Jump to content
Guest Sanders

направо ме разби...

Recommended Posts

Guest Sanders

Имам следния въпрос:Преди около 500 км смених мотор , тогава забелязах че липсва зегерката на външното каре.Карах си така без никакви проблеми.Днес ми се наложи да сменя съединителя , всичко си е на място както преди да сваля скоростната кутия , но като се опитам да потегля полуоската се измъква от шлиците на външното каре.Първия път помислих , че нещо съм пропуснал , сглобих карето отново и пробвах пак - същия случай!Някой има ли идея какъв може да е проблема?Защо полуоската има аксиален ход , който позволява да се измъкне от шлиците на карето?Гумите , мотора , скоростите са си на място по размери , направо луднах!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest BOGIE

разкачаш долния шарнир и без да дърпаш външното каре, мушкаш отверка между ветрешното и скоростната и ряско буташ би трябвала да излезе без грижи, и вземи я сложи тази зегерка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Не карай без зегерка,един познат направи голяма беля, разкачи му се карето, но е бил със сравнително висока скорост.......... :shock:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Sanders

разкачаш долния шарнир и без да дърпаш външното каре, мушкаш отверка между ветрешното и скоростната и ряско буташ би трябвала да излезе без грижи, и вземи я сложи тази зегерка.

Боги , четеш ли или само гледаш?Липсва зегерката на външното каре(тази , която стои на полуоската на външния край и фиксира карето )!Но въпросът е от къде , по дяволите идва възможността за толова голям аксиален ход на полуоската!По принцип се конструира така че при сглобено състояние да не може да се извади полуоската!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest radku

Аз имах подобен проблем.Още в началото като си купих колата, един ден нещо из4атка. Знаете как е като караш "нова" кола, все се ослушваш и така докато свикнеш с нея ...Е то така е и с жените де...;)Завимам си да паркирам - на работа - и ми се измъква полуоската от карето. Голям смях беше от страна на колегите. :P относно ХОНДИТЕ уж не се чупели и т.н. е сега вече е друго мнението им ;) Та свалям аз карето и гледам няма зегерка :shock: странно но като го изчистих от греста излезнаха парчетата от счупената зегерка.И накрая установих че майсторите който са сменяли карето - щото беше ново - не са сложили нова зегерка или са я сложили некадърно. Но сега вече намам такъв проблем. ;) Така че БРАТ ;) не се разбивай от това ;) не си единствен. Но може би сме единствените ;) Мойта колица е с вътрена зегерка която представлява една пружинна стоманена тел, която се поставя на полуоската в един канал почти на края и и после с леко почукване се слага карето докато зегерката щракне в канала на карето. а самото вадене става с леко почукване на карето. Просто и лесноНо трябва да имаш предвид че полуоската се вади от карето само ако си навил волана почти до край. Ако е в неутрално положение и пак се вади значи полуоската ти не е наред.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...