Jump to content
Guest asket

купувам Сивик 5-та ген

Recommended Posts

Guest asket

Искам да си купя Сивик 5 та ген., но за двигатели като d16ь2, в16а2 и в16а1 нямам парици. Кажете какво мислите за d15z3 или в по-краен случай за d15z1 ?Интересувам се дали има вариант на двигател 1.5 да се пренабият цилиндрови втулки от 1.6 и да се смени глава и т.н., така че да стане реално 1.6, а отвън да пише 1.5 ? И последно дали може да се смени глава на 1.5 с един вал и да се дложи двувалка ? Много питам, ама мерак........Благодаря предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

Значи на В16А2 не може да станат, но ако си намериш тиква от по-малкия втек става на 1,3 и 1,5. Ще спечелиш около 20-30 кончета от тва нещо, но ще тряват и електроники...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Victor

След гледане на няколко автомобила, умуване, четене, гледане и човъркане стигнахме до извода, че разлика между двигателите D15Z1 и D15Z3 практически няма. Просто вторите се слагат на английските сивици седан.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Mark Antoniy

Ризите на 1,5 и 1,6 без витек са еднакъв диаметър.Хода е различен.пп: освен това е цял блок а не отделни ризи

Редактирано от Mark Antoniy

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest asket

А дали не може на 1.5 двигател да се сложи друга глава и така да се вдигне мощността

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

може, даже го правят хората, но както ти каза Парадокса по-горе, ако главата ще е от втек, ще ти трябва и електроника. В най-елементарния вариант можеш втек-а и с копче да го включваш.... ( ок, Приемам нападките :D ) но в по неприатния вариант на ЕЦУ за два инжектора (DPFI) ще сложиш глава с 4 ( MPDF) и тогава ще трябва и ЕЦУ да сменяш щот това с копчета ще ти е трудно :D и всепак, това със смяната на главата е бая работа, така че що просто не се примириш със 90-те кончета пък по-нататък ако толкова ти е мерак - го смени.Така и така смяната на цял двигател е по-малка болка от хибридните изпълнения ( лично мнение)Дерзай!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Чувал съм за двигател D15B2 на Сивик 5-а генерация с глава от 1.6 SOHC Vtec, че можело да се направи, но си е играчка!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

да бе и аз гледах май такива работи.... ако някой наистина го интересува, да пусне едно съобщение и като имам малко време, ще изровя сайтовете, в които май имаше доста подробно инфо какво е съвместимо и какво - не.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest asket

Ще съм ти благодарен ако ми дадеш малко инфо за двигател 1.5 с друга глава или къде мога да прочета за това. Ако знаете кажете ми и кой може да я направи тая смяна на главата в София като хората.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

ОК, тия работи американците ги наричат "mini-me" и най лесно е в google-aда пуснеш едно търсене за "sohc vtec d15b2" или нещо такова.Ето няколко линкаhttp://www.honda-tech.com/zerothread?id=554053това е за д16а6, ама има инфо за втек на невтек-ов двигателhttp://crx.honda-perf.org/articles/z6swap/z6swap.html

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...