Jump to content
Guest V-tec

Системи за Контрол Налягането в Гумите (tpms)

Recommended Posts

Guest V-tec

Здравей, да предложа за по голяма яснота към продукта да приложиш снимки, сайт :bounce:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Mushmorochko

Ами V-tec ако поставя снимки и сайт ще стане рекламна обява а това е информативна обява с цел да се запознаят хората със системата. Надявам се скоро да пусна и обява в Продава.Поздрави :bounce:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Запознахме се вече.Казвай цената.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хмммм до продавача, как ще коментираш следния пасаж:

The TPM system has to be installed and tested in the plant environment. The process is generally as follows. The TPM sensors are attached to the wheel during the Wheel and Tire assembly process. The wheels are then attached to the vehicle. This is the first point at which the TPMS can be clearly associated with the vehicle. In the case of battery powered RF systems, it is on this final car assembly line that RF antennas are used to extract the unique IDs of the TPMS. These IDs and their associated wheel position on the car are downloaded to the vehicle Engine Management Unit. This enables warnings to be associated with wheel position.Similarly the car dealer needs to have portable tools available to extract the wheel sensor ID and in the case of battery powered TPM systems, reprogram the car's ECU as would be required for wheel sensor module replacement when a battery fails. Service to the vehicle tires may also result in required replacement of a TPM due to valve core corrosion, broken band or other issue.When a TPM is replaced it is important to understand your vehicle. Every manufacturer has a different method with which to reprogram the vehicle. Some vehicles simply reprogram themselves while you drive. Others require a method with which to performe this service, such as turning the key and stomping a peddle or using the key-fob to trigger a re-learn mode. Not all vehicles may be placed into a re-learn mode, some require an extra interface to the vehicles OBDII/CAN-BUS to speak with the vehicle ECU, BCM or other device. Vehicles requireing this interface force you to return to your dealership for a simple tire rotation.

Вашата система с индиректно замерване ли е? Лицензирани ли сте за тази работа, откъде сте се научили да инсталирате тези системи? Пренастройките на ECU-то не са ли проблемни? Какво става като трябва да смениш гума/гумите?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей Ironstone,“Вашата система с индиректно замерване ли е?”НЕ! Системите, които ние предлагаме са с директно замерване! Системи от Трето поколение.„Лицензирани ли сте за тази работа, откъде сте се научили да инсталирате тези системи?”Системи, които представляват електронни устройства трябва да отговарят на Part 15 of the FCC Rules! Устройствата, които ние предлагаме изпълняват както Part 15 of the FCC Rules, така и Канадския стандарт за електронни устройства, както и European Electromagnetic compatibility regulations. Монтажа на някои от системи е DIY (DO IT YOURSELF), а за тези, които изискват монтаж има ръководства.„Пренастройките на ECU-то не са ли проблемни?”Тук въобще не говорим за настройване на ECU-то! Това са независими системи.„Какво става като трябва да смениш гума/гумите?”При всяка от 4-те системи, които предлагаме има особености при смяна на гума/гуми. Ако си заинтересован може да прочетеш Ръководствата за ползване за съответната система.Текста, който си цитирал на английски няма да го коментирам, защото смятам, че не е пряко свързан с това което аз предлагам. Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ли малко инфо като колко струва системата. Ако датчиците са с батерия каква е средната продължителност на живота им? От коя страна на джантата се монтират и колко сигурно се захващат тъй като знаем че нашите пътища не са от най равните....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ли малко инфо като колко струва системата. Ако датчиците са с батерия каква е средната продължителност на живота им? От коя страна на джантата се монтират и колко сигурно се захващат тъй като знаем че нашите пътища не са от най равните....

Можеш да намериш цялата информация тук: www.tpms-bg.com

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...