Guest D16A8 #1 Публикувано 19 Октомври, 2004 Пичове имам crx.Някой правил ли е центровка на клапани и ако да, нека ми обясни как. Правил съм на други коли сам, но на такава не. Предварително мерси Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Ombre #2 Отговорено 20 Октомври, 2004 Пичове имам crx.Някой правил ли е центровка на клапани и ако да, нека ми обясни как. Правил съм на други коли сам, но на такава не. Предварително мерси Принципът е същия.Действай Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest D16A8 #3 Отговорено 20 Октомври, 2004 Е принципа е същия, ама луфтовете дали са същите? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Iltcho #4 Отговорено 20 Октомври, 2004 Е принципа е същия, ама луфтовете дали са същите? autodata мисля, че ще ти помогне доста. Искай от някой съклубар Или някой колега с такъв Си Ар Екс да сподели данните и луфтовете за тоз матор Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest RENZO #5 Отговорено 20 Октомври, 2004 Ето какво пише там http://info.datacom.bg/renzo/autodata.doc Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest D16A8 #6 Отговорено 20 Октомври, 2004 Ето какво пише там http://info.datacom.bg/renzo/autodata.docКолега, мерси за Информацията. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Victor #7 Отговорено 21 Октомври, 2004 Айде за по-лесно: Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest radku #8 Отговорено 21 Октомври, 2004 някой може ли да ми каже за D15B2 хлабините на клапаните. Че и мойте ще трябва да ги регулирам.Благодаря ви за което Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest RENZO #9 Отговорено 21 Октомври, 2004 (Редактирано) за D15B2 реглаж се прави на студено и хлабините са както следва:за смукателни (мм) : 0.17-0.22за изпускателни (мм) : 0.22-0.27 Редактирано 21 Октомври, 2004 от RENZO Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest radku #10 Отговорено 21 Октомври, 2004 (Редактирано) 10x renzo Благодаря Ти!мислех да гледам заз хлабините от Honda Civic Factory Service Manual (92-95)ама там се отнася за D15B7 и D15B8 двигателите. А и не знам дали са еднакви с моя. Редактирано 21 Октомври, 2004 от radku Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Tino #11 Отговорено 21 Октомври, 2004 Айде и аз искам подобна информация За EV2 и за EW4 ако ми кажете ще съм ви благодарен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest RENZO #12 Отговорено 22 Октомври, 2004 за EV2 реглаж се прави на студено и хлабините са както следва:за смукателни (мм) : 0.17-0.22за изпускателни (мм) : 0.22-0.27 за EW4 - нямам данни Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Tino #13 Отговорено 22 Октомври, 2004 RENZO - мерси Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest BOGIE #14 Отговорено 23 Октомври, 2004 Айде и аз искам подобна информация За EV2 и за EW4 ако ми кажете ще съм ви благодарен Твойте са регулирани преди месец, но по принцип би трябвало да ги имаш на капака на една лепенка. поне на моита е така. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Tino #15 Отговорено 23 Октомври, 2004 Твойте са регулирани преди месец, но по принцип би трябвало да ги имаш на капака на една лепенка. поне на моита е така. Добре , мерси Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Magnum #16 Отговорено 23 Октомври, 2004 Айде и аз искам подобна информация За EV2 и за EW4 ако ми кажете ще съм ви благодарен Твойте са регулирани преди месец, но по принцип би трябвало да ги имаш на капака на една лепенка. поне на моита е така. тъй вярнотъй вярно!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове