Jump to content
Guest del_sol_fen

Za Dvigateliat Mi...

Recommended Posts

Guest del_sol_fen

Така, за тези които не знаят, преди две години и половина си купих 1993 Honda del Sol Si или поне по документи ;) та след около 3 месеца се оказа че имам блок от 1.5Л D15B7 (или поне така предположихме), а се оказа че останалото, главно главата ми е от 1.6Л D16Z , това всичко когато правилният двигател който би-трябвало да бъде в колата е 1.6Л D16Z. И на 1/4 миля искарах около 17 сек. което не е много добре.(на 1.6л и дават 16.2сек на 1/4 миля). Та, две години се чудя и мая какъв двигател имам и колко коня ме дърпат. Та преди няколко дена, влязох в един форум на дел сол в моят щат Илинойс и там намерих моят отговор. Оказва се че имам японската версия на този дел сол която има 1.5L SOHC VTEC i e okolo 130bhp. Това се доказа по номера на главата ми който е PO8-2 a би трябвало да е P28 za D16Z. И най-важното нещо което разбрахме беше че имам грешният ЕCU (engine control unit). ;):) та най-доброто обяснение е че заради грешните данни които компютърът дава към двигателя - бензин, калпаните, и най-вече VTEC-a не работи както трябва. Така, това е инфо-то а сега искам да ви помоля да ми помогнете с инфо за този двигател като например каде почва червената линия, и други.и също ако можете да намерите Maps za ECU-to на японският двг. Тук ми предложиха да ми го пре-настроят този компютър които имам в момента, за много малко пари и се чудя дали е много трудно. вие какво мислите??мерси предварително ;):) del_sol_fen

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Наистина много странна работа, много вероятно да е имало един двигател и някой собственик преди теб да е монтирал глава от друг. Но ако е така, след това трябва да се направят още куп настройки, които при теб явно не са направени! Определено е добре да се обърнеш към някой майстор дето се занимава само с Хонди, можем от клуба да ти бъдем полезни единствено със съвети за сега, защото до колкото разбрах по думите ти, май не си в БГ, а в САЩ?Иначе ако се убедиш, че автомобилът ти е с различна глава от оригиналната ти пиши. Ще се опитам да намеря информация какво трябва да се настои след това и да се доискусури. Тук в клуба междо другото има и доста по-компетентни от мен по въпроса :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

Начи блока ти е 1,5 а главата е от едновалов втек? Така ли да разбрам?Начи свали ЕЦУ-то на него има една лепенка. Какво пише там? П.С. Какво пише и на блока? Дай и пик на входящия колектор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest del_sol_fen

ей тва са снимките които направих. между другото този дето ще ми оправя ЕЦУ-то много ги разбира така че мисля че работата ще е Ок . но все пак никога не се знае и съветите никога не са твърде много :)eto gi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Не мога да разбера какво общо имат снимките на някаква статия за Ауди RS6 с твоят случй за който искаш съвет? ;):):)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest del_sol_fen

извинявам се :) вече трябва да са там снимките. сървъра ми прави нещо проблеми. както и да е. вече трябва да се виждат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest darcosi

Двигателя ти е VTEC 125hp ECU P28 е за едновалов VTEC на никой друг двигател не го слагате аз ползвам ECU от DelSol P28 D16z6 на B16а2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest del_sol_fen

там е работата че блокът ми е D15B7 и главата ми е Р08-2 . :)а ти мислиш ли че искарваш 160к.с със това ECU?? аз обределено не мисля, освен ако не си го "чипвал". както и да е, работата че по моят двигател няма нищо от 1.6Л двг.-то от което ми е ЕСU-то, освен купето в което стои.абе странна работа :):)

Редактирано от del_sol_fen

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net
:) виж списъка със хората които бяха на дино тест :) дали незнае колко коня изкарва :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest del_sol_fen

явно не съм прав тогава ;):):) btw, каде мога да го намеря тоя списък? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

del_sol_fen кво ти излезе накрая ЕЦУ-то?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest del_sol_fen

ами то е P28 а трябва да бъде P08 защото и главата ми е P08-2 този дето иска да ми го пре-настройва за да е това което трябва да е ( с цел да не го сменям) е помагал да се design-ват някой от диаграмите не ей този сайт и каза че има супер уреди. абе за тази цена просто си струва да опитам, плюс това ако не ми хареса трябва само една жица да срежа и колата ще е пак както си е сега. :)mislia che e goden choveka :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest bobi_honda

как си del_sol_fen.как е времето там.виждам 4е и ти имаш проблеми.саита е много готин.благодаря много :dry: .немога да изляза от него.хаиде успех дано вси4ко се управи при теб.пишете нешто на имеила.всашност позна ли ме???аз сам бобито от стара загора-зеления дел сол.ще се 4уваме тук...успех. :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...