Guest oto #1 Публикувано 23 Октомври, 2004 къде биха могли най-професионално да ми махнат катализатора и да ми сложат тръба или "пура" Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Hronos #2 Отговорено 23 Октомври, 2004 Обади ми се и ще ти обясня.25 лв.с пурата.А без пура за 10лв.0898 537233-Тони Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest oto #3 Отговорено 23 Октомври, 2004 Обади ми се и ще ти обясня.25 лв.с пурата.А без пура за 10лв.0898 537233-Тони удобно ли е в понеделник да ти се обадя? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Hronos #4 Отговорено 23 Октомври, 2004 да. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Victor #5 Отговорено 23 Октомври, 2004 Колега, мисля, че достатъчно ясно ти обяснихме, че на D15Z1 катализаторът е на друго място и с друга форма и не може да се сменя с пура, трябва да се избуши. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Hronos #6 Отговорено 23 Октомври, 2004 Значи се сваля и се избушва,щом е на колекторите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest oto #7 Отговорено 23 Октомври, 2004 Колега, мисля, че достатъчно ясно ти обяснихме, че на D15Z1 катализаторът е на друго място и с друга форма и не може да се сменя с пура, трябва да се избуши. колега, много добре знам къде се намира катализатора, но думата"избушване" не съм я 4увал. виж, нея ако може6 да ми я обясниш ще ти бъда благодарен, а пък аз ще ти обясня ниакои други неща, свързани с колите и шофирането, ако има6 желание разбира се. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Ombre #8 Отговорено 24 Октомври, 2004 колега, много добре знам къде се намира катализатора, но думата"избушване" не съм я 4увал. виж, нея ако може6 да ми я обясниш ще ти бъда благодарен, а пък аз ще ти обясня ниакои други неща, свързани с колите и шофирането, ако има6 желание разбира се. ШШШШШШШШШШШШ Споко бе Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest oto #9 Отговорено 24 Октомври, 2004 Сашо, признавам си 4е думата "избушване" не я бях 4увал, но като погледнах в речника видях, че става въпрос за избушване на бъчви, а ние не сме бъчвари, а "хондаджии"....... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest frisko #10 Отговорено 25 Октомври, 2004 аз ще ти обясня ниакои други неща, свързани с колите и шофирането, ако има6 желание разбира се. Може ли да ми разкажеш на мен за шофирането малко че сьм малко индианец в тая област. Мерси предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Mark Antoniy #11 Отговорено 25 Октомври, 2004 (Редактирано) Сервизи и Магазини Редактирано 26 Октомври, 2004 от Mark Antoniy Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest oto #12 Отговорено 25 Октомври, 2004 аз ще ти обясня ниакои други неща, свързани с колите и шофирането, ако има6 желание разбира се.Може ли да ми разкажеш на мен за шофирането малко че сьм малко индианец в тая област. Мерси предварително. Фриско, на теб няма какво да ти обяснявам щом караш всичко, с изкл. влака но Омбре. Но все пак, благодаря за интереса,стига да не е ироничен. Нали знаеш, човек су учи докато е жив. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest frisko #13 Отговорено 26 Октомври, 2004 (Редактирано) Но все пак, благодаря за интереса,стига да не е ироничен. Нали знаеш, човек су учи докато е жив.Ти как мислиш че е?Знаеш ли колко обичам някои да се прави на учител еле па на хора които дори и не познаваСпор няма винаги има кво да се научи,ама едва ли има кво да ми покажеш Между другото с това на аватара ми за последните 4 месеца имам 70000 км градско каране. Редактирано 26 Октомври, 2004 от frisko Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Victor #14 Отговорено 26 Октомври, 2004 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest oto #15 Отговорено 26 Октомври, 2004 Но все пак, благодаря за интереса,стига да не е ироничен. Нали знаеш, човек су учи докато е жив.Ти как мислиш че е?Знаеш ли колко обичам някои да се прави на учител еле па на хора които дори и не познаваСпор няма винаги има кво да се научи,ама едва ли има кво да ми покажеш Между другото с това на аватара ми за последните 4 месеца имам 70000 км градско каране. Фриско ти съвсем се обърка. Темата е за "ауспух", а не кой, колко хил.км. е навъртял.Мисля, че не съм те засегнал с нищо. Просто зададох един въпрос във форума, с надежда 4е някой ще отговори колегиално. Такъв се оказа самоHronos, за което му благодаря.Повече няма да влизам във форума, да дразня теб и такива като теб.Жалкото е само, 4е сме от една патия и тя е "HONDA". Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Victor #16 Отговорено 26 Октомври, 2004 Понеже много обичам когато хората се заяждат за глупости, ето една достатъчно разясняваща картинка, на която се вижда защо катализаторът не може да се сменя с тръба или пура и защо се налага да използваме толкова тясно специализираните и неизвестни за автомобилната общественост бъчварски термини: Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest kizisoft #17 Отговорено 26 Октомври, 2004 Понеже много обичам когато хората се заяждат за глупости, ето една достатъчно разясняваща картинка, на която се вижда защо катализаторът не може да се сменя с тръба или пура и защо се налага да използваме толкова тясно специализираните и неизвестни за автомобилната общественост бъчварски термини: Много офтопик стана, ама понеже тук е картинката, та да попитам откаде може да се намери програмата, която дава тези изгледи на всички части на колата. По специално ме интерисува има ли за много модели хонда в нея или за всеки модел е отделна програмата. На мен ми трябва за Акорд 87.Сори пак за офтопика :D Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Mind_Control #18 Отговорено 4 Ноември, 2004 За всичко свързано с ауспусите има един сервиз, като тръгнеш от Хемус към семинарията от дясно се пада на стръмното. То е едно малко гаражче, ама човека дето работи там е работил в завод за ауспуси и много го разбира нещата. Може да ти махне катализатора. Работи много точно, даже на мен веднъж ми завари гърнето и не ми взе пари щото дупката беше съвсем малка. После карах 3 години без проблеми и най-вероятно още няма проблеми ама си продадох тая кола и не мога да твърдя със сигурност Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Victor #19 Отговорено 29 Декември, 2004 След малко забавяне, най-накрая се справих и аз с толкова проблемния катализатор на D15Z1. Въпросното приспособление се маха повече от елементарно, пръскане на WD40 по болтовете и след малко си се развинтва без никакви проблеми. Корпусът е достатъчно голям, за да може да се пъхне секач в него и да се разбие керамиката с чук, всичко си излиза безпроблемно. Тук е моментът да похваля майстора, препоръчан от Хронос. Човекът е много наясно с нещата, работи много добре и през него гърнетата излизат далеч по-евтини и изобщо всичко е както си трябва. Така че го препоръчвам на всеки, намира се точно срещу Бултрако, от другата страна на Бъкстон, зад тролейната спирка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Ognyan #20 Отговорено 3 Август, 2005 Ще ми дадете ли мега спешно телефон на този майстор? Вчера и днес ми изпопадаха задното гърне и тръбата преди него и трябва да се постегнат. Искам преди работа да звънна и да знам дали ще стане бързо (би трябвало) или да си търся втора кола да ме върне... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове