GeFi's Garage 280 #1 Публикувано 24 Август, 2007 Здравейте , първо да отбележа че сам очарован от форума ви и смятам да участвам активно в него със каквото мога. Сега на темата от скоро имам Civic 1.4 iS (90 Hp) колата е в перфектно състояние гък не мога да и кажа .... НО искам да и дигна конете малко ..малкоооо ... поне към 120 да станат ... прочетах темите за филтри за колектори и останалите неща които сте изписали , но тай като видях че доста пъти пишете "първо се пита" реших да ви запитам за савети и предложения какво да и направя. Благодаря ви предварително ..... с нетарпение очаквам отговорите ви . П.С по късно ще постна снимки на двигателя и на всичко под капака Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Greenwater 0 #2 Отговорено 24 Август, 2007 Знам , и точно поради тази причина питам вас вещите в тия сфери... + това и вие не пишете току-така и смятам че ще ми помогнете .... Колата е 99година декември месец ако има значение ... Пари имам сякаш някви но дори и да ми седне на повече ще се лишавам от каквото трябва само и само да стане количката я дай една снимка на двигателя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GeFi's Garage 280 #3 Отговорено 24 Август, 2007 Ето снимка на двигателя стара е единственото което сега е различно е че съм сложил 1 филтър и сам махнал тая траба дългата това е очаквам предложенията ви .... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Greenwater 0 #4 Отговорено 24 Август, 2007 Значи трябва да смениш всмукателния и изпускателния колектори ,питай RUST.Той много ги разбира тез неща след което хубав айр интейк след което качествени кабели за свещи и свещи иридиумни или NJK или DENSO ,после генерация махаш ако имаш катализатора и слагаш едно или 2 резонаторни гърнета и едно проходно накрая и тръби поне фи50мм. После може и глава да смениш с витекова ама за туй трябва да се изкаже 1 net дали става на твоя двигател.абе според мен мани тия глупости и ако найстина имаш пари то си купи един двигател да речем d16z6 или d16a8,a9 .Иначе само ще набиваш пари в умрел кон . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GeFi's Garage 280 #5 Отговорено 24 Август, 2007 Ми мерси за отговора .. др нема да си зема тая си я харесвам пък и си нямаш на представа колко добре варви даже някои хора се чудят как е само 90 кончета..... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Greenwater 0 #6 Отговорено 24 Август, 2007 Ми мерси за отговора .. др нема да си зема тая си я харесвам пък и си нямаш на представа колко добре варви даже някои хора се чудят как е само 90 кончета.....ми те колега всички хонди вървят,ако не си забелязъл казвам ти пак смени си мотора . по ефтино ще ти излезне . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GeFi's Garage 280 #7 Отговорено 24 Август, 2007 Добре да предположим че го сменя , нали после и новия мотор ще си иска неговите нещица и там пари ще идат .... + това и него сигурно ще искам да модна Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
UniCorn 13 #8 Отговорено 24 Август, 2007 Привет Ако поназнайваш английски прегледай този сайт http://www.dodo-upgrades.nl/Има доста инфо за ъпгрейда на D14 и мисля, че ще намериш отговор на повечето си въпроси Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Rust #9 Отговорено 25 Август, 2007 Ако си фен да си човъркаш колата и това би ти доставило удоволствие - колегата UniCorn даде един хубав сайт с полезна информация какво можеш да направиш . Ако единствената ти цел е повече мощност и нямаш за идея да вложиш труд и усилия да направиш всичко качествено и с любов - тогава по-лесния и по-евтин вариянт е да продадеш тази кола и да си купиш такава с по-мощен мотор .Помисли кое повече ти допада като идея ... ако е 1вото - питай и ще се намерят достатъчно хора, които да помогнем с каквото ни е по силите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GeFi's Garage 280 #10 Отговорено 25 Август, 2007 (Редактирано) Мерси ... сега ще разгледам сайта които ми дадохте ... Точно поради причината че искам аз да си я напрая не искам да сменям двигателя а да го модна до краен предел.... Знам че ще има кои да помогне за това и запитах ... П.С. Значи попрочетох из сайта които ми предоставихте и останах доста очарован ... Смятам до седмица две да започна с промените но нямам и на понятие от каде да си набавям частите ...? ?? ? ? ? ? Редактирано 25 Август, 2007 от GeFi Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Rust #11 Отговорено 25 Август, 2007 (Редактирано) Ами аз всмукателния колектор го взех от сащ . Общо взето почти всичко можеш оттам да си намериш. Другия вариант е от обява ако някой тук продава .... ама може да се наложи да си почакаш Иначе досега на няколко пъти са изпадали в-тек глави , които стават за твоя мотор , както и други шукарийки. Абе стигнеш ли до обд1 вече имаш избор в-тек ли ще е или турбо ..... или и 2те . Но до там освен доста мерак и време ще ти трябват и около 1000 левчета . Пък по-напред .... още Редактирано 25 Август, 2007 от Rust Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
r2d2 6 #12 Отговорено 25 Август, 2007 Най-лесния и евтин на4ин е 1,6 двигател. Пък и после ще имаш добра платформа за развитие ако искаш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
