Jump to content
Guest CryoGen

Губи мощност

Recommended Posts

Guest CryoGen

и аз си въобразявах вчера абсолютно същите неща :blink:но мисля че просто целия корпус на колата се награвя до неузнаваемост и всички метални части леко се надуват и започват да се притискат по сириозно ... дори скоростния лост почна да влиза все едно вчера е излязла от завода ... мисля че при тези жеги е нормално

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest MonsterOOD

Стига де не би трябвало да е нормално това. Аз имам същич проблем и немога да го реша. Замислям се да сложа един интеркулер за да видя какво ще стане. Доста ще е тъпо да ти губи колата мощност когато навънка е топло :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тука стана интересно. Не се бях замислял за накладки и как им действа топлината :blink: Има доста голяма логика!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги никой не ги е мислил тези коли за подобни външни температурии това със спирачното самонатискане ... не го вярвам :blink:все пак течноста разпределя налягането в цялата система ... и когато имаш излишък се връща в казанчетои + това, всеки карал малко по "агресивно" и нагрявал повече накладките си, знае че те си губят свойствата да спират при по сериозно напичане ...

Редактирано от CryoGen

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги никой не ги е мислил тези коли за подобни външни температурии това със спирачното самонатискане ... не го вярвам :)все пак течноста разпределя налягането в цялата система ... и когато имаш излишък се връща в казанчето

То колега така ама нали са почти до диска самите накладки. Той при жегата също се разширява малко и накладките леко се докосжат, това отпред а за отзаде да не говориме. Аз съм забелязал че ръчната ми лови когато е топло на 2-ру зъб а ако е студено на 3-4 зъб :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги никой не ги е мислил тези коли за подобни външни температурии това със спирачното самонатискане ... не го вярвам ;)все пак течноста разпределя налягането в цялата система ... и когато имаш излишък се връща в казанчето

То колега така ама нали са почти до диска самите накладки. Той при жегата също се разширява малко и накладките леко се докосжат, това отпред а за отзаде да не говориме. Аз съм забелязал че ръчната ми лови когато е топло на 2-ру зъб а ако е студено на 3-4 зъб :blink:
колега ... накладките ти ПОСТОЯННО докосват дисковете ... няма значение температурата, няма оптични сензори който да ти дъжат накладките на 1 мм от дисковете примерно... когато е горещо, да приемем че започват да натискат дисковете малко повече, още при първото натискане и отпускане на педала на спирачката и те застават в нормална позиция в каквато ги караш всеки ден.по тази логика колега, защо си мислиш че само накладките и дисковете са единствените неща който могат да ти спрат колата ? пробвай да запалиш прегрят двигател, мисля че ще ти е малко трудно ... :) просто всичко вътре се разширява и оплътнява по лагерите ... скоростната кутия също си уплътнява луфтовете с покачване на температурата ... уплътнени луфтове => по-голямо триене => по-голямо съпротивление за преодоляване от двигателя ....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега прав си спор няма, но за мене не е нормално да ти затяга до такава степен да ти затегне мотора че да ти пада мощостта на колата. Представи си ситуацията да е такава жега постоянно тогава какво караме с един мотор 20 000 км и после основен ремонт!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

еми колега :blink: ситуацията е че тези машини са изчислявани да работят в някакви температурни граници на околния въздух за да могат да отделят топлината която генерират ...пък и не разбрах за какво губене на мощност става на въпрос, дали колата като и се сложи 4-та и направо спира, или просто не всеки път върти гуми на сфетофарите ?при мен също се губи мощност, но само в жегите, предполагам добринася и не топлия, ами направо горещия въздух, макар че всеки инженер ще ти каже че горивната смес се смесва по добре при наличието на горещ въздух, за това старите карбураторни двигателчета теглят въздух точно над испускателните колектори ... за това и колите който излизат от завода не са с cold air intake системи ;)както и да еаз си мисля че е нормално да няма мощност в жегите , приемам и че накладките може да ни ебават нещо и т.н :)просто не съм карал кола която при +40 да и е комфортно :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами не мисля че е от накладките,а датчика за температура на таблото показва нормално, стрелката е наполовина. Интересно е че и звука на мотора се променя малко. Като натиснеш газта, дигането на оборотите е някак си по лениво и насила все едно. Ако я изгася и пак я запаля не се оправя. Трябва да я оставя поне 2 часа да истине и тогава няма проблеми. Все си мисля че може да е катализатор-а, той принципно работи на висока темп., възможно ли е като загрее повече ако е стар и запушен може да спира притока на газове. Но пък едва ли температурата на изгорелите газове варира в зависимост от външната темп.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами не мисля че е от накладките,а датчика за температура на таблото показва нормално, стрелката е наполовина. Интересно е че и звука на мотора се променя малко. Като натиснеш газта, дигането на оборотите е някак си по лениво и насила все едно. Ако я изгася и пак я запаля не се оправя. Трябва да я оставя поне 2 часа да истине и тогава няма проблеми. Все си мисля че може да е катализатор-а, той принципно работи на висока темп., възможно ли е като загрее повече ако е стар и запушен може да спира притока на газове. Но пък едва ли температурата на изгорелите газове варира в зависимост от външната темп.

сложи тръба вместо катализатора ако мислиш че е от него, ако се оправи така, пиши незабавно :blink:лично ще си избуша катализатора пред блока :)и си мисля че температурата на изгорелите газове варира спрямо външната температура да :) съмнявам се и колата да ти е правила проблеми докато температурите бяха 20 градуса на въздуха нали ?:)пък и 20 градуса в + на катализатора не мисля че са му фатални като се замислиш за реалната температура на газовете които минават през него ;)макар че съм виждал стопен катализатор ... и то на хонда акорд, но това оказва влиание и при студен двигател, не само при горещ ;) Редактирано от CryoGen

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...