Guest vtec #1 Публикувано 11 Ноември, 2004 ЗДРАВЕЙТЕ ФЕНОВЕМИНАЛИЯ МЕСЕЦ СИ КУПИХ ХОНДА СИВИК-1998 С ДВИГАТЕЛ D16Y8.(92KW)МНОГО ХУБАВА МАШИНА,И Е ЗГЛОБЯВАНА В USA.КОГАТО ГО КРАМ ВЪРВИ МНОГО ДОБРЕ И НЯМА НИКАКВИ ЗАБЕЛЕЖКИ,ОСВЕН ЧЕ НЕ МОГА ДА РАЗБЕРА КОГА ВКЛЮЧВА V-TEC СИСТЕМАТА(КАКТО НАПРИМЕР ПРИ (D16A).МОЖЕТЕ ЛИ ДА МИ ДАДЕТЕ ПОВЕЧЕ ИНФОРМАЦИЯ ЗА ТОЗИ ДВИГАТЕЛ И НА КОЛКО ОБОРОТА ВКЛЮЧВА VTEC И КАДЕ ДА ПОГЛЕДНА НОМЕРА НА ECU-toмерси предварително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf #2 Отговорено 12 Ноември, 2004 Не се чува щото е едновало втек. Сложи си конусовиден филтър с колд аир интек и ще почнеш да го чуваш.На 4800 се включва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest vtec #3 Отговорено 13 Ноември, 2004 4ЕСТНО КАЗАНО И АЗ СИ ГО МИСЛЕХ СЪЩОТО АМА ИСКАХ НЯКОЙ ОТ ВАС ДА МИ ДАДЕ СЪВЕТ.МЕРСИ МНОГОАКО ИМАТЕ ПОВЕ4Е ИНФОРМАЦИЯ ЗА САМИЯ ДВИГАТЕЛ ИЛИ ДА МИ КАЖЕТЕ ОТ КАДЕ ДА ПРОЧЕТА ЩЕ СЕ ИЗКЕФЯ МАКСИМАЛНОЛЕК ПЪТ НА ВСИ4КИ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest ZnipeR #4 Отговорено 14 Ноември, 2004 аз на моя д15з3 съм с такав филтър и гърнето свалях но втек не се чу... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Victor #5 Отговорено 14 Ноември, 2004 D15Z3 е vtec-e, при него принципът на действие е коренно различен и двигателят до 2500 оборота работи на 12 клапана, а след това се отварят останалите 4 и колата започва да върви "нормално", преди това е на икономичен режим. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest ZnipeR #6 Отговорено 14 Ноември, 2004 споко имах и голям втек знам много добре какав е принципа но при промяната на газоразпределението трябваше да има и промяна в звука Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest vtec #7 Отговорено 15 Ноември, 2004 В интерес на истината при D16A някаде на 5600 се осеща и чува осезаема разлика(целия режим и звук на двигателя се променя)-пълно густо е.При моя май има някаква малка разлика след 4600,но си е един вал и няма как да е като при DOHC-то. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf #8 Отговорено 15 Ноември, 2004 D15Z3 е vtec-e, при него принципът на действие е коренно различен и двигателят до 2500 оборота работи на 12 клапана, а след това се отварят останалите 4 и колата започва да върви "нормално", преди това е на икономичен режим.Начи при втек-е се изключват по 1 всмукателен клапан на цилиндър в ниските обороти. Това се прави с цел повишаване скороста на въздушния поток в ниските обороти. Проблема е че 16 клапановите коли в ниските обороти получават проблем с ниска скорост на въздушния поток сравнени с идентичен мотор, но със по 1 всмукателен клапан на цилиндър и това прави смесообразуването по-лошо. От там следва по-малък въртящ момент и от което следва и по-малка мощност, по-слаб вървеж и по-голям харч на гориво, но само в ниските обороти. Докато във високите бороти 16 "винтилката" е по-добре. При втек-е точно тоя проблем се избягва. По-добрата икономия на ниски обороти може да се дължи на по-рядкото пълнене на цилиндъра с горивовъздушна смес подпомогната от 4-те неработещи входящи клапана. Като цяло се получава вървежен в голям диапазон от обороти и икономичен мотор Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest 1net #9 Отговорено 15 Ноември, 2004 (Редактирано) ..... с малката корекция че работейки на един всмукателен клапан, в цилиндъра се получава по-голямо завихряне на въздуха и по-добра хомогенизация на ГВС. Икономичността не идва от по-малкото засмукан въздух, а от по-пълното изгаряне на сместа.опааааааа, пак не се усетих за какво е започната темата....... извинете за Редактирано 15 Ноември, 2004 от 1net Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest vtec #10 Отговорено 15 Ноември, 2004 ПЪРВО-МНОГО ИНТЕРЕСНА ИНФОРМАЦИЯ МИ ДАВАТЕ,ЗА КОЕТО СЪМ ВИ БЛАГОДАРЕН.ВТОРО-НАИСТИНА МАИ ТАКА СЕ ПОЛУ4АВА ЗАЩОТО В НЕДЕЛЯ Я ЗАСЕКОХ ЗА ПУРВИ ПЪТ КОЛКО МИ ГОРИ И ЩЯЬ ДА ПАДНА---ПЛОВДИВ-СОФИЯ СЪС СРЕДНА СКОРОСТ 120 И ЕДИН ДВА ПЪТИ 180 МИ ДАДЕ 6.7-6.8НАПРАВО НЕ Е ИСТИНА АБЕ: HONDA-END OF DISCUSSION Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf #11 Отговорено 15 Ноември, 2004 ..... с малката корекция че работейки на един всмукателен клапан, в цилиндъра се получава по-голямо завихряне на въздуха и по-добра хомогенизация на ГВС. Икономичността не идва от по-малкото засмукан въздух, а от по-пълното изгаряне на сместа.опааааааа, пак не се усетих за какво е започната темата....... извинете за Не съм казал, че така се засмуква по-малко въздух, а че скороста на потока се увеличава от там се подобрява смесообразуването и следват един куп положителни ефекти. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest 1net #12 Отговорено 15 Ноември, 2004 Можеби несъм те разбрал.... Хванах се за това: По-добрата икономия на ниски обороти може да се дължи на по-рядкото пълнене на цилиндъра с горивовъздушна сместова "по-рядкото" е малко двусмислено.... както и да, говорим за едно и също ама с различни думи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest DrOxBoLi #13 Отговорено 16 Ноември, 2004 vtec Публикувано на Nov 15 2004, 09:16 PM ПЪРВО-МНОГО ИНТЕРЕСНА ИНФОРМАЦИЯ МИ ДАВАТЕ,ЗА КОЕТО СЪМ ВИ БЛАГОДАРЕН.ВТОРО-НАИСТИНА МАИ ТАКА СЕ ПОЛУ4АВА ЗАЩОТО В НЕДЕЛЯ Я ЗАСЕКОХ ЗА ПЪРВИ ПЪТКолега, много бих искал да засечеш колко ти харчи и на градско , защото аз колкото и икономично (много рядко) да карам мойта D16Y8, не мога да падна под 9-10 л. . хаха също така колкото и да я юркам повече от 11л. градско не ми е качвала Извънградското ми е някъде окол 7-8. Е имай в предвид че все още не съм сменил филтър и свещи което си е черна точка за мене . Ако искаш и си от сф може да се засечем тия дни и да сравним на по .А и м/у другото един бърз : Защо сега докато не се е скапало времето да не организираме една среща? END Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове