grem 0 #1 Публикувано 22 Септември, 2007 Здравейте,преди време като си правих ремонт по двигателя, в сервиза на Омбре, Дидо мисля се казва, каза че изходящия ми колектор е спукан. Опциите ми са да се завари, обаче вече е бил заваряван веднъж, или да се смени, което разбира се е най-чистия вариант.Имам няколко въпроса свързани с това, да ме посъветвате и да се ориентирам какво да правя.Какъв тип е изходящия колектор - D16Y3 двигател, за да знам какъв да си търся, евентуално?Може ли това, че е спукан да влияе върху разхода ми на гориво?Освен, че двигателя е доста шумен има ли възможност за някакви проблеми да възникнат?М-комплект 33 например вариант ли е за мен, да знам дали въобще да ходя там?Четох в една тема тук, че причина за спукан колектор може да е катализатора, ако прегрява. Как мога да проверя това?Хайде стига съм нахалствал толкова поздрави на всички. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове