Jump to content
Guest Magnum

Инфо Сивик 3ген?

Recommended Posts

Guest Magnum

ЗдравейтеОбърнах нета, нещо не мога да намеря техническа спецификация на 3та генерация Сивик (83-87), нещо като:CRX 2rdGenИнтересува ме специално модела с 2(3) вратиМерси предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest BOGIE

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

Мерси, BOGIE,Попълних си доста от информацията.Дори разбрах и стартера колко е мощен.Но не разбрах мотора колко е мощен, въртящ момент, при обороти. Ускорение/максимална скорост.Двигателя е EW4, купето е с 2(3) врати).Като попълня тази информация, ще публикувам резултата да го одобрите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest BOGIE

Ami da ti kaja chestno az imam sashtata kola s sashtia dvigatel, tova po-dolo e informaciata koiato mi isprati ADH-HONDA, Ako iskash Procheti temata 86siako pak imash oshte vaprosi pitai ADH-HONDA ili ela na sreshtata v nedelia da pobabrim"EW4" е 1.5 12V PGM-Fi (от "ProGraMed Fuel Injection) - 101 коня. Този мотор е С катализатор и се е произвеждал за СИВИЦИТЕ 3-а генерация хечбек само за 1986-а и 1987-а година

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

10xСигурен ли си за тези 101 коня? Стас ми каза 105, но в 3 (различни) каталога за части ми излиза 1986 - 1987Honda Civic 1.5 Si 3DrEngine-EW466kW/90hpВярно ли е, че степента на сгъстяване е само 8,7:1? Много странно как прави 101 коня с такава ниска компресия. То сигурно може да се кара и с А92Н. А този двигател има ли knock sensor. Въпреки че зимата, с тази ниска компресия, много трудно може да се получи knock

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest BOGIE

Ima izvestna misteria otnosno moshnosta na tozi dvigatel, I az sashto chuvam niakolko mnenia po vaprosa , spored nashte mitnichari e 93 konia, spored knishkata na sobstvenika e 98 konia a spored ADH-Honda e 101, ti sam si preceni.Poneje ne sam mnogo otvoren kato mehanik I kompresiite ne sa mi mnogo iasni ti davam kakvi sa spored Honda za cylinder. Maximalnata e 13.0 kg/cm na kvadrat ili 185 psiI Minimalnata e 11.0 kg/sm na kvadrat ili 156 psi.Otnosno benzina pak ne sam expert no v moita knishka na sobstvenika pishe za optimalni pokazateli da se kara s SUPER a v America supera e 93 ta az si sladam 92 I si varvi idealno. Bez da se kachva razhoda ili neshto ot sorta, a I nai redovno sia izrachkvam za malko kef na dushataA propusnah da kaja che moita e amerikansko ispalnenie.I posledno ako I slojish 99 na Shell I ia nadupish na magistralata shte ti ispalni kilometraja do dolo, I strelkata shte opre v plasmasata.imash strahotna kola(moite pozdravlenia), poddarjai ia dobre i shte ti sluji bezotkazno.Tova e za sega ako ima neshto drugo pitai.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

10хнаистина има мистерия.Казваш караш си с 92 редовно. А лятото, не ти ли "чука аванса", едно такова характерно, ясно чукане като я настъпиш до дупка, особено на ниски обороти?Наистина се замислям, дали да не слагам 92 за извънградските, то аз не съм по "издупванията"Иначе, ако няма детонации, и бензини по нормата, би трябвало на 92 да има по-нисък разход от 95, все пак 92 е по-калоричен.А иначе колата е много добра, добре поддържана, така че мисля и аз да продължавам в същия дух :ranting:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest BOGIE

V darjavata koiato jiveem vseki raboti mnogo za parite si i ne iskam da ti davam savet koito moje da ti sasipe gotinata kolica, prosto kazvam az kakvo pravia.ot 2 godini ia karam s 92 i nesam imal kakvito i da e problemi s dvigatelia.neznam moje da e zashtoto e napravena da varvis 93 ili neshto drugo no e bilo bez griji za sega.no primerno shte namerish goliama razlika v nachina po koito varvi ako i slojish 98 vmesto 92, kakto kazah ti si preceni.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

Колата ти е катализаторна и ти и наливаш 92. Мисля, че той е оловен, а не безоловен. Може и да си задръстил катализатора. Препоръчвам ти да го махнеш.Сипвай и 95 щото в БГ в най-добрия случай реално е 91-93...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

А92Н е безоловен, в някои вериги (Шел например) му слагат добавка, която "замества" оловото, за стари автомобили, които не могат без олово в горивото. Но въпреки това си е безоловен и не скапва катализатора. А и нямам катализатор в момента -- което мисля да поправя, оригиналният катализатор е лъскав като нов.Иначе, за съжаление, си прав. За качеството на бензините. Но предишната ми кола, Форд Фиеста, беше с 9 компресия (ст.сгъст. по-точно), и с А92Н от Витито (в момента на цена около 1.15лв/лит) вървеше много добре без детонации, прекъсвания или нещо друго. Хем (за пробата) съм я настъпвал, 180 км/ч ги вдига, колкото и с 95 (за 60 коня).Мисля събота да и налея 15 литра А92Н, че имам 200 км извънградско. Ако усетя някакви проблеми, ще го разредя, ще добавя още толкова А95Н или А98Н ако е толкова зле положението.А като се върна в София, ще си заредя 95 за из града, то и без това много не я карам градско, а градско повече я настъпвам.Друго, забелязах, че Сивика е по-студенокръвен, 90 градуса са му максимална нормална работна температура, тогава термостата е напълно отворен и перката е включена. Докато на Москвича 90 са му работната температура, а Фиестата тогава чак почва да отваря термостата, за нея 100 градуса бяха нормална температура. А за Сивика мисля 80-85. Така че и това намалява опастността от детонации също.Особено ако знам, че има knock sensor, ще съм напълно спокоен. Карали сме и Ауди90 с 92 (по принуда) където аудито е с 10.5:1 сгъстяване и 95 му е малко. Но Аудито се усеща, че се получава knock, и връща аванса/обогатява сместта.Сигурно се бъркаш с А91, който беше оловен, но го застигна съдбата на А86. Въпреки че все още се намира по бензиностанции, залежал от държавният резерв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest BOGIE

Колата ти е катализаторна и ти и наливаш 92. Мисля, че той е оловен, а не безоловен. Може и да си задръстил катализатора. Препоръчвам ти да го махнеш.Сипвай и 95 щото в БГ в най-добрия случай реално е 91-93...

Moia katalizator hvana patia otdavna i da vi kaja kolata varvi po dobre, takache ne e problem s zadrastvaneto.Drugoto e NE sipvaite benzin na SHELL shtoto go meshat s brakuvan ot voennite tova go ZNAM S SIGOGORNOST, kogato biah v kazarmata biah v edin koordiacionen centar za NATO i KFOR, i edin den otidoh s edni amerikanci do letishte Krumovo ta tam nachalnika na GSM(Gorivo i Smazochni Materiali, za tezi koito ne sa slujili) kogato go popitaha amerikancite kolko im e staro gorivoto toi kaza che ne e staro vaobshte shtoto Shell im iskupuva vsichkoto zalejalo i brakuvano, a i moito gaje raboti v Petrol i kazva che tehnia ili Lukoil bil nai chistia, tia e v centralnia ofis i mislia che znae kakvo govori.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest CiviC

Колата ти е катализаторна и ти и наливаш 92. Мисля, че той е оловен, а не безоловен. Може и да си задръстил катализатора. Препоръчвам ти да го махнеш.Сипвай и 95 щото в БГ в най-добрия случай реално е 91-93...

Moia katalizator hvana patia otdavna i da vi kaja kolata varvi po dobre, takache ne e problem s zadrastvaneto.Drugoto e NE sipvaite benzin na SHELL shtoto go meshat s brakuvan ot voennite tova go ZNAM S SIGOGORNOST, kogato biah v kazarmata biah v edin koordiacionen centar za NATO i KFOR, i edin den otidoh s edni amerikanci do letishte Krumovo ta tam nachalnika na GSM(Gorivo i Smazochni Materiali, za tezi koito ne sa slujili) kogato go popitaha amerikancite kolko im e staro gorivoto toi kaza che ne e staro vaobshte shtoto Shell im iskupuva vsichkoto zalejalo i brakuvano, a i moito gaje raboti v Petrol i kazva che tehnia ili Lukoil bil nai chistia, tia e v centralnia ofis i mislia che znae kakvo govori.
Да прав си за Шел, когато съм зареждал там винаги след това ми е светвала жълтата лампа за проблем. :ranting: Докато при Лукойл не се е случвало никога, и мисля че само името е Шел , а горивото е някакъв микс от кво ли не

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Victor

а горивото е някакъв микс от кво ли не

Чиста водица най-вече... :ranting:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

а горивото е някакъв микс от кво ли не

Чиста водица най-вече... :ranting:
Гледах на една бензиностанция реклама "Бензини с минерални добавки", сигурно са му добавили минерална вода :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest BOGIE

AKO ISKATE DA OTVORIM NOVA TEMA ZA BENZINA, SHTOTO TAZI NE E MNOGO-PODHODIASHTA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest fenut

ne e losho da se pusne nova temaima mnogo kakvo da se kaje otnosno benzina.az lichno ot dve godini ne smeia da zarejdam na Shell.ne che pravia reklama no na Lukoil za men e nai dobriat benzin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

ne e losho da se pusne nova temaima mnogo kakvo da se kaje otnosno benzina.az lichno ot dve godini ne smeia da zarejdam na Shell.ne che pravia reklama no na Lukoil za men e nai dobriat benzin

Да, sorry за SPAM-аПросто въпроса ми беше СПЕЦИАЛНО тази кола, може ли да се кара със А92НИначе се интересувам и от всичко, което мога да разбера за нея, мощност, въртящ момент, ускорение, разход, технически данни

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest BOGIE

Brate, ela na sreshtata v Nedelia.Tam shte si babrim za kolite shte gi sravnim mita i tvoita i tn.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

Brate, ela na sreshtata v Nedelia.Tam shte si babrim za kolite shte gi sravnim mita i tvoita i tn.

Много ми се иска да дойда, но ще пътувам точно тогава. С малко по-бързо превозно средство, с малко по-голям капацитет... казват 1000 км/ч развивало, ама не ми се вярва, то ще излети бе :ranting:)Много сори ама пропускам този път. Следващият.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

ne e losho da se pusne nova temaima mnogo kakvo da se kaje otnosno benzina.az lichno ot dve godini ne smeia da zarejdam na Shell.ne che pravia reklama no na Lukoil za men e nai dobriat benzin

Да, sorry за SPAM-аПросто въпроса ми беше СПЕЦИАЛНО тази кола, може ли да се кара със А92НИначе се интересувам и от всичко, което мога да разбера за нея, мощност, въртящ момент, ускорение, разход, технически данни
Не ти препоръчвам!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...