Jump to content
Guest Demon

Регулатор за налягането на горивото.

Recommended Posts

Guest Demon

Здравейте.Заради проявеният голям интерес от съклубари към регулатора на налягането на горивото, който монтирах и чрез който реших проблемът с богатата горивна смес, реших да пусна този пост. Поради старостта на нашите оригинални регулатори или някаква друга причина. Те не работят на някой автомобили със зададените им заводски параметри и чуствително влият на сместа на автомобила. За съжаление обаче, моят оригинален регулатор (Хондата Сивик - двигател D15B2) не може да се регулира и да се променят параметрите му. Той е капсулован и каквото реши такова налягане пуска. Поради тази причина аз го смених с нов регулатор на Вебер, който реши всички проблеми, защото позволява да се влияе на сместта. Оказа се, че за да работи както трябва автомобилът, трябва налягането на горивото да е 1.8 бара. Такова и го направихме с Вебер регулатора. А оригиналният ми регулатор го беше пуснал на 3.4 бара. Сами можете да си представите за каква разлика говорим? Следователно сместа ми беше много богата и изгарянето в цилиндрите некачествено. Монтажът на новия регулатор е дребна работа и всеки може сам да се справи предполагам. Но проблемът не е толко в монтажа, колкото до настройката му. Защото се иска много прецизна техника, която да следи качеството на сместа във високи и ниски обороти на автомобилът, както и налягането на горивната смес (колко бара налягане е в момента). Оказа се също, че компютъра в този случай не може да се справи с голямото налягане и богатата горивна смес. С новият регулатор успяхме отново да вкараме автомобилът в рамките на качествената горивна смес в съотношение гориво/въздух и в резултат на което се покачи с още 2 конски сили мощността и малко въртящ момент.Ето и снимки на монтираният регулатор и избушеният стар регулатор, през който горивото минава като през тръбичка:Снимка - 1Снимка - 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest MIYAMOTO

Аве и аз имам нещо такова ама нещо не моя го настроя.Имам си монометър на изхода на горивния филтър и гледам на колко атмосфери ми работи помпата и мога да я регулирам от една скоба.Мноо зле направена но...Та значи на място на обороти ми показва 2 атмосфери като изфорсирам дига до 2.8 казаха ми че било нормално.Незнам как да кача снимка та да ви покажа за какво точно става въпрос. :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ZnipeR

Аве и аз имам нещо такова ама нещо не моя го настроя.Имам си монометър на изхода на горивния филтър и гледам на колко атмосфери ми работи помпата и мога да я регулирам от една скоба.Мноо зле направена но...Та значи на място на обороти ми показва 2 атмосфери като изфорсирам дига до 2.8 казаха ми че било нормално.Незнам как да кача снимка та да ви покажа за какво точно става въпрос. :unsure:

твоита скоба да не е на маркуча сложена и си е стягаш и разхлабваш само и аз така сам правил само че при скапани помпи и постигам нормално налягане на инжекторите

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest MIYAMOTO

Точно такава скоба.Ако разбера как да качвам снимки тук ще ви я покажа.А дали помпата е издухана малко ме съмнява щото ся е намалена(разхлабена) тази скоба и си имам нормалното налягане на помпата 2атмосфери на обороти и стига до 2.8 като форсирам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Та значи на място на обороти ми показва 2 атмосфери като изфорсирам дига до 2.8 казаха ми че било нормално.Незнам как да кача снимка та да ви покажа за какво точно става въпрос. :cool:

Регулатора не се настройва само с монометър!Моят го настройваха и с апаратура следяща горивната смес + монометър. Има всичката необходима техника в сервизът на Ники Златков. Аз там отидох. Не е засължително разбира се да се отиде точно там, а навсякъде където има необходимата техника за това. А относно регулатора, Веберът е много прецизен и може много точно да се нагласи с него налягането. Моето знам, че е на 1.8 бара. Не съм сигурен обаче с вдигане на оборотите до колко стига и как се променя и дали изобщо се променя :unsure: Наистина погледът ми беше вперен в Диното, а не в монометърът на налягането, който го настройваше един от специялистите на Ники Златков. Това което знам със сигурност го казах, че сега съм на 1.8 бара. Сега засичам автомобилът и като изхарча резервоара ше кажа сали ми е дал икономия. Но наистина колата върви много добре сега!Съветвам всеки който си монтира регулатор да не го настройва само с монометър. Да отиде в специялизиран сервиз и да се довери на специялисти по въпроса. Аз от сервизът в който бях по случая съм много доволен от свършената работа. :( П.П. Междо другото ВЕБЕР не е най-добрият варян. Вебер като този на снимката от Добрите и Качествени е най-разумният варянт и е най-подходящ за нормални автомобили като наще. За състезателни машини обаче има много по-добри! Но и цената е много различна, ако моят е 300 кинта нов в магазин да кажем, онзи е към 600-700 лв. По-евтини варянти и по-некачествени от Вебер не са добро решение. Това събрах като информация преди да купя въпросният!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest raldo

Може би и аз имам такъв проблем.Днес в мотоексперт ми провериха колата и казаха че ламбда сондата ми била развалена,ама тоя пич там ми се струва че знаеше колкото мен.Та моя проблем е че при високи обороти ми дими сташно колата и имало неизгаряне на сместа.Ама и при ниски дими.При теб имаше ли такъв проблем преди да смениш регулатораP.S.Къде мога да отида да ми направят качествена диагностика с която наистина да ми се реши проблема и горе долу примерни цени.10x in advance

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest MIYAMOTO

Какъв пушек сив или черен.Черния означава наистина неизгорял бензин,центровка.Сивия обаче е проблемен това е на масалце :D т.е. вложки или сигменти или и двете ама по-вероятно само вложки.За това направи консултация със специалист най-добре :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest raldo

Благодарско, препоръчайте някой сериосен сервиз,че отскоро карам Хонда и не знам къде разбират от хонди. P.S.Чета за Ники Златков-къде му е сервиза в София и колко пари трябва да си приготвя

Редактирано от raldo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

Та моя проблем е че при високи обороти ми дими сташно колата и имало неизгаряне на сместа.Ама и при ниски дими.При теб имаше ли такъв проблем преди да смениш регулатора

доста коли показаха към 10:1 горивовъздушна смес, която е АДСКИ богата и направо не знам как се пали, обаче не пушеха, специално ги гледах. Сигурно имаш проблем с двигателя, гумички най-вероятно.Сервиз Дунев като някакво предложение? Търсиш Иво

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest raldo

То аз без да искам измених темата,ама като сме почнали@ MIYAMOTO не знам какво да рзбирам под вложки@ Magnum гумички-предполагам на клапаните,та откъде да взема хубави и за колко

Редактирано от raldo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Не мисля, че проблемът ти е от ламбда сондата, може и да не функционира, но се съмнявам да се държи така автомобилът от нея. А що се отнася до горенето на масло, ти най-добре си знаеш и трябва да си разбрал дали ти харчи масло колата?Иначе моята беше със страшно богата смес, при Ники Златков ми казаха, че е като за турбо автомобил и въпреки това от ауспуха не излизаше пушек! Случвало ми се е при рязко подаване на газ да заглъхва колата и после да почва да набира, това ми беше от богата смес. Както ми се струваше, че чувам припуквания по генерацията, т.е. неизгорели пари. Със спортно гърне съм и за това май се чуваше. Иначе от както оправихме сместа, всичко си дойде по местата и колата върви със страшна лекота. На диното показа 2 коня повече, но като я карам имам чуството, че е чуствително по-мощна. Като натисна газта веднага поема и двигателя работи много спокойно. При Дунев иначе са добри диагностици, аз лично от скоро пробвах сервизът на Ники Златков и може да се каже, че за диагностики и финни настройки ще ходя там, защото разбират доста, а и имат много прецизна апаратура по въпроса.Освен това в клуба има и човек който се занимава само с Хонди, има сервиз и е доста наясно, става въпрос за Ombre, но не му знам телефонът и той може би ще може да ти помогне. Моля колеги които му го имат да го напишат тук в темата, за да колегата Raldo ако иска да направи връзка. Иначе на Ники Златков на сервизът телефоните са:тел.: 965-3280gsm: 0888-317-744п.п.: Какъв е двигателят и модела, харчи ли ти масло и какъв разход ти дава?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest MIYAMOTO

То аз без да искам измених темата,ама като сме почнали@ MIYAMOTO не знам какво да рзбирам под вложки@ Magnum гумички-предполагам на клапаните,та откъде да взема хубави и за колко

Е точно тия гумички на клапаните се казват вложки.А иначе можеш да чуеш да им викат и Фложки или пък ФлоШки ама въпрос на произнасяне аз си ги знам като вложки.Та вероятно проблема ти е там ама по-добре се посаветвай с компетентен човек.Не съм от София и не познавам майсторите там но като гледам(чета) ОМБРЕ е човека който ти трябва. :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest raldo

Извън темата:Много благодаря на всички които ми дадоха съвети и се занимаха с проблема ми.Та на въпроса.Хонда та ми е Сивик 1.5 16V monoinjection,1991 г.3 врати,двигател D15B2.Сега за проблема:Днес(27.10.)ходих на ново място на диагностика и ми казаха,че изобщо не може дименето да е от Ламбда сондата,както и аз предполагах,а или от ,,вложки'',или от гарнитура на главата(или и от двете :punk: ).Но ми поискаха 150:blink: лева за да ми сменят гарнитурата(само работа).Както се сещате беден студент като мен не може да си позволи такава сума :unsure: Иначе отзад от колата излиза много малко дим когато се движа и то предимно,когато я изрежа.Повече дим излиза,когато изгася колата топла и я запаля след 10-тина минути.Най-интересното е ,че не ми харчи масло,или по-точно харчи сигурнио,но толкова,че не се забелязва.Също так не ми качи разхода,нито ми загрява.Та,откъде да купя вложки(след като окончателно се изясни проблема де)и гарнитура(в София).Имам предвид къде има качествени части.А ще съм ви благодарен ако можетеда ми кажете горе-долу колко струват,защото да знам дали изобщо да се занимавам сега или да чакам заплата. :rolleyes: Благодаря ви преварително колеги

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Като решиш проблемът напиши какво се е оказало. Няколко автомобила на мои приятели, но не са Хонди, съм видял така да изпушват по начина който описваш и така и не се разбра от какво е?Ако ти разбереш пиши, може и в нова тема, мен ме интересува.Още една причина, дали имаш катализатор? Ти имаш със сигурност, но дали си го отстранил или си е още там. Защо не видиш и там какво се случва?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest MIYAMOTO

или от гарнитура на главата

Абсурд да е от гарнитура на главата.Ако ти е издухала гарнитура на главата трябва да ти губи и антифриз а не масло.Виж какво пуши черно или излиза повече като пара.Ако е черно то тва са вложките или сигменти(малко вероятно).Ако излиза повече като пара то тогава вероятно е издухала гарнитура на главата.Няма как да разбереш ако е малко издухана защото антифриза ти го изгаря моментално трябва да следиш нивото му.А друг въпрос е че ако свалиш главата да сменяш вложки то ти трябва и нова гарнитура на глават не е зле и да и се вземе лице(лек шлайф).А относно цената за труд незнам как въвят цените в София но тук във Варна в нашият сервиз за това нещо левчетата са около 80-100.А ти всъщност в кой сервиз ходи???Ходи ли при Омбре???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest raldo

Значи излиза повече като пара,но пък не ми губи антифриз,или поне не си личи.Не съм ходил при Омбре понеже не знам къде му е сервиза.Ако някой може да ми каже ще съм му благодарен.Така досега като слушам съветите ви май ще се окаже,че е вложки и/или гарнитура.Ще се събират пари за ремонт. :rolleyes:

Редактирано от raldo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest raldo

Спешно ми трябва телефона на Омбре или адреса му,защото колата се развали окончателно.Моля някой да ми го изпрати.Благодаря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest raldo

Темата е стара ама бях обещал да пиша какво се оказа.Оказа се гарнитура.Естествено Д-р Омбре я оправи :D .По общи предположения и след внимателно изслушване на ананмнезата,стигнахме до извода,че гарнитура е сменяна в Австрия и не е стегната както трябва ,затова отначало показваше различни болки :worthy:;).Но сега е ЕКСТРА.Остава да се сменят някои дреболии,но сега е наред.До скоро виждане до срещата. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...