Jump to content
Guest moncler

Покритие на фаровете на Civic 6 Gen

Recommended Posts

Guest moncler

Здравейте,

Пиша за първи път в този форум, макар че го чета от времето, когато беше част от клубовете на www.dir.bg.

 

Карам CIVIC 6 генерация, хечбек, японско производство, с "големите пластмасови фарове". Преди няколко месеца, може би от удар с предмет се наруши покритието на единия от фаровете. То е много тънко фолио, което осигурява кристалната прозрачност на фара. Там където го няма фара изглежда матиран. С течение на времето покритието продължи да се доотлепва.

Връх на нелепостта около този фар бе старанието на един герой от автомивка, който преди два дни ми обясни че се опитал с пароструйката "...да свали този лепнатия найлон на фара, ама май не става..."

Като резултат сега фара е по-матиран от стъклото на душ кабина.

Ето 2 снимки, преди и след злополучната автомивка.

 

Публикувано изображение

 

В един от SERVICE MANUAL-те които имам се загатват материалите от които са изрботени "стъклата" на фаровете

NOTE: As the outer lenses a.e made of an acrylicoated,

polycarbonated material, do not cover the

headlights when they are turned on.

Макар че ако питате мене (с нулевите ми познания по химия) покритието изглежда като чист полиетилен (разбирай "найлон")

Още една подробност: старанието на пароструйката, пренесено и на другия фар е предизвикало няколко въздушни балончета под фолиото и по-навътре и при незасегнатия фар. А внимателното ми вглеждаене показва че сякаш "стъклото" е изработено от множество слоеве, различни от най-горния.

 

И ВЪПРОСА МИ Е:

Как мога да оправя този сакатлък:

- Ново покритие? Какво? Как?

- Полиране на поликарбонатната основа? Как?

- Друга идея ?

 

Много ще се радвам на всички отговори, било то на хора сблъсквали се с подобен проблем или дори само предположения за решение на проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Hronos

Колега тия момчета от автомивките са много старателни,за някой неприсъщи им дейности.

Орел Омега-Б също е с пласмасови фарове,които с времето матират,пожълтяват и губят прозрачността си.Деу-Тико е също с пласмасови и случая е същия и там.

При тях не е направено стъклото от слоеве обаче ако при теб е на различни слоеве.

Оправял съм им стъклата със шкурка 2000 и търкане водно.Поливам с водица и търкам с шкурката.Става бавничко понеже е ситна но ставаха идеално прозрачни.Направо като нови.Това е като се подготвя кола за пазар де,иначе ако я карам "Боли ме Фара" за фаровете.

Така че може да опиташ на малка площ в единия край и ако има ефект да продължиш по цялото стъкло.

Редактирано от Hronos

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

Начи ако не ти се занимава да ги полираш сам: 0888 709 835 Николай Колев. Обясни му за какво става дума.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dobromirski

Аз карам също 6-та, но UK-хечбек, с тесният фар.Те също са пластмасови, и бяха матирали! Върху стъклата се беше получило нещо като филм от мизерии, които ги правеше жълти и матови, и нали съм си пич рекох да ги изстрия с бензин, но след като не помогна прибяхнах към коресилина :dry: , за последиците няма да разправям :cool: та след това следваше полвин ден шкурене 1-во с 1000, после 2000 и накрая паста ! Станаха си супер :( ,но мойте със сигурност не са правени от пресовани слоеве !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest RENZO

Преди време имах проблем със слюдата на мотора, която е от аналогичен матерял. Оправих я като я полирах с 2000 водно, след което и теглих три "ръце" лак за металици. Сега седи като нова и си е абсоютно прозрачна. Правил съм този номер и с поизбелелите ми и матирани мигачи (тези които са вградени в бронята) на шатълна и ефекта беше блестящ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Maina 6th gen

пич, хич да не ти пука! :D имах същият проблем на същият сивик дотолкова,че вече си търсех нови фарове :blink: с какви ли не шлайфпасти опитвах (поне 5 вида)- все по-зле ставаше :( докато накрая ме светна един пич , замалко не му се изсмях,но се сетих че навремето използвах същия трик за стъклата на шлемовете ми за мотор -ПАСТА ЗА ЗЪБИ!!!обелваш доколкото може люспите и по 15мин търкане с вълнен парцал на фар.....и готово :D сега са ми като нови :D:(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Didko

... докато накрая ме светна един пич , замалко не му се изсмях,но се сетих че навремето използвах същия трик за стъклата на шлемовете ми за мотор -ПАСТА ЗА ЗЪБИ!!!

Малко :blink: Същия трик съм го ползвал и за CD-та. Само дето при тях парцалчето трябва да е по-меко и пастата за зъби да не е с много микрогранули, като ония дето все едно пясък има в тях :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest moncler

Благодаря на всички, които ми дадоха съвети за решаването на проблема.Да си призная, не очаквах такава отзивчивост.Тези дни не съм съвсем в настроение да се занимавам с фара на Хондата.Но вече съм спокоен, че има решение.А когато полирам "стъклото" обещавам да се похваля.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...