Guest 1net #1 Публикувано 10 Ноември, 2004 От вече няколко месеца се чудя дали да не си взема някое малко ендуро, хем заради кефа, хем в по-топло време да си пърпоря наляво-надясно обаче имам няколко въпроса, на които немога да си отговоря.....Малко факти - моторът ще е нещо много евтино.... XL/XR 125/250cc, задължително ЕНДУРО, дърто та да не ме е яд като го портоша. Супер време съм избрал за мотор, ама както и да е, та въпросите са:1. това ще ми е първи мотор, карал съм скутер и колело.... и май се пооправям с двуколесните возила, обаче все пак 250 кубика няма ли да са ми много като за първи мотор? за 125 кубика видях че са около 10Nm, което за 100кг машина и 56кг диване отгоре ми звучи достатъчно бързо и пъргаво.2. как им е разхода? Той трябва да е смешен, но все пак....3. Потдръжката също предполагам е сравнително евтина, но ще се радвам някой да сподели в какво обикновено се състой тя.4. нещо по-спецялно да гледам като избирам и какви мислите че са нормалните цени. Огледах мобиле-то, но все още незнам дали си струва да дам 1000-1300 за 125кубиков мотор 85-та година? И вобще какво състояние трябва да се очаква от такава машина на 20 години?Мерси предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest beast #2 Отговорено 10 Ноември, 2004 (Редактирано) Значи първо ако си земеш 125 или 250 след първата седмица съм 100% сигурен 4е ще искаш по голям .За това като за нчинаещ си земи 400 кобика.Първо няма нищо общо с карането на колело и на скутер4ета.Първата грешка която мозе да напраиш е при намаляне жместо спирачка да дадеш газ и си паднал друго при завоите накланясх мотора и даваш газ задълзително и се осеща мотора че заспива направо.За подразката секи сезон ще т се налози да си зимаш акомулатор щото заминават и повечето други работи е както при колата.Но неправи грешка да си земеш толква малък мотор 125 или 250.Успех и на някои сабор мозе да се видим Но този който не се е качил на мотор той не е падал Редактирано 10 Ноември, 2004 от beast Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Mind_Control #3 Отговорено 10 Ноември, 2004 А що да не си взима 250 кубика? мисля, че за начинаещ е перфектно а следващия сезон ще си вземеш по мощен. А може пък да не ти хареса Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest 1net #4 Отговорено 10 Ноември, 2004 Мерси за идеите, с ако/като си взема задължително ще го видите на сбиркитеА за падането.... е то е ясно по "4" прочетох например че трябвало да се гледа да на изпушва при студено палене..... има ли нещо такова? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Rebel #5 Отговорено 10 Ноември, 2004 1. Марката вече е ясна 2. Съгласен съм с колегата beast - за един сезон 250сс омалява ( сега пак търся по-мощен дзвер ). 3. Разхода зависи много от състоянието (моя - 4Т / 15к.с. чопър харчеше 2.8 - 3.0/100). 4. Възрастта не е порок Купих 16 годишна машина през март 2003 на 38000км от счетоводител, който не знаеше как се сменя маслото и дали има въздушен филтър за 1900лв, смених масло, свещи, акумулатор, крушка на стопа и до сега върви без да е пипано НИЩО... с една дума - ХОНДА! 4. Ето един форум, който ще ти е 100% от полза. Можеш да постнеш какво търсиш - хората са много отзивчиви (абе МОТОРДЖИИ с една дума ) :http://forums.zonebg.com/5. Има един човек, който е "Омбрето" на моторджиите, има сервиз и магазин в Горна баня и е луд фен на Мото-Хондите . Казва се Кики, а на сайта му има и снимки на "коне за продан" :http://motobox2002.hit.bg/ - на каквото и да се спреш - консултирай се с него (тел. му е там някъде)УСПЕХ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest The Power of RR #6 Отговорено 11 Ноември, 2004 за 1net.... Времето което си избрал е перфекно за мотор, в смисал сега цените са най-ниски ,Плюс това сега е времето в което се продават най много мотори.