Jump to content
stanislav_stz

Каква е разликата?

Recommended Posts

Здравейте! Предполагам въпроса ми е изключително глупав, но тъй като няма как да разбера, а виждам че тук има доста обути хора по много въпроси - надявам се някой ще разплете тази интрига за мен :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Rust

Ти каква разлика очакваш да има ? Твърде общо е зададен въпроса и не съм сигурен точно какво те интересува . Дизела е умряла работа, ако не е турбото да съживи мотора :rolleyes: . Иначе технически самите турбини са си турбини .... ако питаш дали от бензин става за дизел и обратно .... да , става.

Редактирано от Rust

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest �ЛЕКС

Основната разлика при работата на безиновите С/о диселовите ДВГ е ЧЕ при Дизела горивото се самозапалва впръскано под високо налягане от 150 до 1200-300 бара за съвремените Двг и при такта сгъстяване поради високата степен на сгъстяване от 1:17 до 1:30 следствие на това че при сгъстяване газовете се нагряват заради намаляване на междумолекулните разтояния и като се впръска горивото то се самовъзпламенява А при бензиновите степента на сгъстяване е от порядъка на 1:8 до 1:12 там самовъзпламеняването е пагубно за ДВГ тъй като настъпва детонационо горено което е със скорост 3000м/с а се сещаш че буталата се движят примерно най-много със 40.м/с ! и така има и бенз.двг с дирекно връскване но основната разлика е че за запалване на горивната смес има запалителна свещ която запалва сместа в трочно определен момент а турбото и в двата случая помага за пълненето със въздух т.е пълненето е принудително и за да се набави необходимата пропорция гориво въздух се налага да се впръсква повече гориво Абе и и още ма тва разбери :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest stanislav_stz

Интересуваше ме най-вече дали са идентични турбините. Но и как става цялата работа също ми е от полза, благодаря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само едно уточнение да не се набуташ. Ако ще купуваш турбина от дизелов автомобил за бензинов, да не купиш турбина със променлива геометрия, защото ще замине за 1 ден. Изгорелите газове при бензиновия автомобил са с много по-висока температура от тези на дизеловия. Мисля че едва миналата година за първи път беше монтирана турбина с променлива геометрия на бензинов двигател и това беше на Порше 997 Турбо, за целта за направата на турбината са използвали сплави от ракетостроенето. При дизеловите двигатели от доста години се монтират такива турбини, например Шкода Октавиа 99г. е с дизелов двигател с нормална турбина 90 к.с. и с такава с променлива геметрия 110 к.с.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...