш за буксуване на съединителя а ще си имаш и що годе полусъединител за да несе качиш върху някоя кола в задръстванията.Сега и минусите. Попринцип керамика се слага комплект с стоманен маховик защото с нормалния няма да износиш керамиката ами маховика :) ... но не толкова бързо така че се търпи, пък и си оставаш с вечен диск :РПС: Говоря от опит с подготвено за рали Пежо 106 ГТИ което е с тоя сетъп и си участва в републиканския така.ППС: Глася и мойта хондела така но засега си нося керамиката в багажника ... ако почакаш още малко (докато намеря време да го сменя) ще мога да кажа от опит и с хондата :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest burner

Забравих да допълня това са цифри за съединител без пружини. Дисковете с демпфери са около 50-100лв по скъпи

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, имам абсолютно същия проблем със същия двигател. Лошото е, че при мен се появи една година след смяната на съединителя (пълен комплект) с нов. Ако постигнеш някакъв напредък пиши, защото мисля, че и други имат този проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги проверете си тампоните на двигателя и най вече десния(като застанеш с лице срещу предницата на колата се намира малко зад предния десен фар) . Въпросният тампон не е маслен а е гумен,не е плътен а е с няколко гумени ленти)Тъй като не е плътен и се износва по бързо при по агресивно каране на нашите старички коли (обикновнно над 10годишни) е нормално да даде фира :cool: Ако не е от тампоните ,тогава прибягвайте към съединител.Почвайте от по дребните неща а не директно разглобяване!Успех :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest xakera

и аз го имам сащия проблем, появи се след смяна на съединителя- компелкт! в началото беше постоянно сега се появява от време на време, тампоните са ок гледах ме ги :thumbs1:

Редактирано от xakera

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз пък ще те посъветвам да минеш по-тънката лаисна ...обезвъдуши си съединителя... става цялото нещо за 10 мин и 10 лв за новата течност ....ако и така не стане , тогава скачай на големите ремонтиаз поне така си оправих тресенето

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest xakera

аз пък ще те посъветвам да минеш по-тънката лаисна ...обезвъдуши си съединителя... става цялото нещо за 10 мин и 10 лв за новата течност ....ако и така не стане , тогава скачай на големите ремонтиаз поне така си оправих тресенето

а как става обезвъдушаването :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

изобщо не съм си играл и да обезвъздушавам в интерес на истинатапросто отвъртях пробката в при съединителяи почнах да наливам спирачна течност в съда при крачната помпа ...спрях да си играя чак когато потече новата спирачна течностважното в случая е да не оставате съда без течност и да засмуква въздух ...при мен тресеше ненормално многопросто колата скачаше все едно искаше двигателя да стане и да си ходи ... така да се кажеслед като смених течноста всичко заспа ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest xakera

изобщо не съм си играл и да обезвъздушавам в интерес на истинатапросто отвъртях пробката в при съединителяи почнах да наливам спирачна течност в съда при крачната помпа ...спрях да си играя чак когато потече новата спирачна течностважното в случая е да не оставате съда без течност и да засмуква въздух ...при мен тресеше ненормално многопросто колата скачаше все едно искаше двигателя да стане и да си ходи ... така да се кажеслед като смених течноста всичко заспа ...

утре ще пробвам :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

изобщо не съм си играл и да обезвъздушавам в интерес на истинатапросто отвъртях пробката в при съединителяи почнах да наливам спирачна течност в съда при крачната помпа ...спрях да си играя чак когато потече новата спирачна течностважното в случая е да не оставате съда без течност и да засмуква въздух ...при мен тресеше ненормално многопросто колата скачаше все едно искаше двигателя да стане и да си ходи ... така да се кажеслед като смених течноста всичко заспа ...

А има ли друг начин да си обезвъздуша системата , защото преди като погледнах нямаше течност и после долях но може да е засмукал въздух.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги ако нямате опит или няма човек около вас с опит в обезвъздушаването на спирачки ... мой съвет е да не се захващате :ph34r: или най-малкото си намерете някой да ви натиска педала на съединителя от време на време докато притягате пробката ... най-важното е, когато затягате пробката, педала да е натиснат до долу, иначе може да засмуче въздух през нея ако педала се отпусне и пробката е отвита...второто нещо е, внимавайте спирачна течност да не попада върху боята :dry:вземете си и допълнителна дубичка със спирачна течност DOT4 за всеки случай, запретнете ръкави ... нахранете майка му (такъв е ритуала, иначе нищо не става :huh: ) и започвайте да се цапате :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен беше от феродовия диск.Беше се скъсала една пластина на демпферите.Отделно че дереше и по притискателния диск и трудно включваше.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest LORDA

ами и на мен не ми жлизат скоростите и тресе много ама наистина много не знам на другите как им е тресяло ама на мен доста ми се струва аз комплект ще си купя проблема е че колата е в германия днес я докарах пред нас и утре ще я разгледам добре пак саединител има само комплект 180 евро струва и на таргата не бил сащия ми казаха в магазина аз колата за продаване сам я взел само взех да се замислям дали да не я докарам и в балгария да я продам че тука бая пари ще ми легнат тези ремонти иначе саединителя не боксува само като трагваш тресе и не вклучват скоростите имам и още един вапрос мислите ли че на около 3500 ще се продаде барзо 93 година сива не е удряна до сега което ми е чудно ;) стария собственик ми каза че са му правили нещо електрониката и е с около 10 коня повече ама как ги изчисли тоз идиот не знам както и да е ще видим дали ще мога 3500 да и взема ако не ще я закича на някои германец ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хайде някой да споделя какво е направил с проблема

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хайде някой да споделя какво е направил с проблема

аз пробвах със обезвъдушаването ама не се получи нещо, развих пробката то даже там си имаше малка дупчича данеби сам да се обезвъдушава :) помпих педала ама не излезе и грам течност, освен да съм обаркъл пробките :) каде трябва да се намира тази пробка?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам някаква си там б16 и нямам проблем НО ИМАМ ЕДНА МИКРА служебна КОЯТО ПРИ ТРЪГВАНЕ КАРА ЦЯЛОТО КОПЕ ДА СЕ ТРЕСЕ ШЪ КАЖЕ6 ЧЕ Е 500 КОНЯ АМА НЕ САМО 90 СЪС СКЪСАНИ ТАМПОНИ НА ДВГ-ТО че така де тва тие проблема както каза вече колегата hondю ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest xakera

xakepa ... какво ти е нивото на спирачната течност в съда на крачната помпа на съединителя? ако е нискомахни капачкатаналеи до горе с нова спирачна течност ... проследи тръбичката до къде отива ... там има една малка пробкапросто я отвии и я махнии само доливай спирачна течност и гледай да не засмуква въздух през казанчето ... след като потече новата течност вече си навии пробката и си намери някой да ти припомпва за да обезвъздушишеми така направих долях малко течност развих пробката и я махнах и после помпих яко ама не излезе течност от там и се отказах, какъв може да е проблема,защо не излиза течност ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имаше ли спирачна течност в казанчето ?? и мръсна ли беше ?когато отвиеш пробката сама трябва да си потече ... БЕЗ ПОМПАНЕпомпа се когато е навита пробкатаиначе връщаш въздух навсякъде

еми явно нещо не е наред, беще на дъното те4носта долях и развих пробката ама непотече течност. да не би да рзвивам нещо друго тя тази пробка не се ли намира на скоростната кутия близа до съединителя ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...