Jump to content
Guest 1net

за мотор[че]...

Recommended Posts

Guest 1net

От вече няколко месеца се чудя дали да не си взема някое малко ендуро, хем заради кефа, хем в по-топло време да си пърпоря наляво-надясно обаче имам няколко въпроса, на които немога да си отговоря.....Малко факти - моторът ще е нещо много евтино.... XL/XR 125/250cc, задължително ЕНДУРО, дърто та да не ме е яд като го портоша. Супер време съм избрал :) за мотор, ама както и да е, та въпросите са:1. това ще ми е първи мотор, карал съм скутер и колело.... и май се пооправям с двуколесните возила, обаче все пак 250 кубика няма ли да са ми много като за първи мотор? за 125 кубика видях че са около 10Nm, което за 100кг машина и 56кг диване отгоре ми звучи достатъчно бързо и пъргаво.2. как им е разхода? Той трябва да е смешен, но все пак....3. Потдръжката също предполагам е сравнително евтина, но ще се радвам някой да сподели в какво обикновено се състой тя.4. нещо по-спецялно да гледам като избирам и какви мислите че са нормалните цени. Огледах мобиле-то, но все още незнам дали си струва да дам 1000-1300 за 125кубиков мотор 85-та година? И вобще какво състояние трябва да се очаква от такава машина на 20 години?Мерси предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest beast

Значи първо ако си земеш 125 или 250 след първата седмица съм 100% сигурен 4е ще искаш по голям .За това като за нчинаещ си земи 400 кобика.Първо няма нищо общо с карането на колело и на скутер4ета.Първата грешка която мозе да напраиш е при намаляне жместо спирачка да дадеш газ и си паднал друго при завоите накланясх мотора и даваш газ задълзително и се осеща мотора че заспива направо.За подразката секи сезон ще т се налози да си зимаш акомулатор щото заминават и повечето други работи е както при колата.Но неправи грешка да си земеш толква малък мотор 125 или 250.Успех и на някои сабор мозе да се видим Но този който не се е качил на мотор той не е падал:)

Редактирано от beast

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Mind_Control

А що да не си взима 250 кубика? мисля, че за начинаещ е перфектно а следващия сезон ще си вземеш по мощен. А може пък да не ти хареса :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

Мерси за идеите, с ако/като си взема задължително ще го видите на сбиркитеА за падането.... е то е ясно :) по "4" прочетох например че трябвало да се гледа да на изпушва при студено палене..... има ли нещо такова?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Rebel

1. Марката вече е ясна :) 2. Съгласен съм с колегата beast - за един сезон 250сс омалява ( сега пак търся по-мощен дзвер ). ;) 3. Разхода зависи много от състоянието (моя - 4Т / 15к.с. чопър харчеше 2.8 - 3.0/100). 4. Възрастта не е порок!!! Купих 16 годишна машина през март 2003 на 38000км от счетоводител, който не знаеше как се сменя маслото и дали има въздушен филтър за 1900лв, смених масло, свещи, акумулатор, крушка на стопа и до сега върви без да е пипано НИЩО... с една дума - ХОНДА! 4. Ето един форум, който ще ти е 100% от полза. Можеш да постнеш какво търсиш - хората са много отзивчиви (абе МОТОРДЖИИ с една дума :) ) :http://forums.zonebg.com/5. Има един човек, който е "Омбрето" ;) на моторджиите, има сервиз и магазин в Горна баня и е луд фен на Мото-Хондите ;) . Казва се Кики, а на сайта му има и снимки на "коне за продан" :http://motobox2002.hit.bg/ - на каквото и да се спреш - консултирай се с него (тел. му е там някъде)УСПЕХ ;);)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest The Power of RR

за 1net.... Времето което си избрал е перфекно за мотор, в смисал сега цените са най-ниски ,Плюс това сега е времето в което се продават най много мотори.Относно кубатурата, 125-250 кубика в никав случай няма да са ти много , ендуро до към 400 кубика може да си земеш спокойно , е първите дни ще е тегаво.. но после ще ти е екстра.Ако си вземеш 125 кубика ще ти писне бързичко.Това че си карал скутер и колело нети помага особено.Тук нещата стават много сериозни. Скороста е доста по висока трябва да си опичаш акъла.Постояно ти искачат таксита маршрутки състезатели на пътя ако неси опитен и мотора ако нети е изправен ще те боли много.Колкото до състоянието може да е и в много добро може и да е в ожасно нали знаеш зависи си от предишните собственици. Като го постегнеш ако го подържаш няма да ти прави проблеми ама ако само си го караш ще патиш много, това не е майтап работа.Аз от ендурата изобщо несе интересувам нито съм се интересувал затова не знам и цените но мога да ти кажа че за около 1200-1300 лв може даа земеш много добра Gilera Sp 125 над 92ра година и направо ще ти скъса рацете ! разхода на ендуротата предполагам е по-нисак все пак несе пържат до 14000 оборота :) ае реши си огледай и кажи кво те кефи .. ако се по оправи времетп ще те повозя на НСР-а да видиш кво е пистарката :) имаш чуството че си на мотор над 600 кубика .. просто в ниските километри до към 120 се реже страшно много ! чао и успех !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

Много мерси на всички за ентусиазма с който ми отговориха.РР, как само ще се возя бе, то това не е интересно..... тряа си изцапа човек малко ръцете зада си заобича истински машинките! пък и ме влече :) ето и един плюс на зимата - ще мога да го огледам и стегна добре преди да го подкарам истински.продължавам да дерзая да се уча, а на тема карането...... е няма таков а животно дето да го карат стотици хиляди хора и аз да немога.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

Току що се сетих за още нещо...Абе как стои въпроса с регистрацията на мотор без мигачи например?Гледам че доста от предлаганите ендурота или са без мигачи или без фар...... добре май някои фабрично нямат ама това законно ли е до се кара по пътищата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Martin

Без фар и без мигачи са кросовите машини.Ендурата си имат фар, мигачи и стоп.Без работещи светлини не можеш да регистрираш мотора или да минеш преглед. Пък и не ти препоръчвам да го караш без светлини.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

много мерси,нямам намерение да се мотам по улиците без светлини, просто видях няколко такива обяви и си правя сметката дали ще трябват допълнителни разходи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest HONDA-CRX

Bratle as sega vijdam temata.Vij,az minalata godina su6to mnogo se biah zapalil za motoretka,a nikoga ne biah karal motor,samo skuter.Re6ih se i si vzeh HONDA NSR125 .Verno malko purpori (vse pak e dvutaktov) ama e golqmo kef4e.A i za mene li4no karaneto na motor e mn po-lesno ot skuter.Motora si e balansiran i si teji i t.n. i kato mu dade6 gas toi si vurvi na pred,a skutera e edin takuv nestabilen...Samo vnimavai ako ne si sviknal sys spiraneto.Specialno dvutaktovite razvivat stra6ni oboroti i za nula vreme si vdignal 100,koeto s motor,hi4 ne e malko.I v nikakyv slu4ai NE SI VZIMAI MOTOR BEZ REGISTRACIA!Da e s nekvi mitni4eski deklaracii i t.n. SHTE TE SKUSAT OT GLOBI I SHE SE VIDISH V EBATI PRIKLU4ENIETO DOKATO GO REGISTRIRA6 :))))Nadiavam se da sym bil polezen :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...