Относно кубатурата, 125-250 кубика в никав случай няма да са ти много , ендуро до към 400 кубика може да си земеш спокойно , е първите дни ще е тегаво.. но после ще ти е екстра.Ако си вземеш 125 кубика ще ти писне бързичко.Това че си карал скутер и колело нети помага особено.Тук нещата стават много сериозни. Скороста е доста по висока трябва да си опичаш акъла.Постояно ти искачат таксита маршрутки състезатели на пътя ако неси опитен и мотора ако нети е изправен ще те боли много.Колкото до състоянието може да е и в много добро може и да е в ожасно нали знаеш зависи си от предишните собственици. Като го постегнеш ако го подържаш няма да ти прави проблеми ама ако само си го караш ще патиш много, това не е майтап работа.Аз от ендурата изобщо несе интересувам нито съм се интересувал затова не знам и цените но мога да ти кажа че за около 1200-1300 лв може даа земеш много добра Gilera Sp 125 над 92ра година и направо ще ти скъса рацете ! разхода на ендуротата предполагам е по-нисак все пак несе пържат до 14000 оборота ае реши си огледай и кажи кво те кефи .. ако се по оправи времетп ще те повозя на НСР-а да видиш кво е пистарката имаш чуството че си на мотор над 600 кубика .. просто в ниските километри до към 120 се реже страшно много ! чао и успех ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest 1net #7 Отговорено 11 Ноември, 2004 Много мерси на всички за ентусиазма с който ми отговориха.РР, как само ще се возя бе, то това не е интересно..... тряа си изцапа човек малко ръцете зада си заобича истински машинките! пък и ме влече ето и един плюс на зимата - ще мога да го огледам и стегна добре преди да го подкарам истински.продължавам да дерзая да се уча, а на тема карането...... е няма таков а животно дето да го карат стотици хиляди хора и аз да немога. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest 1net #8 Отговорено 11 Ноември, 2004 Току що се сетих за още нещо...Абе как стои въпроса с регистрацията на мотор без мигачи например?Гледам че доста от предлаганите ендурота или са без мигачи или без фар...... добре май някои фабрично нямат ама това законно ли е до се кара по пътищата? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Martin #9 Отговорено 16 Ноември, 2004 Без фар и без мигачи са кросовите машини.Ендурата си имат фар, мигачи и стоп.Без работещи светлини не можеш да регистрираш мотора или да минеш преглед. Пък и не ти препоръчвам да го караш без светлини. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest 1net #10 Отговорено 16 Ноември, 2004 много мерси,нямам намерение да се мотам по улиците без светлини, просто видях няколко такива обяви и си правя сметката дали ще трябват допълнителни разходи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest HONDA-CRX #11 Отговорено 4 Декември, 2004 Bratle as sega vijdam temata.Vij,az minalata godina su6to mnogo se biah zapalil za motoretka,a nikoga ne biah karal motor,samo skuter.Re6ih se i si vzeh HONDA NSR125 .Verno malko purpori (vse pak e dvutaktov) ama e golqmo kef4e.A i za mene li4no karaneto na motor e mn po-lesno ot skuter.Motora si e balansiran i si teji i t.n. i kato mu dade6 gas toi si vurvi na pred,a skutera e edin takuv nestabilen...Samo vnimavai ako ne si sviknal sys spiraneto.Specialno dvutaktovite razvivat stra6ni oboroti i za nula vreme si vdignal 100,koeto s motor,hi4 ne e malko.I v nikakyv slu4ai NE SI VZIMAI MOTOR BEZ REGISTRACIA!Da e s nekvi mitni4eski deklaracii i t.n. SHTE TE SKUSAT OT GLOBI I SHE SE VIDISH V EBATI PRIKLU4ENIETO DOKATO GO REGISTRIRA6 )))Nadiavam se da sym bil polezen Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове