Jump to content
Guest zmeq

Кой от двата дросела да сложа

Recommended Posts

Guest zmeq

та искам да си сменя фабричния дросел с друг и ми предлагат 2 модела 58мм и 60мм,кой според вас е по добре да сложа и защо :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ripper

Все тая кой ще сложиш ! Разлика няма да има :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-големия. Не е за изпускане! :ph34r:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest CryoGen

колегите ти го казаха :blink:разлика няма да усетиш :) слагай голямото жЕлЕзо и не го мисли

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен, по-големия е по-добре. Колкото повече въздух пропускаш към двигателя, толкова по-добре. Щом става въпрос само за дросела няма да имаш проблеми с увеличения обем. Виж ако ставаше въпрос за интейка, тогава нещата щяха да седят друго яче. Има значение вече и каква тръба ще вържеш към него. Дължината и обема са решаващи. Ако тръбата е с голям диаметър, скоростта на движение на въздуха е ниска, а съпротивлението от триенето му във вътрешнените стени по-голямо. Налягането също се увеличва с намаляването на скоростта на въздуха. При малък диаметър тръба, скоростта е на движение на въздуха по-голяма, а налягането по-малко. От там и по-ниското съпротивление. Та няй-добре за този обем да сложиш по-малка и дълга тръба. Така загубите ще са по-малки, и ефекта от големия дросел по-голям. Има силиконови колена, така че няма да имаш проблеми при прехода между двата размера. Това е принципно. При разлика от 2мм както каза колегата, нищо няма усетиш.П.П.Пиша всички тея глупости, понеже ми стана интересно каква тръба си избрал, тъй като размера има значение. :blink:

Тигре пове4ето истински фирми които правят инейци залагат на размер от 70мм нагоре,според твоята теория са в гре6ка.Аз примерно в4ера боцнах Intake с вътре6ен размер на тръбата 73мм.Змей 6том има6 избор сложи по големия дросел,ама си го по4исти и полирай,ако ти се занимава си по4исти и смукатела 4е сигурно е мармалад от картерните пари :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

защо ли глупави фирми кати скунк2 ги правят дроселите през 2 мм можеще да направят само на 70мм и готово.......и как 60мм стигат на 2.2вти ???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Dragi4 теорията на колегата си е много правилна, проблема е на какви обороти ще се кара двигателяако с тръгването го вкарва в лютеницата и така цял ден-> да слага колкото може по големо Фи

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

защо ли глупави фирми кати скунк2 ги правят дроселите през 2 мм можеще да направят само на 70мм и готово.......и как 60мм стигат на 2.2вти ???

За интейк на 70+ ми бе6е мисълта не за дросел на 70 :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest zmeq

ами аз сега съм с интейк самоделка демек от ПВЦ тръба,ама и аз си мислех за по големия дросел,и явно ще си правя нов интейк с поголяма тръба сега е на ф73,ще видим като го сложа какво ще стане :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не си пипал главата и ин-тейк 100 да сложиш, пак ще е сьщото, ефект няма да има.Вьпроса е как да се вкара повече смес в цилиндрите, за да се увеличи пауьра на мотора.

Редактирано от stonez

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пове4ето истински фирми които правят инейци залагат на размер от 70мм нагоре

Предполагам там нещата стоят по-друг начин. Подобни части се продават предимно за разни шевита V8 или двигатели поне 2 литра. За 1.5/1.6 не е много рентабилно. От това се обуславя и пазара. Та кой би си сложил интейк от 300 долара на горе, на корсата примерно. За нашите бързооборотни малолитражки големите компании не мислят за съжаление. Редактирано от Antony

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...