Guest grem #1 Публикувано 8 Септември, 2007 Прави ми впечатление как хондичката ми, особено след почти основния ремонт - сегменти, биели и т.н, на 5000 оборота направо отлита.И на по-ниски обороти си дърпа стабилно, a след тези е фръчоплан Любопитен съм защо е така, след като двигателя ми е D16Y3 който не е VTEC. Не трябва ли липсата му да прави двигателя "по-плавен". Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest manniakk #2 Отговорено 8 Септември, 2007 еми мойта е 1.4 и също възви повече над 5000. Явно това си е характерно за хонда Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Iceman #3 Отговорено 8 Септември, 2007 (Редактирано) Ами тя плавността се определя не от ВТЕК-а, ами от кривите на въртящ момент и мощност. И тъй като Хонда разчитат главно на постигане на добри стойности на тези показатели посредством високи обороти - колкото по към червената зона се приближаваш - толкова по и идва силата на машинката! Ако искаш и можеш - покарай и някои друг ВТЕК и виж, че там разликата е доста по-осезаема! За справка твоя мотор има следните пикове в графиките:113к.с./6200 оборота и 140НМ /5100 оборота Редактирано 8 Септември, 2007 от Iceman Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jamo 93 #4 Отговорено 8 Септември, 2007 А пък мойта е на 3 нива на вървене... много ми е странно до 2500 направо спи от 2500 до 4000 върви прилично после... Едно А6 ония ден видя :P Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
r2d2 6 #5 Отговорено 8 Септември, 2007 На хондите обикновенно въртящия момент е изтеглен в по-високите обороти. От там идва вси4ко.Мери се само въртящия момент спрямо оборотите! Мощността се смята! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове