Jump to content
Guest oto

ауспух

Recommended Posts

Guest oto

къде биха могли най-професионално да ми махнат катализатора и да ми сложат тръба или "пура"

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Hronos

Обади ми се и ще ти обясня.25 лв.с пурата.А без пура за 10лв.0898 537233-Тони

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest oto

Обади ми се и ще ти обясня.25 лв.с пурата.А без пура за 10лв.0898 537233-Тони

удобно ли е в понеделник да ти се обадя?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Victor

Колега, мисля, че достатъчно ясно ти обяснихме, че на D15Z1 катализаторът е на друго място и с друга форма и не може да се сменя с пура, трябва да се избуши. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Hronos

Значи се сваля и се избушва,щом е на колекторите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest oto

Колега, мисля, че достатъчно ясно ти обяснихме, че на D15Z1 катализаторът е на друго място и с друга форма и не може да се сменя с пура, трябва да се избуши. :D

колега, много добре знам къде се намира катализатора, но думата"избушване" не съм я 4увал. виж, нея ако може6 да ми я обясниш ще ти бъда благодарен, а пък аз ще ти обясня ниакои други неща, свързани с колите и шофирането, ако има6 желание разбира се.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Ombre

колега, много добре знам къде се намира катализатора, но думата"избушване" не съм я 4увал. виж, нея ако може6 да ми я обясниш ще ти бъда благодарен, а пък аз ще ти обясня ниакои други неща, свързани с колите и шофирането, ако има6 желание разбира се.

ШШШШШШШШШШШШ :cool: Споко бе :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest oto

Сашо, признавам си 4е думата "избушване" не я бях 4увал, но като погледнах в речника видях, че става въпрос за избушване на бъчви, а ние не сме бъчвари, а "хондаджии".......

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest frisko

аз ще ти обясня ниакои други неща, свързани с колите и шофирането, ако има6 желание разбира се.

Може ли да ми разкажеш на мен за шофирането малко че сьм малко индианец в тая област. Мерси предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Mark Antoniy

Сервизи и Магазини :unsure:

Редактирано от Mark Antoniy

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest oto

аз ще ти обясня ниакои други  неща, свързани с колите и шофирането, ако има6 желание разбира се.

Може ли да ми разкажеш на мен за шофирането малко че сьм малко индианец в тая област. Мерси предварително.
Фриско, на теб няма какво да ти обяснявам щом караш всичко, с изкл. влака но Омбре. Но все пак, благодаря за интереса,стига да не е ироничен. Нали знаеш, човек су учи докато е жив.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest frisko

Но все пак, благодаря за интереса,стига да не е ироничен.  Нали знаеш, човек су учи докато е жив.

Ти как мислиш че е?Знаеш ли колко обичам някои да се прави на учител еле па на хора които дори и не познаваСпор няма винаги има кво да се научи,ама едва ли има кво да ми покажеш :DМежду другото с това на аватара ми за последните 4 месеца имам 70000 км градско каране. Редактирано от frisko

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest oto

Но все пак, благодаря за интереса,стига да не е ироничен.  Нали знаеш, човек су учи докато е жив.

Ти как мислиш че е?Знаеш ли колко обичам някои да се прави на учител еле па на хора които дори и не познаваСпор няма винаги има кво да се научи,ама едва ли има кво да ми покажеш :DМежду другото с това на аватара ми за последните 4 месеца имам 70000 км градско каране.
Фриско ти съвсем се обърка. Темата е за "ауспух", а не кой, колко хил.км. е навъртял.Мисля, че не съм те засегнал с нищо. Просто зададох един въпрос във форума, с надежда 4е някой ще отговори колегиално. Такъв се оказа самоHronos, за което му благодаря.Повече няма да влизам във форума, да дразня теб и такива като теб.Жалкото е само, 4е сме от една патия и тя е "HONDA".

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Victor

Понеже много обичам когато хората се заяждат за глупости, ето една достатъчно разясняваща картинка, на която се вижда защо катализаторът не може да се сменя с тръба или пура и защо се налага да използваме толкова тясно специализираните и неизвестни за автомобилната общественост бъчварски термини:

post-15-1098769501_thumb.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest kizisoft

Понеже много обичам когато хората се заяждат за глупости, ето една достатъчно разясняваща картинка, на която се вижда защо катализаторът не може да се сменя с тръба или пура и защо се налага да използваме толкова тясно специализираните и неизвестни за автомобилната общественост бъчварски термини:

:D Много офтопик стана, ама понеже тук е картинката, та да попитам откаде може да се намери програмата, която дава тези изгледи на всички части на колата. По специално ме интерисува има ли за много модели хонда в нея или за всеки модел е отделна програмата. На мен ми трябва за Акорд 87.Сори пак за офтопика!!!:D :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Mind_Control

За всичко свързано с ауспусите има един сервиз, като тръгнеш от Хемус към семинарията от дясно се пада на стръмното. То е едно малко гаражче, ама човека дето работи там е работил в завод за ауспуси и много го разбира нещата. Може да ти махне катализатора. Работи много точно, даже на мен веднъж ми завари гърнето и не ми взе пари щото дупката беше съвсем малка. После карах 3 години без проблеми и най-вероятно още няма проблеми ама си продадох тая кола и не мога да твърдя със сигурност :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Victor

След малко забавяне, най-накрая се справих и аз с толкова проблемния катализатор на D15Z1. Въпросното приспособление се маха повече от елементарно, пръскане на WD40 по болтовете и след малко си се развинтва без никакви проблеми. Корпусът е достатъчно голям, за да може да се пъхне секач в него и да се разбие керамиката с чук, всичко си излиза безпроблемно. Тук е моментът да похваля майстора, препоръчан от Хронос. Човекът е много наясно с нещата, работи много добре и през него гърнетата излизат далеч по-евтини и изобщо всичко е както си трябва. Така че го препоръчвам на всеки, намира се точно срещу Бултрако, от другата страна на Бъкстон, зад тролейната спирка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Ognyan

Ще ми дадете ли мега спешно телефон на този майстор? Вчера и днес ми изпопадаха задното гърне и тръбата преди него и трябва да се постегнат. Искам преди работа да звънна и да знам дали ще стане бързо (би трябвало) или да си търся втора кола да ме върне...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...