Jump to content
Guest bobi_honda

електроника муген

Recommended Posts

Guest bobi_honda

каде как и колко струва

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

Ква диагностика?Кой ти е мотора?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest bobi_honda

б16а2 е мотора.мисля 4е имам проблем с електрониката.тя е муген.изклю4ва на 9400 оборота и вклю4жаше витека на 4500.изведнаж витека се варна кам заводските си настроики на 5400 4е отива и кам 5500.горната граница се запази.казаха ми 4е е проблем в електрониката.как и каде да я тествам и да я оправя?това ме интерисуваше!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Пич, не съм сигурен много, че е абсолютно вярно. Но на един приятел с Vtec му бяха казали в един сервиз, че гъзтотата на маслото е била причина за късното включване на Vtec системата. Сменил го и твърди, че се е оправил автомобила.Не знам дали е 100% истина, просто споделям какво съм чул, защото имаше същото оплакване. Ако някой е по-наясно по върпосът, нека да помогне.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

значи, ограничителя ( предполагам това имаш предвид под "горна граница") зависи от ЕЦУ-то..... обикновено и втек-а се оправлява от него, ама от поста ти предполагам че си сложил И втек контролер.

 

При презумцията че съм те разбрал правилно, просто втек контролера, като че е сдал багажа...... за съжаление немога да ти препоръчам някой да го диагностицира, но ако можеш да го махнеш и втек-а отново да се контролира от ЕЦУ-то, ще разбереш по-добре къде е проблема. Ако го направиш това и втек-а пак се включва на 5400-5500 ( без бтек контролер), то значи контролера е или фира, или има някакъв проблем. Освен това, не е задължително да имаш втек контролер при условие че ЕЦУ-то ти я върши същата работа.... просто трябва да го пренастроиш да включва втек-а по-рано.

 

...... от това което прочетох, стинах до този извод, ако обаче нещо несъм разбрал за електрониката на муген и за втек контролера, то това дето съм го написал най-вероятно е грешно. Ако ти се занимава, разясни малко по този въпрос...... какво точно имаш в колата, кой го е слагал/настройвал и имаш ли възможност/ентусиазум да го пипаш, модифицираш, тестваш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest bobi_honda

в колата си имам циал блок муген на които пише "само за реисинг".в тарса4кта вкаржаики номера му про4етох електроника за над 180 коня и за над 9300 оборота.имам оште и колектори и гарне на муген.ниама за сега оба4е немога да намеря място на което да се занимават с разли4ни от стандартните електроники.колата има перфектен мотор работи много добре а и варви добре но мислиа 4е може и пове4е.изкам да намеря място кадето да имат този софтуер и да ми направиат ниакаква диагностика за да разбера имам ли ниакакав проблем.има много места кадето имат програмата за стандартната електроника на колата но тази с която сам никои стенд не я раз4ита.пробвах по ра4ниа на4ин (4рез даване на касо двете клеми4ки на буксата сас жи4ка)да раз4ета кодовете по миганиата на лампата на таблото но тя светеше постоянно и не даде никакав код.относно ЕЦУ то дори незнам какво е това и как се настроива.може да ми пишеш.в обшти линии мисля 4е колата е леко мудна преди отварянето на витека.едно от мненията на специалисти е 4е е от ламбда сондата.според тях е сменена в бьлгария и не е оргинална.вазможно ли е?ами за сега това.до скоро.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

Нормално е да е по-мудна докато не включи втек-а.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ZnipeR

за маслото пробваи да го смениш , моя втек беше спрял дори от старо масло, смених го и се оправи .пробваи първо да изключиш акумулатора за 3-4 минути ако не се оправи смени маслото и МАСЛЕНИЯ ФИЛТЪР

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest POL-POL

ОБАДИ СЕ НА /0887728752/ г-н АНДРЕЕВ СПОДЕЛИ МУ ПРОБЛЕМА СИ И СЕ НАДЯВАМ ДА ТИ ПОМОГНЕ./сервиза на Хонда в Горубляне/, ОСВЕН АКО НЕ СИ БИЛ ВЕЧЕ ТАМ!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest target

