buzy 3 #1 Публикувано 12 Септември, 2007 Колеги нямаше ме лятото преди 10 - ина дни се прибирам и искам да изкарам старата хондичка от гаража , но горката нещо много се е разскапала само за няколко месеца стоене в гаража! И така след като заредих акумулатора и я запалих без проблем забелязах , че под отсека на двигателя има петънца предполагам от масло(нищо не разбирам от двигатели и т.н.)! Колата я имам почти 2 години и никога не е прокапвало , винаги е било сухо под нея дори в периода на първите 20к километра когато беше карана почти всеки ден на прекъсвач. Подмених масло , филтри взех и нов радиатор ,че стария беше заминал и сега вече имам два теча от долу въпреки , че въобще не я ръчкам! КАто ги караш леко и се скапват маи а? Та въпроса ми е имате ли представа какво ремонти ще трябва да правя ?? Основен ремонт на двигателя ? Ще минавам на градски транспорт ми се струва! Течовете според мен са от към картера отпред и отзад ,но не съм сигурен ! Ако кажете нещо по въпроса ще съм ви благодарен! Забравих да кажа , като че ли не ускорява както преди въпреки смяна филтри и прочие. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slayer 25 #2 Отговорено 12 Септември, 2007 Имаш два варианта колега - семеринга на коляновия вал или гарнитурата на картера, но предполагам, че е от семерингата, защото мойта като я взех не беше карана пет месеца и на третия ден се обади точно тая семеринга. Ремонта е малко сложен, защото семерингата се намира зад съединителя, но самата тя не струва повече от 20-25 лв. Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
misho 50 #3 Отговорено 12 Септември, 2007 При мен когато имаше подобни леки течове, просто измих двигателя на автомивкаслед което вече много лесно се установява от къде капе.Успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vartan 9 #4 Отговорено 12 Септември, 2007 Имаш два варианта колега - семеринга на коляновия вал или гарнитурата на картера, но предполагам, че е от семерингата, защото мойта като я взех не беше карана пет месеца и на третия ден се обади точно тая семеринга. Ремонта е малко сложен, защото семерингата се намира зад съединителя, но самата тя не струва повече от 20-25 лв. Успех!Семерингата струва 10 лева , японска.Обаче има долна и горна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове