Jump to content
Guest raldo

Проблем с охладителната система

Recommended Posts

Guest raldo

Купих си Хонда сивик1.5 моно 16 вентила 91 г.Та промих системата и налях само концентрат антифриз,но има някакво странно налягане и когато карам по-бързо като сра и проверя разширителния съд е почти на половина пълен и нивото в радиатора пада до самото оребрение,че и по-надолу .Та въпросът ми е от какво може да е това и някой срещал ли е подобен проблем,до къде трябва да е пълен радиатора.А,има още нещо-гуменото уплътнение на капачката на радиатора ми се струва много широка и май е правена допълнително,защото формата и не е идеален кръг а личи как е изрязвана на ръка.Самата капачка влиза много трудно в отвора на радиатора.Благодаря Ви за помоща предварително.P.S.Ако някой има какъвто и да е съвет относно поддържането и експлоатирането на Хонда Сивик,да пише ако му се занимава,защото до сега не съм имал Хонда и съм сигурен,че съм пропуснал много.Мале колко дълго стана!!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest KATADJIQTA/RAZBIVACH/

ами колега за проблема не мога да ти помогна но знам сас сигорност 4е не е хубаво да има самоконцентрат в радиатора за тва 4е е добре да го разреди6

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Mark Antoniy

Ако на студено си на белега на преливника а той е точно на средата, като загрее ще ти се качи 1 - 2 см. нивото и като изстине ще си се върне в радиатора. По думите ти разбирам , че не си държиш нивото в преливника на белега за максимум . Значи ако ти е сдухано уплътнението на капачката , ще ти пропуска повече вода в преливника , няма да може да зъдържа налягането в радиатора и ако не се отваря вътрешното клапанче на капачката ще си остане в преливника. Ако обаче на загрял мотор налягането в маркуча от главата към радиатора е толкова голямо , че неможеш да го стиснеш от надуване, да е станал корав , може и гарнитура на главата да ти надува. Ама в повечето случаи става по-драстично от гарнитура, като повишаване нивото на маслото, антифриза става на боза и др. От това, което описваш , си плачеш за нова капачка на радиатора. Ама ментетата не винаги вършат работа. Аз в момента карам с менте и ми прелива малко повече от оригиналната докато беше здрава и не връща всичко в радиатора а остава леко въздух с лек вакум , който не е достатъчен да отвори клапанчето за връщане та ми стои малко по- високо нивото но не го промения. Със старата направо си преливаше преливника! Това, че на студено ми оставя леко по-ниско нивото в радиатора не е проблем защото като загрее и си повишава налягането и си се изравнява. Но ако постоянно повишава нивото в преливника и и остава на сухо радиатора е проблем , така че пробвай с нова капачка.пп: и още нещо . Охладителната течност се връща в радиатора само при напълно изстинал мотор( примерно след 6-7 часа)

Редактирано от Mark Antoniy

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest raldo

10xМисля,че точно това е проблема.Ще се търси нова капачка,заедно с тампоните по окачването,щото тропа.Някой свестен магазин.?Нали се сещате-хем евтин ,хем оригинални части. :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Mark Antoniy

НЕма такива!

- Имо "Японско ОригинаЛ" и не хубаво. :blink:

Ментета само за някои неща стават.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...