Здрасти Боби Хонда моя D16Z6 се спъва6е между 1700 и 1900 оборота дава6 газ а тя се 4уди малко забива нос после дарпа от 2000 оборота на горе и после си варви вси4ко нормално вклу4ва ВТЕC и варве6е на маx смених све6ти с NGK ako e така при теб сменяи све6ти :dry: УСПЕХ............... :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest bobi_honda

маслото го сменям на 2000 максимум 3000 км заштото и давам доста зор...карам с 10-40 но немога да се спра на марка.всеки ми хвали разли4но масло.според много хора кастрола е фалшив вси4кия в бьлгария.предложете ми едно хубаво масло!!!разбира се всеки пьт сменям и филтара!!!в момента за прьв пьт сьм сьс масло шел а филтара е японски.може филтара да не отговаря по броя на клапите.може би сега като е студено триабва да и сложа 5-40 масло.всашност кога проблема е в маслото когато е гасто или когато е рядко?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest bobi_honda

значи, ограничителя ( предполагам това имаш предвид под "горна граница") зависи от ЕЦУ-то..... обикновено и втек-а се оправлява от него, ама от поста ти предполагам че си сложил И втек контролер.

 

При презумцията че съм те разбрал правилно, просто втек контролера, като че е сдал багажа...... за съжаление немога да ти препоръчам някой да го диагностицира, но ако можеш да го махнеш и втек-а отново да се контролира от ЕЦУ-то, ще разбереш по-добре къде е проблема. Ако го направиш това и втек-а пак се включва на 5400-5500 ( без бтек контролер), то значи контролера е или фира, или има някакъв проблем. Освен това, не е задължително да имаш втек контролер при условие че ЕЦУ-то ти я върши същата работа.... просто трябва да го пренастроиш да включва втек-а по-рано.

 

...... от това което прочетох, стинах до този извод, ако обаче нещо несъм разбрал за електрониката на муген и за втек контролера, то това дето съм го написал най-вероятно е грешно. Ако ти се занимава, разясни малко по този въпрос...... какво точно имаш в колата, кой го е слагал/настройвал и имаш ли възможност/ентусиазум да го пипаш, модифицираш, тестваш.

колата си е така от 4ужбина.тук за сега не сам намерил някои които да има представа от тези не6та 4е да го пипат.колата оба4е е била и при други хора така 4е незнам дали е пипана електрониката от тях.желание и интосиазьм много но вазмогности незнам.изкам да измериа мощноста и някаде за да разбера деиства ли тази електроника или не.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

Ами що не се разходиш до сервиза на Ники Златков да премериш мощността...Пък и там може да знаят нещо за тази електроника, или поне да имат идея от къде да намерят информацияелектроника = ЕЦУ = EКУ = компютър :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest tcepo

ОБАДИ СЕ НА /0887728752/ г-н АНДРЕЕВ СПОДЕЛИ МУ ПРОБЛЕМА СИ И СЕ НАДЯВАМ ДА ТИ ПОМОГНЕ./сервиза на Хонда в Горубляне/, ОСВЕН АКО НЕ СИ БИЛ ВЕЧЕ ТАМ!

а !!! да разбирам ли 4е ти си от варна а си обслузваш хондата в софия ? няма ли оторизиран сервиз за варна ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest POL-POL

ОБАДИ СЕ НА /0887728752/ г-н АНДРЕЕВ СПОДЕЛИ МУ ПРОБЛЕМА СИ И СЕ НАДЯВАМ ДА ТИ ПОМОГНЕ./сервиза на Хонда в Горубляне/, ОСВЕН АКО НЕ СИ БИЛ ВЕЧЕ ТАМ!

а !!! да разбирам ли 4е ти си от варна а си обслузваш хондата в софия ? няма ли оторизиран сервиз за варна ?
..За съжаление.. но аз няма и какво да обслужвам по-специално още нямам и 20000 км. ..... Редактирано от POL-POL

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...