Jump to content
Guest Magnum

Имобилайзера блокира, помагайте!

Recommended Posts

Guest Magnum

Здравейте,Дадох ток на jamie, че беше закъсал. Свързахме акумулатор-акумулатор, обаче не беше достатъчно, та запалих моята кола. И той съответно запали, обаче в този момент моята угасна. Влизам вътре, паля - гасне. Изключих всичко, пуснах алармата, после по нормалният ред - първо копче I от алармата, после II, влизам, контакт, чакам лампата на инжекциона да угасне, натискам II, за да изключи имобилайзера, после изключвам от контакт и пак давам контакт. И в този момент трябваше да се чуе бензиновата помпа как помпи. Обаче не! Още във фазата контакт, като натисна двойката, и вместо да се изгаси имобилайзера, се включи алармата! Все едно колата вече е запалила.Знам, че много сложно го обясних, ама не знам каква марка е алармата, колата е Хонда Сивик 3та генерация, пълен инжекцион PGM-FI.Дали нещо по алармата/имобилайзера съм разбъзикал, или някой бушон съм изгорил? Иначе всичко, ама всичко, си е както преди, и алармата работи, включва/изключва се, и двигателя припалва с малкото бензин дето е останало по тръбите, и теста на инжекциона минава нормално.Проверих някои бушони, които ми се струваха подходящи (не ми беше удобно всичките), но няма изгорели.Тук предлагат да откача клемите на акумулатора, с надеждата да се нулира алармата. Нямах ключе, иначе утре и това ще направя.Обаче помагайте, защото всичко това стана на Витошка, и утре паяка може да ме вдигне.Мерси предварително

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

Здравейте,Дадох ток на jamie, че беше закъсал. Свързахме акумулатор-акумулатор, обаче не беше достатъчно, та запалих моята кола. И той съответно запали, обаче в този момент моята угасна. Влизам вътре, паля - гасне. Изключих всичко, пуснах алармата, после по нормалният ред - първо копче I от алармата, после II, влизам, контакт, чакам лампата на инжекциона да угасне, натискам II, за да изключи имобилайзера, после изключвам от контакт и пак давам контакт. И в този момент трябваше да се чуе бензиновата помпа как помпи. Обаче не! Още във фазата контакт, като натисна двойката, и вместо да се изгаси имобилайзера, се включи алармата! Все едно колата вече е запалила.Знам, че много сложно го обясних, ама не знам каква марка е алармата, колата е Хонда Сивик 3та генерация, пълен инжекцион PGM-FI.Дали нещо по алармата/имобилайзера съм разбъзикал, или някой бушон съм изгорил? Иначе всичко, ама всичко, си е както преди, и алармата работи, включва/изключва се, и двигателя припалва с малкото бензин дето е останало по тръбите, и теста на инжекциона минава нормално.Проверих някои бушони, които ми се струваха подходящи (не ми беше удобно всичките), но няма изгорели.Тук предлагат да откача клемите на акумулатора, с надеждата да се нулира алармата. Нямах ключе, иначе утре и това ще направя.Обаче помагайте, защото всичко това стана на Витошка, и утре паяка може да ме вдигне.Мерси предварително

Мерси за помощта, проблема се реши.Игнорирахме имобилайзера, вързахме 2та кабела, които са за помпата, един за друг, и сега помпата работи, имобилайзера не. То така ми е и по-удобно.Мерси и за това, че сте я преместили на подходящото място. Сега вече ще знам къде да (не) пускам темите си.Живи и здрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...