edikoisi 165 #13 Отговорено 25 Август, 2007 смяната на двигателя е разумна за да тругнеш от конете до които иначе трудно ще стинеш Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GeFi's Garage 280 #14 Отговорено 28 Август, 2007 Пак казвам , не искам да сменям двигателя с тоя ще остана ... Rust как ги порачваш от САЩ ? По каталог нещо или в интернет .. Пък относно 1000-дата лева .. кат прочетох че ще е някаде толкова ми олекна аз си мислех че ще ми стапе на 3-4 .... Така че сам подготвен Вярно е че ако сменя двигателя ще почна от конете които в момента искам но аз искам само до там и няма смисал да сменя двигателя и после да го модвам още .... Ще направя всичко по този двигател Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Greenwater 0 #15 Отговорено 28 Август, 2007 Пак казвам , не искам да сменям двигателя с тоя ще остана ... Rust как ги порачваш от САЩ ? По каталог нещо или в интернет .. Пък относно 1000-дата лева .. кат прочетох че ще е някаде толкова ми олекна аз си мислех че ще ми стапе на 3-4 .... Така че сам подготвен Вярно е че ако сменя двигателя ще почна от конете които в момента искам но аз искам само до там и няма смисал да сменя двигателя и после да го модвам още .... Ще направя всичко по този двигателБАТЕ,КОНЕТЕ НИКОГА НЕ СТИГАТ !а да минеш само с 1000лв. само може да си мечтаеш Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hondю 41 #16 Отговорено 28 Август, 2007 Колегата Greenwater е прав .Конете никога не стигат. И въпреки, че повечето от нас са правили какви ли не интервенции по двигателите си накрая пак гледат към Б16А2 примерно. А тези които имат такъв мотор под капака пък почват да мислят за турбота и други подобрения. Така че ако си мислиш че 20-30 коня ще ти задоволят мерака се лъжеш. И за 1000-та лева - докато се усмихнеш и заминават, а проекта още е доникъде. Казвам ти го от личен опит, а и много колеги ще го потвърдят.По-добре си карай сток колата, защото си съхранява цената по-дълго във времето, а ако искаш бегачка си вземи някой CRX или сивик хеч с големия в-тек. Има и турбинирани читаво които се продават тук във форума.Не искам да те отказвам, но наистина базата от която тръгваш е скромна .Желая ти успех колега ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Greenwater 0 #17 Отговорено 28 Август, 2007 това ,че ти били стигали тези коне е като да ми кажеш ,че нищо не разбираш от компютри и е по добре да си вземеш някой ефтин да се научиш и след една седмица го псуваш и викаш "МНОГО Е БАВЕН " Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rust 5 #18 Отговорено 28 Август, 2007 Четете по-внимателно бре ей ....1000лв до обд1 съм написал ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Greenwater 0 #19 Отговорено 28 Август, 2007 Четете по-внимателно бре ей ....1000лв до обд1 съм написал !напълно добре съм прочел ,ама явно пича дето ще прави ъпгрейта не ти е разбрал . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
REDPOWER 4 #20 Отговорено 29 Август, 2007 Четете по-внимателно бре ей !!! ....1000лв до обд1 съм написал !напълно добре съм прочел ,ама явно пича дето ще прави ъпгрейта не ти е разбрал . Айде и аз да кажа.Цени:Глава-400-450лвЕцу-150-250Делко-100-150Смукателен колектор-150-250Изпускателен 200-250Преходник към ОБД1-130Гарнитури-150Ремък и ролка с работа-200Работа и настройки-200И какво се получава в тоя случай м/у 1600-2000 лв.за да я докарате д14-та до 130-135 к.с.Дори и да си продаде пича колата и да добави тези пари пак неможе да си вземе б16-ка,така че да запретва ракави и да почва.Скоро ще мога да кажа колко точно ще ми излезе тази интервенция и ще споделям опит с всеки който реши да тръгва по тоя път. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GeFi's Garage 280 #21 Отговорено 31 Август, 2007 Rust много добре го разбрах .... 1000лв до ОБД1 тва ми е ясно ама както написах ми олекна защото си мислех че само до там ще ми стапе 3.... И за секунда не съм си помислял че ще мина с 1000лв в момента съм приготвил към 3500 до кадето стигнат до там..... Пак казвам че не ми се иска да сменям двигателя или колата ... к'вото може да се направи по тоя двигател ще го направя и колкото вари толкоз .... Не че не искам кола 1023910240 коня ама тая кола иска пари подражка и тинтириминтири ... Само Rust не ми отговори как си набавя частите от САЩ.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rust 5 #22 Отговорено 1 Септември, 2007 Човече с тия 3500 отиваш на турбо . 1000лв не ти мърдат за обд1 , то си трябва. Но с 2500 можеш да спретнеш турбинка на малко налягане . Ефекта ще е по-добър от алтернативата, която обсъждахме . Виждал съм такъв сетъп да дава 15.1 на 400м . Имаше някъде клипче в youtube. Четох и за някакъв друг пич , който на тоя мотор сложил няква дребна турбинка и беше много щастлив . Казваше ,че влизал в бууст още след 2000 оборота , т.е. колата си е била много приятна за каране :)A от ибей има различни варианти за поръчване . Има колеги от форума които срещу комисионна ти доставят нещата /най-сигурен метод/ , а може и да си регистрираш кредитна карта в paypal и да поръчваш така , но е по-рисково. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GeFi's Garage 280 #23 Отговорено 4 Септември, 2007 Мерси за отговора RUST , само ако може и да разбера кой са тези съфорумци които могат да ми доставят части с/у комисионна И да се почва щуротията Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове